Palju kulutate kuus keskmiselt auto peale raha?
Palju kulutate kuus keskmiselt auto peale raha?
Lihtsalt oleks põnev arutada palju kellelgi kuus kulub raha auto peale.
statistilised andmed Sulle
autoliising kokku 3200.- (liising+kasko)
kütus 4000.-
liikluskindlustus kvartal 900.- (vormistatud jõgevamaale)
+ remont aegajalt, +politseile teemaks
autopesula umbes 600.-
autoks siis E39 96.a 535i automaat
autoliising kokku 3200.- (liising+kasko)
kütus 4000.-
liikluskindlustus kvartal 900.- (vormistatud jõgevamaale)
+ remont aegajalt, +politseile teemaks
autopesula umbes 600.-
autoks siis E39 96.a 535i automaat
Viimati muutis Rando535, 18.03.2007 13:26 22, muudetud 1 kord kokku.
Liising 3500 iga kuu väheneb nats maksesuurus.
+bensuraha mõni tuhat
pool aasta kindlustus 419.- EEKI
igast muid vidinaid autole ka vahest..
jne...
+bensuraha mõni tuhat
pool aasta kindlustus 419.- EEKI
igast muid vidinaid autole ka vahest..
jne...
Viimati muutis Oliver525, 18.03.2007 09:37 08, muudetud 1 kord kokku.
BMW
Mul läheb tavaliselt ikka rohkem kui ma plaaninud olen .. aga kui kütus jne.... siis tuleb ~2500.- kütus, pesula peale ~700.- , kindlustus kvartalis 616.- , talvel aknapesuveele ~100.- + vidinad mis autot ilusamaks teevad, aga on ühekordsed + õlid, silladetailid, rehvid, ... nimekiri jätkub... isegi imestan, et miks ma niipalju olen raha pannud, aga siis loen, et keegi pani veel rohkem ja kohe kergem hakkab
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
sõitsin poolteist aastat nii et remondile ei kulutanud sentigi, ainult õli ja rehvivahetused ning aknapesuvett aegajalt. Nüüd siis on see hetk käes, kus ainuüksi mootor on võtnud kahe kuuga rahakotist 10 000.- varuosadeks,millele lisandub veel tööraha. vahetust ootab veel käigukast (olemas, 900.-) ja esisild täiesmahus. Ning siis läheb auto müüki ning keegi õnnelik saab endale midagi head
Kütust ma oma raha eest ei osta. Kuuesajane on firma remontida ja hooldada. Kolmekaid niisama remontida praktiliselt vaja ei ole olnud - nad lihtsalt ei lagune.
Aga see tähendab vaid seda et saab raha kulutada "tuunimise" peale ja sinna kulub ikka keskmiselt 50-60k aastas...
Aga see tähendab vaid seda et saab raha kulutada "tuunimise" peale ja sinna kulub ikka keskmiselt 50-60k aastas...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
See hinna vähenemine on rohkem nooremate autode teema aga muidu on su naabrimehel väga õige arvestus...Muhv kirjutas:Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mulle pakkus ta, et võiksin ühe takso tellida oma kaabule, teise endale ja kolmanda portfelile... nagu merelt tulnud kaptenid vanasti...Silwer kirjutas: Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita...
Autoks E34, mootor 2.5 tds, aasta 92.
Omanud olen autot 2.5 aastat, läbi vuratud 90000 km ja remondile kulunud ca 20000 krooni aastas, muidugi suhteliselt suured väljaminekud olid, kütusepumbda remont 10000.-, plokikaane ost ja korralik remont ca 15000.-.
Lisaks tiksub kindlustus 330 eeku pool aastat.
Omanud olen autot 2.5 aastat, läbi vuratud 90000 km ja remondile kulunud ca 20000 krooni aastas, muidugi suhteliselt suured väljaminekud olid, kütusepumbda remont 10000.-, plokikaane ost ja korralik remont ca 15000.-.
Lisaks tiksub kindlustus 330 eeku pool aastat.
Mercedes EQS 450+ 2022
See vist väike overkill. Ma liitsin ka usinasti summasid kokku ja no sain max 10EEK/km. Sellest on veel väääga pikk tee 27ni. 27 puhul peaks olema igakuine läbisõit sinna 1000 km kanti vms.Silwer kirjutas:See hinna vähenemine on rohkem nooremate autode teema aga muidu on su naabrimehel väga õige arvestus...Muhv kirjutas:Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita...
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
X5-te pole arvutanud aga tutika E90 puhul sain küll hinnaks esimene aasta 15EEK / km + muud normaalsed kulud (bensiin, kindlustus, liising, jooksev hooldus) ehk 25 võib täitsa vabalt tulla. seda siis arvestuslikult ca 20000 aastase kilometraazi puhulJuss kirjutas:See vist väike overkill. Ma liitsin ka usinasti summasid kokku ja no sain max 10EEK/km. Sellest on veel väääga pikk tee 27ni. 27 puhul peaks olema igakuine läbisõit sinna 1000 km kanti vms.Silwer kirjutas:See hinna vähenemine on rohkem nooremate autode teema aga muidu on su naabrimehel väga õige arvestus...Muhv kirjutas:Mul finantsistist naabrimees seletab ikka, et põhikulu on tavaliselt auto väärtuse kahanemine. St. tuleks võtta auto hinna vähenemine jooksval aastal, lisada kõik kindlustused, intressimaksed, hooldused ja küte, ning saad summa millega saaks reeglina midagi oluliselt targemat teha kui punktist A punkti B kulgemine. Vähemalt nii mulle selgitatakse...
Kunagi sai ühe X5 puhul sedasi arvestatud ja selle arvestuse tulemusena tuli 1 kilomeetri hinnaks 27 krooni - taksoga on oluliselt odavam sõita...
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Eks ta õige on, et inimesed kipuvad põhilist finantslaksu, mida saadakse auto hinna vähenemisest ära unustama.
Minu viimane pikaajalisem suhe E39-ga läks 4.5 aasta peale maksma 11kr/km (see siis arvestab kõiki kulusid + auto amort), mis absoluutsetes numbrites andis niivõrd jõhkra tulemuse, et ma lähiajal uuesti sellist arvutust teha ei taha
Uuemapoolsed autod on ikka väga ägeda negatiivse tootlusega investeerimisobjektid.
Minu viimane pikaajalisem suhe E39-ga läks 4.5 aasta peale maksma 11kr/km (see siis arvestab kõiki kulusid + auto amort), mis absoluutsetes numbrites andis niivõrd jõhkra tulemuse, et ma lähiajal uuesti sellist arvutust teha ei taha
Uuemapoolsed autod on ikka väga ägeda negatiivse tootlusega investeerimisobjektid.
..ja et asja üleüldse investeeringuks nimetada, tuleb ilmselt omale 2002turbo sebida vms.Ilves kirjutas:
Uuemapoolsed autod on ikka väga ägeda negatiivse tootlusega investeerimisobjektid.
Muidu on küll tegemist lihtsalt keskmisest kulukama kuluartikliga
Aga kuludest:
hetkel nagu põhimõtteliselt ei kulugi millelegi peale bensiini.