X-drive
X-drive
Toibun siin kergest šokist. Tegin täna X5-el pisikese tuuri läänemaal. Nagu teada, algas lõunast kõva lumetorm. Ühesõnaga - hoobilt olid teed kaetud ca 5cm paksuse märja lumega. Ja siis - julgen öelda, et oleksin end tundnud kindlamalt nii oma e30iX-i kui ka e46Xi roolis. Asi tipnes situatsiooniga kus lauges paremkurvis hakkas auto vastassuunda vajuma nii et pea-aegu puudutasin peegliga vastu tulnud Landcruiserit. Seda kiiruselt ca 90km/h.
Ühesõnaga - minu jaoks täiesti olematu roolitunnetus millele lisandub üle keskmise närvilisus lõrtsis.
Kuidas siine rahvas oma X-drive'dega rahul on? Millised on talvised kogemused?
Ise arvan, et kehvas roolitunnetuses on süüdi see totakas aktiivne roolivõimendi (peenikeste blondide parkimisabi). Alajuhitavuse tekkimises võib ehk olla süüdi rehv - 18" ja 255 lai - samas on auto ju ka suur. No ma ei tea...
Ühesõnaga - minu jaoks täiesti olematu roolitunnetus millele lisandub üle keskmise närvilisus lõrtsis.
Kuidas siine rahvas oma X-drive'dega rahul on? Millised on talvised kogemused?
Ise arvan, et kehvas roolitunnetuses on süüdi see totakas aktiivne roolivõimendi (peenikeste blondide parkimisabi). Alajuhitavuse tekkimises võib ehk olla süüdi rehv - 18" ja 255 lai - samas on auto ju ka suur. No ma ei tea...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mul xDrive pole, ei teagi kuidas seda minu nelivedu pidulikult nimetatakse. Aga kahtlustan küll, et su rehv pole päris see
Minu meelest pole ta õige mõõt ka. Igavene balloon tundus olevat - liiga kõrge selle laiuse kohta. Ja ehk ikka nats liiga lai ka talveks?
Ise sõidan originaalmõõdu - 235/65R17 talvel.
Kusjuures, on su velgedel nt ofset õige üldse?
Prroovisin hiljuti erinevaid uusi xDrivega autosid männikujääl (uus 325 kupee, X3, ka sinumoodine X5) ja jube kindlalt seisid küll rajal kõik xDrive ja DSC kombinatsiooni kaasabil
EDIT: tõsiküll väiksematel kiirustel.
Minu meelest pole ta õige mõõt ka. Igavene balloon tundus olevat - liiga kõrge selle laiuse kohta. Ja ehk ikka nats liiga lai ka talveks?
Ise sõidan originaalmõõdu - 235/65R17 talvel.
Kusjuures, on su velgedel nt ofset õige üldse?
Prroovisin hiljuti erinevaid uusi xDrivega autosid männikujääl (uus 325 kupee, X3, ka sinumoodine X5) ja jube kindlalt seisid küll rajal kõik xDrive ja DSC kombinatsiooni kaasabil
EDIT: tõsiküll väiksematel kiirustel.
Viimati muutis eero, 18.03.2007 21:08 56, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
nii palju kui mina tean siis 255/55 ja 255/65 on ikka kaks täiesti erinevat rehvi. Päris nii need asjad ei ole, et kui laius on 255, et siis iga kõrgusega rehv sama lai on- keegi rehvitark võiks asja täpsemalt lahtiseletada (kunagi olen isegi mingit valemit või tabelit selle kohta näinud)Muhv kirjutas:Õige rehvimõõt on 255/55 R18. Autol on all 255/65 R18. Seega, laius on OK, auto istub lihtsalt kiksu kõrgemal.
Rehvirõhud on kontrollitud.
Äkki on lihtsalt kaalu poolt tulenev inertsi lisa nii suur???
Mis on X5-e õige offset 18" veljel?
Situatsiooni kirjeldus tundub ju vägagi saanisõidu sarnane
meie foorum väidab offsetiks 38-45 http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=28598
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Pole küll rehvitark, kuid laius on neil sama.Tauri kirjutas:nii palju kui mina tean siis 255/55 ja 255/65 on ikka kaks täiesti erinevat rehvi. Päris nii need asjad ei ole, et kui laius on 255, et siis iga kõrgusega rehv sama lai on- keegi rehvitark võiks asja täpsemalt lahtiseletada (kunagi olen isegi mingit valemit või tabelit selle kohta näinud)
Kõrgus (55 vs 65) on protsent laiusest, seega:
255/55/18 rehvi külgseina kõrgus on 140,25mm ja rehvi diameeter on 737.7 mm.
255/65/18 rehvi külgseina kõrgus on 165,75mm ja rehvi diameeter on 788.7 mm.
http://www.hot.ee/spidomeeter/kalkulaator.htm
Seega saame teada, nagu Muhvgi väitis, et auto istub 25,5 mm kõrgemal, kui tehas ette on näinud.
Mina arvan, et tegu oli veidi vale rehvi ja väga väga valede teeoludega. Kuna võrdlus mitte x-drive'iga ju puudub sest sama kurvi sa millei muuga võtta ei proovinud siis arvan et lihtsalt kehv ja kehv langes kokku ja tulemus oli peaaegu väga kehv. Samuti on see auto ikka hoopis teisest kaalust ja see annab kurvis ja pidurdamisel tunda. Rehvi kokkupuutepind maaga on enam vähem sama kuid kaal on miskit muud.
See dynamic drive on samuti täiesti maitse asi. Endale tundus algul ülimalt imelik ja seda eriti maanteel kuid hiljem hakkas ikka väga meeldima.
See dynamic drive on samuti täiesti maitse asi. Endale tundus algul ülimalt imelik ja seda eriti maanteel kuid hiljem hakkas ikka väga meeldima.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Just. Kui sellise ballooni otsas auto kõigub, nagu praegu all on siis kust see hea rooli tunnetus tulema peaks?AndresS kirjutas:255/55/18 rehvi külgseina kõrgus on 140,25mm ja rehvi diameeter on 737.7 mm.
255/65/18 rehvi külgseina kõrgus on 165,75mm ja rehvi diameeter on 788.7 mm.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Võibolla pead ka oma sõiduvõtteid korrigeerima. Peaksid minema kuhugi libedarajale proovima kuidas käitub ja mida teha, et asja kontrolli all hoida.
http://www.youtube.com/watch?v=2Cl6Xn4Iu3s
http://www.youtube.com/watch?v=2Cl6Xn4Iu3s
Tead kui hea on muidu selle "ballooni" otsas. Ostu hetkel olid all tuliuued 20" iSi veljed - neid ei taha enam mäletadagi - nagu oleks trammiga jäätunud kartulipõllul sõitnud... Sportvedru ka just asja paremaks ei tee.eero kirjutas:Just. Kui sellise ballooni otsas auto kõigub, nagu praegu all on siis kust see hea rooli tunnetus tulema peaks?
Ma usun, et see auto suudab siledal järvejääl, proff rooli taga, vägagi häid tulemusi saavutada. Samas olen viimstel aastatel ainult neliveoliste bemaritega sõitnud ja see X5 osutus esimesel hoobil mitte just kõige paremaks üllatuseks. Ei räägi siinjuures vaid ühest libisemisest. Kogu olek rooli taga lumesopas sõitmisel oli kuidagi närviline. Samas lägasel, treppisõidetud külateel oli käitumine suht hea.Juss kirjutas:Võibolla pead ka oma sõiduvõtteid korrigeerima. Peaksid minema kuhugi libedarajale proovima kuidas käitub ja mida teha, et asja kontrolli all hoida.
http://www.youtube.com/watch?v=2Cl6Xn4Iu3s
Aga oled sa kindel et sul X-Drive korralikult töötab. Nimelt ühel sõbral kes sai augustis oma 530xd kätta ja oli enne kogu aeg subaruga sõitnud käis UM'is kurtmas et pole nagu see ja talle tundub et ei tööta korralikult. UM testis ja saatis ta pikalt väites et subaru neliveoga ei saagi võrrelda. Niimoodi käis ta seal kaks korda kuni lõpuks kolmas kord läks sinna UM'i enda kutsel kuna tehasest oli teade tulnud et sellel autol X-Drive ei tööta ja oli vigane Juhtub ka paremates peredes.
Selle pika jutuga tahtsin öelda lihtsalt et äkki on mingi viga süsteemis või siis tõesti mingi asi väga vale kas siis rehv või mingi muu oluline asi.
Selle pika jutuga tahtsin öelda lihtsalt et äkki on mingi viga süsteemis või siis tõesti mingi asi väga vale kas siis rehv või mingi muu oluline asi.