Kastreeritud M5 on laudast välja lastud
Kastreeritud M5 on laudast välja lastud
Nagu spekuleeriti, tehtigi esimene poolkõva M5 ära. Eriline mure muidugi, et tagasild hüppab. SMG lammutab niikuinii sama kõvasti. Ilmselt tegelik põhjus milleski muus.
http://www.carmagazine.co.uk/news.php?sid=421&page=1
http://www.carmagazine.co.uk/news.php?sid=421&page=1
Mulle täitsa meeldis ühe lolli inimese kommentaar seal artikli taga, selliseid pärleid kohtab tõesti väga harva
I'm a Brit lucky enough to also have a home in Miami. When I see cars like the M5 in the USA with those straight boring roads and few bends all I think is that they are paying way over the top for a car which was developed for Europe and European roads. The best transmission for a USA M5 would be a proper auto. However if it was me and I needed a high horse power drag strip special I'd save lots of $ and buy a 300C Hemi. It's all that's needed for the USA"
(300C Hemi on ainult 340 hp)
I'm a Brit lucky enough to also have a home in Miami. When I see cars like the M5 in the USA with those straight boring roads and few bends all I think is that they are paying way over the top for a car which was developed for Europe and European roads. The best transmission for a USA M5 would be a proper auto. However if it was me and I needed a high horse power drag strip special I'd save lots of $ and buy a 300C Hemi. It's all that's needed for the USA"
(300C Hemi on ainult 340 hp)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Ŋ automaattoivoku kirjutas:kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju?priitv8 kirjutas:Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.toivoku kirjutas:kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on
On the 8th day, God created boost.
SMG on see võlusõnatoivoku kirjutas:kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju?priitv8 kirjutas:Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.toivoku kirjutas:kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on
"The sun shines and the iglu melts"
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Arux kirjutas:SMG on see võlusõnatoivoku kirjutas:kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju?priitv8 kirjutas:Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.
automaat, ilma sidurita on automaat, mõttetu minuarvates :S sama mis automaadil võin ka ju 1-2-3 käike vahetada . BS on ja BS jääb. kogu sõidumõnu võetakse ära niiviisi
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Vaieldav on see kast küll, kuna on võetud juppe ühelt ja paremad osad teiselt jne. Asi on ehitatud võimalikult kiireks ja vajadusel ka natuke mugavust pakkuvaks. IMO on see mõttetu, a'la 7 erinevat käiguvahetuskiirust ja Launch Control jms. Kes on preview'sid vaadanud, siis on ka vast näinud, kuidas selline asjandus enne kiirestisõitu tuleb 'paika sättida'.
Kõik on tore, aga ma arvan, et man. kastide ja M5 fännide jaoks jääb tükiks ajaks lemmikuks E39 M5. Uus M5 on küll kena vaadata jne, aga tegelikus elus on ta oma tolmuimejahääle ja Hi-Tec ehitusega liiga ulmeline.
Kõik on tore, aga ma arvan, et man. kastide ja M5 fännide jaoks jääb tükiks ajaks lemmikuks E39 M5. Uus M5 on küll kena vaadata jne, aga tegelikus elus on ta oma tolmuimejahääle ja Hi-Tec ehitusega liiga ulmeline.
All good things come to those who wait.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
samas manuaaliga võin hetkel kasvõi 5nda käigu 6000rpmi pealt sisse panna ja miskit ei juhtupeale selle,et sidur veitsa kärssab. kummi vilsitada ei anna, normaalseid starte ei saa, siis milleks seekuradima kast? aga seeon ainult minu maailmavaade.veekaheksa kirjutas:Toivoku, see on kahtlane, et 6k pealt üldse lubab miskit teha. Launch Controli kasutamiseks pead ikka kasutusjuhendit lugema. Wilkommen Zu Neue Zeit.
SMG on ikkagi piisavalt hea asi, et teda mitte niiviisi sõimata Tegu on ju klassikalise manuaalkastiga, mille sidurit ja käiguvahetusi opereeritakse sinu inputtide peale labadelt või käiguvalitsalt. Lihtsalt siduri vajutamise rõõm/õnnetus jääb ära.toivoku kirjutas:samas manuaaliga võin hetkel kasvõi 5nda käigu 6000rpmi pealt sisse panna ja miskit ei juhtupeale selle,et sidur veitsa kärssab. kummi vilsitada ei anna, normaalseid starte ei saa, siis milleks seekuradima kast?
Ringrajal on ikka väga abiks selline kast, mis laseb sul keskenduda ainult gaasi ja piduri andmise peale ja allavahetades annab alati perfektse doosi vahegaasi.
Ja teine hea asi on see, et jäävad ära sellised eksperimendid, mida sa siin kirjeldad.
Tänan Ilves. Just nii. Lisaks kui tahad perfektset starti siis on Launch Control. Selles paremini inimene ise hakkama ei saa.Ilves kirjutas:SMG on ikkagi piisavalt hea asi, et teda mitte niiviisi sõimata Tegu on ju klassikalise manuaalkastiga, mille sidurit ja käiguvahetusi opereeritakse sinu inputtide peale labadelt või käiguvalitsalt. Lihtsalt siduri vajutamise rõõm/õnnetus jääb ära.toivoku kirjutas:samas manuaaliga võin hetkel kasvõi 5nda käigu 6000rpmi pealt sisse panna ja miskit ei juhtupeale selle,et sidur veitsa kärssab. kummi vilsitada ei anna, normaalseid starte ei saa, siis milleks seekuradima kast?
Ringrajal on ikka väga abiks selline kast, mis laseb sul keskenduda ainult gaasi ja piduri andmise peale ja allavahetades annab alati perfektse doosi vahegaasi.
Ja teine hea asi on see, et jäävad ära sellised eksperimendid, mida sa siin kirjeldad.
Ei juhtu temaga midagi kui seda õieti kasutada. Pärast LC'i tuleb sõita vähemalt 4 km muidu ei lase pöördeid üles vaid teeb järgmise LC 1600 pöörde kandist. Kui oled teinud 3 LC pead läbima kas 5km rahulikult või lülitama mootori välja ja laskam siduril 20 min jahtuda.kapa kirjutas:Lauch control -e on aga tehasepoolt ette nähtud teatud arv.Kahjuks ei tea kui suur see number on .kui see "summa" saab täis siis on sidurivahetus.Kui keegi viitsib siis võiks selle arvu siia otsida.
Julmalt ragistades saab igast sidurist jagu. LC võtab autost kõik mis võtta on ja seda väga piiripeal. Pärast seda kulub väike puhkus autole ära.
http://www.youtube.com/watch?v=bg62aitax8I
Lugesid ka m5boardi?
Üldiselt tundub, et lombi taha tehti kägistatud M5 kohalike juristihordide ja üleüldise rahvusliku spordiala "kaebame kõiki valimatult kohtusse (olgugi, et ise põmmpead)" tõttu. Isegi SMG M5-l pole US-s saadaval päris LC, vaid sihuke laste/ameeriklaste LC - LC pöördeid ei lasta mitte 4000 peale, vaid ainult 1600-ni.
Mine tea, äkki keegi veel kaebab Bmw NA ja Mäkdonni kohtusse kui pereisa laseb drive-innis 4000 pöörde pealt pedaalid lahti, mille peale sõõrik lendab tagaistujale kurku (kes lämbub), juhile kukub kuum tee hargivahele ja kontrolli kaotanud vingerdav M5 sõidab pool kohvikut maha. Nii need õnnetused juhtuvad - parem ikka anda kohe veidi väiksem püss kätte
Üldiselt tundub, et lombi taha tehti kägistatud M5 kohalike juristihordide ja üleüldise rahvusliku spordiala "kaebame kõiki valimatult kohtusse (olgugi, et ise põmmpead)" tõttu. Isegi SMG M5-l pole US-s saadaval päris LC, vaid sihuke laste/ameeriklaste LC - LC pöördeid ei lasta mitte 4000 peale, vaid ainult 1600-ni.
Mine tea, äkki keegi veel kaebab Bmw NA ja Mäkdonni kohtusse kui pereisa laseb drive-innis 4000 pöörde pealt pedaalid lahti, mille peale sõõrik lendab tagaistujale kurku (kes lämbub), juhile kukub kuum tee hargivahele ja kontrolli kaotanud vingerdav M5 sõidab pool kohvikut maha. Nii need õnnetused juhtuvad - parem ikka anda kohe veidi väiksem püss kätte
Viimati muutis Ilves, 29.01.2007 16:42 49, muudetud 1 kord kokku.
SMG kasti pole kunagi proovinud aga tegin proovisõidu Seat Leoniga millel oli DSG kast (ei ole küll päris sama nagu SMG aga ikkagi suhteliselt sarnase põhimõttega) ja see oli küll hea sõita.
Niisama ummikutes tiksudes käitus tavalise automaadina ja siis kui vajutama hakkasid siis tegi väga kiireid (vaid manuaalile iseloomulikke) käiguvahetusi.
DSG kastiga on ka kiirendus parem ja käiguvahetused palju kiiremad kui on seda võimalik teha tavalise manuaalkastiga käike vahetades.
Niisama ummikutes tiksudes käitus tavalise automaadina ja siis kui vajutama hakkasid siis tegi väga kiireid (vaid manuaalile iseloomulikke) käiguvahetusi.
DSG kastiga on ka kiirendus parem ja käiguvahetused palju kiiremad kui on seda võimalik teha tavalise manuaalkastiga käike vahetades.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas launch control ongi see värk,et pöörded ylesse ja käik sisse? debiilsus, milleks paeksin laskma siduril jahtuda, piirang, kastreeritud täpselt nagu siin öeldakse :S . oman automaatkastiga autot ja manuaal kastiga autot ja manuaaliga on ikkagi kuidagi kodusem sõita olgu või suured ummikud. kui mina peaks omale suutma kunagim5 osta siis ainult manuaalkastiga tahaks sest minu arust ongi siduri vajutamine ja käikude lappamine ning siduriga mängimine lõbus
maailmavaade ei ole mul kitsas, lithsalt mina oman teatud arvamust automaatkastidest ja need ei meeldi mulle.
maailmavaade ei ole mul kitsas, lithsalt mina oman teatud arvamust automaatkastidest ja need ei meeldi mulle.