e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
Mul oli ka see sama pump läbi. Vahetasin ära UM'i hinnaga ja asi korras.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630
www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
RealOEM.com abiks. Aga 530d'l on kaks etteandepumpa - 1 paagis ja teine juhi jalgade juures põhja all.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630
www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
Re:
TereMulk kirjutas:vea koodid lugeda ja asi selge.
Mul 525d 2002 ja sarnased sümptomid. Hullult pidi käiama ja vahepeal ei läinud üldse käima. Pärast kütusefiltri vahetust paar-kolm päeva läks väga kenasti käima nii külmalt kui soojalt. Siis hakkas sama jama jälle pihta - külmalt väga-väga raskelt käivitada ning soojalt peab ka üsna pikalt (4-5 sek) käiama.
Carsoft andis veakoodiks 1260 - Delivery pump control system.
Paagisisene pump tundus väga hästi töötavat, seega jääb vist üle ainult seesama etteandepump. Kas seda üldse remontida saab või peab asendama? Või on asi hoopis mingis relees - kui jah, siis milline ja kuskohas see on ?
Ahjaa ... see andur, mis on kütusefiltri peal (millest eespool juttu oli) on kütuse veesisalduse andur.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
Mul sõbral olid samad sümptomid,diagnostis ka öeldi et ettande pump äkki,aga tegelt oli ühes pihustis viga,lasi kütte tagasi.tal samamoodi oli külmalt suht võimatu käivitus ja soojalt ka väga pikk käivitus,pihusti remont maksis 1000.-,ja pool tundi ootamist.
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
nii .. Patriku juures tuli lisaks sellele 1260 errorile veel välja, et pritsungi rõhuga on käivitamisel midagi korrast ära. Mootori töötamisel rõhk normaalne. Võibki olla, et pihusti(te) viga.
Täna saab täpsemalt teada, mis viga oli.
.. ja oligi viga 6. silindri pihustis, mis lasi läbi pihusti on mõnustalt kirve hinnaga ka, juhuu ..
Täna saab täpsemalt teada, mis viga oli.
.. ja oligi viga 6. silindri pihustis, mis lasi läbi pihusti on mõnustalt kirve hinnaga ka, juhuu ..
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
No aga lase korda teha,karla auto parandab väga edukalt neid
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
juba korras aga endiselt annab Carsoft sellised vead nagu: 1250 Relay delivery pumprustisan kirjutas:No aga lase korda teha,karla auto parandab väga edukalt neid
3505 Glow system ... uurin.
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
Endal 530d 142kw ,nimelt kui paagis kütte tase hakkabl 15l juurde jõudma, sureb auto välja ja ennem käima ei lähe kui kütet juurde valada. Jebima peaks siis kas paagisisene pump või juhi istme all olev pump. Äkki oskab keegi öelda, kuidas seda kindlaks teha,kas diagnost näitab vea ära. Ise panin tähele ,et kui küte hakkab 15l ligi minema hakkab juhi istme all olev pump maru kõva häält tegema,mida täis paagiga pole kuulda. Äkki oskab keegi midagi tarka öelda,oleks tänulik.
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
seda ma kahtlustasin,olen lugenud siin jah ,aga maru palju muid arvamusi ka. Tänud.
diislijoodik kirjutas:Vaheta see paagipump ära siis, neid teemasid siin lademes.
-
- Huviline
- Postitusi: 232
- Liitunud: 23.08.2003 15:10 23
- Peamine sõiduk: Bmw M5
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
Enda omal oli nii, et hommikul käivitasin oli suits taga ja lonkas.Üks päev sõitsin ja auto suri lampi välja kompus kiri Fuel injecton failur vms.Pidin tee peal istme välja võtma ja pumba juurde koputama ning sõit võis jätkuda.Paagi pump jäi kinni.Vahetasin ära 1200 oli hind ja hommikused lonkamised ka kadunud.jann0 kirjutas:Endal 530d 142kw ,nimelt kui paagis kütte tase hakkabl 15l juurde jõudma, sureb auto välja ja ennem käima ei lähe kui kütet juurde valada. Jebima peaks siis kas paagisisene pump või juhi istme all olev pump. Äkki oskab keegi öelda, kuidas seda kindlaks teha,kas diagnost näitab vea ära. Ise panin tähele ,et kui küte hakkab 15l ligi minema hakkab juhi istme all olev pump maru kõva häält tegema,mida täis paagiga pole kuulda. Äkki oskab keegi midagi tarka öelda,oleks tänulik.
Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse
a mul ütles ka fuel inject system, teab keegi ölda kas 2.5 d on samasugune pump?
kekuleku kirjutas:Enda omal oli nii, et hommikul käivitasin oli suits taga ja lonkas.Üks päev sõitsin ja auto suri lampi välja kompus kiri Fuel injecton failur vms.Pidin tee peal istme välja võtma ja pumba juurde koputama ning sõit võis jätkuda.Paagi pump jäi kinni.Vahetasin ära 1200 oli hind ja hommikused lonkamised ka kadunud.jann0 kirjutas:Endal 530d 142kw ,nimelt kui paagis kütte tase hakkabl 15l juurde jõudma, sureb auto välja ja ennem käima ei lähe kui kütet juurde valada. Jebima peaks siis kas paagisisene pump või juhi istme all olev pump. Äkki oskab keegi öelda, kuidas seda kindlaks teha,kas diagnost näitab vea ära. Ise panin tähele ,et kui küte hakkab 15l ligi minema hakkab juhi istme all olev pump maru kõva häält tegema,mida täis paagiga pole kuulda. Äkki oskab keegi midagi tarka öelda,oleks tänulik.