Kastreeritud M5 on laudast välja lastud
manuaal on vägagi aktuaalne, kuna USAs on "import" ja "sport compact" väga popp teema, mis on kõik manuaalkastiga ning usa turg on bmw'le väga oluline. saksamaa järel tähtsuselt teine turg vast, seal vist elavad siis imelikud inimesed kes ei tahagi "kiiresti sõita".
automaadi eelistamisest ummikuselamise puhul saan veel aru aga ühelegi tõsisele autohuvilisele ei asenda robootika kiirus käiguvahetamise tunnet.
automaadi eelistamisest ummikuselamise puhul saan veel aru aga ühelegi tõsisele autohuvilisele ei asenda robootika kiirus käiguvahetamise tunnet.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Jah, jama lugu. Eks need kes siin nurisevad jätavad ilmselt uue M5 ostmata ja sõidavad pettunud nägudega e28'te ja e30'ntega edasi, vana hea käiguvahetamise tunne ikkagi ju
Huvitav kas kunagi räägiti sama näiteks elektriakende kohta, a'la "Krt mis elektrijura see on, see rikub ju kogu mõnu ära! Õige fänn tahab ikka käsitsi nühkida sõiduajal, see on fiiling."
Huvitav kas kunagi räägiti sama näiteks elektriakende kohta, a'la "Krt mis elektrijura see on, see rikub ju kogu mõnu ära! Õige fänn tahab ikka käsitsi nühkida sõiduajal, see on fiiling."
minumeelest E60 M5 tulekul räägiti automaatkastist, kui ainsast valikust sellele mudelile põhjendusega, et sellise suure võimsuse ohjeldamisel ei taheta riskida jõuülekande rikkumisega kogenematu juhi poolt. Muidugi arvestades seda, et enamjaolt keegi "kogemata" endale M5 ei osta, võiks ju tootevalikus olla ka manuaalkasti variant.
Võimsate masinate puhul on kindlasti see oht, et rikud käigukasti ära.
Suvel sain uues RS4-s (400+ hp manuaalkast) sõita ning auto kasutaja toonitas samuti mitu korda, et käigukast on väga väga hell ning vigasid eriti ei andesta.
Sõber on uue M6-ga sõitnud ja rääkis, et SMG lajatab neid käike ikka sedasi sisse, et selg on pärast valus. Mingist uimasusest ja ebatäpsusest on ilmselt patt rääkida.
Ning ka ise olen ka tehnoloogiliste uuenduste poolt, kuna aeg läheb edasi ning keegi peab ju teerajaja olema..
Suvel sain uues RS4-s (400+ hp manuaalkast) sõita ning auto kasutaja toonitas samuti mitu korda, et käigukast on väga väga hell ning vigasid eriti ei andesta.
Sõber on uue M6-ga sõitnud ja rääkis, et SMG lajatab neid käike ikka sedasi sisse, et selg on pärast valus. Mingist uimasusest ja ebatäpsusest on ilmselt patt rääkida.
Ning ka ise olen ka tehnoloogiliste uuenduste poolt, kuna aeg läheb edasi ning keegi peab ju teerajaja olema..
GS
Üldiselt - siduri lahutamisega ajavad autot sirgeks ainult need, kes veel sõita ei oska. Tõelised mehed moduleerivad gaasiga või panevad silmapaistvalt põõsassetoivoku kirjutas:kui ma nüüd talvel tahaksin libiseda siis on sellega palju suurem võimalus avarii teha või kylgees kurvist välja libiseda kuna automaatkast jätkab mingil määral siiski vedamist, siduriga lihtsalt hakakvad rattad sama kiirusega ringi käima millega auto liigub ja läheb sirgeks.
Ainuke praktiline mure on minu jaoks see, kas SMG lahutab automaatselt siduri ära kui sõidu ajal käsipidurit tõmmata
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Tehnilised uuendused on siis teretulnud, kui need suurendavad sõidumõnu. Okei turvalisust ja mugavust kah. Olles kuulnud piisavalt SMG ja SMG II kastidega 'sõidumõnudest'(Ferraridel on kah samalaadne süsteem), siis vaidlen siinkohal vastu. See 5% ajast kui SMG-mees tõepoolest kasutab oma auto käigukasti, ei kaalu üles seda mõnu, mis on saadaval tavalisest automaatkastist ja manuaalkastist. Üks on mugav ja teine on sportlik. SMG'd mugavaks nimetada? Ma ei kiirustaks. SMG sportlik? Kindlasti ja kiirem kui inimene. Aga kui tõsiselt sind võetakse kui sa ringrajal oma uue M5'ga kõik kinni paned? Ma arvan, et kogu 'retsept' läheb ikkagi manuaalimeestele ja seda M5 SMG meest vaadatakse nagu 50%'st meest seal. Auto teeb natuke liiga palju ära vbolla?Raivo kirjutas: Sõber on uue M6-ga sõitnud ja rääkis, et SMG lajatab neid käike ikka sedasi sisse, et selg on pärast valus. Mingist uimasusest ja ebatäpsusest on ilmselt patt rääkida.
Ning ka ise olen ka tehnoloogiliste uuenduste poolt, kuna aeg läheb edasi ning keegi peab ju teerajaja olema..
Ja vaatame, kes kui palju on tehniliste uuenduste poolt kui varsti topitakse autodele pardale niipalju 'savi', et need ise sõitma hakkavad. MB on juba koos Lexusega seda teed koperdama hakanud oma parkimisabi, radariga cruise controli ja muude juppidega. Edu neile!
All good things come to those who wait.
Üldiselt nõus, aga SMG-ga saab ka sõita mugavalt - automaatreshiim ja aeglased käiguvahetused.veekaheksa kirjutas:Tehnilised uuendused on siis teretulnud, kui need suurendavad sõidumõnu. Okei turvalisust ja mugavust kah. Olles kuulnud piisavalt SMG ja SMG II kastidega 'sõidumõnudest'(Ferraridel on kah samalaadne süsteem), siis vaidlen siinkohal vastu. See 5% ajast kui SMG-mees tõepoolest kasutab oma auto käigukasti, ei kaalu üles seda mõnu, mis on saadaval tavalisest automaatkastist ja manuaalkastist. Üks on mugav ja teine on sportlik. SMG'd mugavaks nimetada?
Mulle üldiselt SMG kontseptsioon väga meeldib - otseside rataste ja mootori vahel on tagatud ja rajal saad keskenduda olulisele ehk parima sõidujoone ja pidurduspunktide leidmisele.
Ei usu et keegi sellepärast viltu vaatab. Kui ikka sõita ei oska, siis SMG ei tee sinust veel paremat juhti, vaid aitab head juhti vabastada tüütust rutiinist. Samas pole manuaalkast võidusõidus sugugi maha kantud - Bmw WTCC masinatel on kasutusel just manuaal (kuna järjestikkastidel on kaalukaristus) ja nende hinnangul ei kaota hea manuaaliga võidusõitja SMG kastile. Mida Priaulx on ka veenvalt tõestanudveekaheksa kirjutas:Aga kui tõsiselt sind võetakse kui sa ringrajal oma uue M5'ga kõik kinni paned? Ma arvan, et kogu 'retsept' läheb ikkagi manuaalimeestele ja seda M5 SMG meest vaadatakse nagu 50%'st meest seal. Auto teeb natuke liiga palju ära vbolla?
Paljud M autodel kasutatavad lahendused on ju pärist M GmbH võistlusspordi autodelt, kaasaarvatud arutlusel olev SMG - miks peaks BMW ja teiste tiimide poolt kasutatav järjestiklülitusega kast olema amatööri jaoks sõidumõnu piirav, kui ta sobib profesionaalidele Kui on kavas M5 sihipäraselt rinkal kasutada, siis peaks ju ideaalne olema...Ilves kirjutas:Samas pole manuaalkast võidusõidus sugugi maha kantud - Bmw WTCC masinatel on kasutusel just manuaal (kuna järjestikkastidel on kaalukaristus) ja nende hinnangul ei kaota hea manuaaliga võidusõitja SMG kastile. Mida Priaulx on ka veenvalt tõestanud
Mis puutub aga teemaks olevasse manuaal-M5, siis siin on jah natuke ämbri kolinat kuulda...kui audi suudab manuaali vahele aretada, siis on natuke piinlik BMW poolt sellise pooltoore tootega turule tulla...
"The sun shines and the iglu melts"
Ikkagi: enne, kui pole SMG-ga ise sõitnud, pole mõtet igasugu kujutelmi luua endale.
Käiguvahetus käib roolilapatsitelt ja mälu mind ei peta, siis M-reiimides ei vaheta ka ise üles/alla vaid jääb piirajasse. A-reiimides küll.
Mootorit muidugi kaitseb igal reiimil, s.t. allavahetamise soovi ignoreeritakse, kui kiirus seda ei luba.
Käiguvahetus käib roolilapatsitelt ja mälu mind ei peta, siis M-reiimides ei vaheta ka ise üles/alla vaid jääb piirajasse. A-reiimides küll.
Mootorit muidugi kaitseb igal reiimil, s.t. allavahetamise soovi ignoreeritakse, kui kiirus seda ei luba.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
vähemalt on keegi lõpuks ka natukeseminu poolt,
OT: ilvesele ytlen,et loll jutt,et amatöör ainult lahutab siduri kui hakkab käest ära minema, kui tallanb juurde ja rattad põhjas on sisi teen siiski pirueti, siduri alla vajutades jään kylgees libisema kuniks hoog on piisavalt aegalne ja auto end sirgeks tõmbab .
ikkagi smg-l on midagipuudu, rada sõites ongi mõnus see,et vahetad käike, mis kuradima mõnu oleks sõita ringrada kui auto sõidaks ise, pidurdaks ja annaks gaasi ja sina pead ainutl roolima, siis saad ju ainult roolimisele keskenduda?
OT: ilvesele ytlen,et loll jutt,et amatöör ainult lahutab siduri kui hakkab käest ära minema, kui tallanb juurde ja rattad põhjas on sisi teen siiski pirueti, siduri alla vajutades jään kylgees libisema kuniks hoog on piisavalt aegalne ja auto end sirgeks tõmbab .
ikkagi smg-l on midagipuudu, rada sõites ongi mõnus see,et vahetad käike, mis kuradima mõnu oleks sõita ringrada kui auto sõidaks ise, pidurdaks ja annaks gaasi ja sina pead ainutl roolima, siis saad ju ainult roolimisele keskenduda?
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Toivoku:
Kas sa arvad, et F1-ga on igav sõita? Ise küll rajal sõites näiteks automaadiga käiguvahetamistest puudust ei tunne vaid saan hoopis täiel rinnal sõitmisest rõõmu tunda, samas automaat liiga tuim(allavahetustel, üles vahetab isegi kiiremini) ja sellepärast eelistan tõesti rajal manuaali.
Kui sõidad kardiga, siis on ka igav või? Slickidega sõites nii või naa pole eriti mõtet külge ette lasta, sest siis on asi juba käest läinud ning pole ka siduriga mängimisest kasu enam.
Rajasõit võiks koosneda ikka juhtimisest mitte mingi pulgaga mängimisest Varem olin ka manuaali pooldaja, aga rajal automaadiga ja SMG-ga sõites tundsin küll hoopis rohkem rõõmu asjast
Kas sa arvad, et F1-ga on igav sõita? Ise küll rajal sõites näiteks automaadiga käiguvahetamistest puudust ei tunne vaid saan hoopis täiel rinnal sõitmisest rõõmu tunda, samas automaat liiga tuim(allavahetustel, üles vahetab isegi kiiremini) ja sellepärast eelistan tõesti rajal manuaali.
Kui sõidad kardiga, siis on ka igav või? Slickidega sõites nii või naa pole eriti mõtet külge ette lasta, sest siis on asi juba käest läinud ning pole ka siduriga mängimisest kasu enam.
Rajasõit võiks koosneda ikka juhtimisest mitte mingi pulgaga mängimisest Varem olin ka manuaali pooldaja, aga rajal automaadiga ja SMG-ga sõites tundsin küll hoopis rohkem rõõmu asjast
Ohh, viimast korda ütlen, et SMG-ga vahetad ka Sina käike. Mitte auto. Ainult, et käsi roolilt tõstmata.toivoku kirjutas:ikkagi smg-l on midagipuudu, rada sõites ongi mõnus see,et vahetad käike, mis kuradima mõnu oleks sõita ringrada kui auto sõidaks...
Kui on vaja, siis paned A-programmile ja hakkab auto oma peaga vahetama, automaatkasti eeskujul.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Täiesti tavaline manuaalkast. Ainult sidurit vajutab ja käike lülitab hürdaulika arvuti juhtimisel. Siit ka nimetus: robotiseeritud manuaalkast.Ragnar kirjutas:a milline see SMG mehaaniline osa välja näeb.
http://www.historicalarchive.bmw.com/1/ ... 7237_m.jpg
http://www.historicalarchive.bmw.com/1/ ... 7236_m.jpg
http://www.historicalarchive.bmw.com/1/ ... 7239_m.jpg
http://www.m3smg.com/index.html
http://www.m3smg.com/tech_info.html
http://www.m3smg.com/files/smgmanual.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
tegelikult ma pidasin silmas ka sidurdamist ise, smisiis ,et smg teeb kõik ette ja taha ära ja seeongi nõme, rajal ikka võiks oleneda ringi ajad sõitmisest mitte mingist poolautomaatkasti tööst.priitv8 kirjutas:Ohh, viimast korda ütlen, et SMG-ga vahetad ka Sina käike. Mitte auto. Ainult, et käsi roolilt tõstmata.toivoku kirjutas:ikkagi smg-l on midagipuudu, rada sõites ongi mõnus see,et vahetad käike, mis kuradima mõnu oleks sõita ringrada kui auto sõidaks...
Kui on vaja, siis paned A-programmile ja hakkab auto oma peaga vahetama, automaatkasti eeskujul.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
puklgakäsitsemis oskus käib minu jaosk samapalju sõitmise alla kui rooli keeramine, sest näiteks kui sa manuaalkastiga sõita ei oska siis sa ei saagi sõita, sama on ka rooliga, kui ei oska rooli keerata siis ei oska ka sõita.e36forever kirjutas:Just, aga mitte pulgakäsitlemis oskusesttoivoku kirjutas:
tegelikult ma pidasin silmas ka sidurdamist ise, smisiis ,et smg teeb kõik ette ja taha ära ja seeongi nõme, rajal ikka võiks oleneda ringi ajad sõitmisest mitte mingist poolautomaatkasti tööst.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nu siis võiks ju teha ka piduri ja gaasi teha automaatseks, et saaksid ainult roolimisele keskenduda, või vel parem las roolib kah ise siis saame lihtsalt kiiret sõitu nautida ja seeongi sõitmine eksole.Indrek_M kirjutas:SMG lasebki sul rohkem sõitmisele keskenduda ja vähem käiguvahetusele jms ... see on suur pluss kui saad mõlemad käed roolil hoida.toivoku kirjutas: rajal ikka võiks oleneda ringi ajad sõitmisest mitte mingist poolautomaatkasti tööst.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
me oleme juba aru saanud,et sulle see SMG variant ei meeldi,ehk aitab... tahaks midagi asjalikku siin teemas lugedatoivoku kirjutas:nu siis võiks ju teha ka piduri ja gaasi teha automaatseks, et saaksid ainult roolimisele keskenduda, või vel parem las roolib kah ise siis saame lihtsalt kiiret sõitu nautida ja seeongi sõitmine eksole.Indrek_M kirjutas:SMG lasebki sul rohkem sõitmisele keskenduda ja vähem käiguvahetusele jms ... see on suur pluss kui saad mõlemad käed roolil hoida.toivoku kirjutas: rajal ikka võiks oleneda ringi ajad sõitmisest mitte mingist poolautomaatkasti tööst.
On the 8th day, God created boost.
te olete selle SMG jutuga natuke ühte auku läinud , M5 pole ainuke millel seda tõugu kast peal on ,näiteks 325 smg ja minu mäletmist mööda sellel küll pole LC -i peal ,aga pooletoobine on ta vast rohkem ikka automaadimeeste jaoks, ega need vahetused tal nüüd väga sujuvad küll pole ,ka aut. rez"iimis
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Soovitaks esimese posti läbi lugedajackpuuk kirjutas:te olete selle SMG jutuga natuke ühte auku läinud , M5 pole ainuke millel seda tõugu kast peal on ,näiteks 325 smg ja minu mäletmist mööda sellel küll pole LC -i peal ,aga pooletoobine on ta vast rohkem ikka automaadimeeste jaoks, ega need vahetused tal nüüd väga sujuvad küll pole ,ka aut. rez"iimis
Jutt käib manuaali kohta ikkagi, SMG pole nö pooletoobine ja LC?(veojõukontroll?) on just manuaalil peal 100%..
LC on launch controle36forever kirjutas:Soovitaks esimese posti läbi lugedajackpuuk kirjutas:te olete selle SMG jutuga natuke ühte auku läinud , M5 pole ainuke millel seda tõugu kast peal on ,näiteks 325 smg ja minu mäletmist mööda sellel küll pole LC -i peal ,aga pooletoobine on ta vast rohkem ikka automaadimeeste jaoks, ega need vahetused tal nüüd väga sujuvad küll pole ,ka aut. rez"iimis
Jutt käib manuaali kohta ikkagi, SMG pole nö pooletoobine ja LC?(veojõukontroll?) on just manuaalil peal 100%..
Vastuseks sellele krüpteeritud tekstile on M-ide SMG-d ja tavamudelite SMG-d on nagu siga ja kägu oma olemuselt. Või nagu välk ja tigu.jackpuuk kirjutas:te olete selle SMG jutuga natuke ühte auku läinud , M5 pole ainuke millel seda tõugu kast peal on ,näiteks 325 smg ja minu mäletmist mööda sellel küll pole LC -i peal ,aga pooletoobine on ta vast rohkem ikka automaadimeeste jaoks, ega need vahetused tal nüüd väga sujuvad küll pole ,ka aut. rez"iimis
Video M5-st youtubes
Lõik sealt videost: "Manuaalkastiga M5 on isegi kiirem, kui SMG-ga varustatud M5, mida me eelmine aasta testisime."
Samuti mainiti videos, et rehvi sussutamine jääb põhimõtteliselt ära.
Lõik sealt videost: "Manuaalkastiga M5 on isegi kiirem, kui SMG-ga varustatud M5, mida me eelmine aasta testisime."
Samuti mainiti videos, et rehvi sussutamine jääb põhimõtteliselt ära.
Alates sept 2007 saab ka man kastiga masinatel DSC täielikult välja lülitada, varasemalt müüdud autodele tehakse tasuta softiupgrade BMW NA poolt.Raas kirjutas:Video M5-st youtubes
Lõik sealt videost: "Manuaalkastiga M5 on isegi kiirem, kui SMG-ga varustatud M5, mida me eelmine aasta testisime."
Samuti mainiti videos, et rehvi sussutamine jääb põhimõtteliselt ära.
Lõpuks ometi on M5 meheau tagasi saanud
Kastreeritud SMG-e M5-est saab biturbo DSG
http://www.postimees.ee/121007/esileht/ ... 288981.php
http://www.postimees.ee/121007/esileht/ ... 288981.php
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet