Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kui oled läbi interneti ostnud endale saksamaat tsikli kuid ei ole millegagi seda ära tuua, siis saan selles osas aidata. Iga kuu saaks vähemalt kaks korda tuua.
Kui kellelgi huvi, siis helistage ja räägime täpsemalt.
Kratt kirjutas:Kevad lähenemas, kas on kellelgi huvi tsiklite toomise vastu saksamaalt?
Transpordiks kinnine kaubik.
Reisid iga nädal saksamaa eri piirkondadesse.
5044107
kas autosi ka tood kui ise näiteks mobil.de -st välja valin, või ainult tsikleid?
Mis motika toomine maksab?
Kuhu piirkonda järgi lähed või kas on kohti kuhu
ei sõida. Kui ise lähed lõunasse aga aparaat on põhjas
kas siis võitad sõidu ette või ootad järgmise korrani
kui põhja poole asja on?
Kas kaup peab ennem olema välja ostetud? Millised
paberid täidetud?
Pakun ka siis välja võimaluse tuua Lõuna- Saksast mootorrattaid ~3800.-/ ratas, iga nädal võimalik laadida, ratas peab olema kättesaadav ja klient organiseerib laadimise rekkale(~1,2 maapinnast) samuti korraldab ratta pakkimise(kui on pakkimata vastutab võimalike kahjustuste eest)
Ratas välja ostetud ja asjad korda aetud, müüa annab dokumendid jms kaasa, juht täidab CMR-i
PS!
Ühe tsikli äratoomise hind on 4000 kuni 4500
Hea oleks, kui tsikkel oleks eelnevalt välja ostetud, kuid olen ka ise raha näppus läinud ja välja ostnud.
Paberid ja kõik muu ajan ise korda kuni Eestisse välja.
Jah, tõsi see on, et kui masin asub minust 600 kuni 800 km kaugusel siis sinna sõitmine läheb kallimaks kui ma ise selle eest üldse saan. Kui kiire on, siis lisatasu eest lähen kohe kasvõi kaugemale järele, kuid üldjuhul ootaks järgmist korda, kui tuleb reis soodsamasse kohta.
See lugu Itaaliaga selline, et sealt ostetud tsiklitel on läbisõidud nii suured, et hirm hakkab kohe. Seal maal on ilusat sõiduilma 300 päeva aastas. Saksamaal on tiba vähem ja tsiklite läbisõidud kah väiksemad. Seega tehniliselt paremas seisukorras. Mina olen jäänud ise saksa tsiklite peale kindlamaks. Võta või jäta
(Lihtsalt minu enese hinnang itaalia masinate kohta)
üldiselt mulle pole vahet, kas saksast või itaaliast aga vaadates mobile.de-st siis saksast pole midagi võttagi, veel vähem jätta ja hinnad suht kirved... mis on suur läbisõit? ratta ost sama mis autolgi, never ei tea õiget läbisõitu ja ostad ikka välimuse, tehnilise korrasoleku pealt.
marek320 kirjutas:üldiselt mulle pole vahet, kas saksast või itaaliast aga vaadates mobile.de-st siis saksast pole midagi võttagi, veel vähem jätta ja hinnad suht kirved... mis on suur läbisõit? ratta ost sama mis autolgi, never ei tea õiget läbisõitu ja ostad ikka välimuse, tehnilise korrasoleku pealt.
selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
rasmus23 kirjutas:
selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
rasmus23 kirjutas:
selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
Äkki selgitad, mida sa pead silmas "bike" all, -ratast millega on ringrada sõidetud? Sest 40k tänavasõitu küll ei tee ühele tänapäeva tsiklile midagi, juhul kui me muidugi 125cc võrridest või mingitest hiinaimedest ei räägi.
asi on nii, et tsikkel elab ju edasi, aga tõsisemad mehed vahetavad ta siis ringi, kuna selle ajaga on näiteks 100kW alles jäänud 95kW, mis tähendab, et mootor hakkab väsima.
ise sõidan superbike´ga, ja alla 100kW ratast enam ei taha, kohe tagumika tunda kui minekut ei ole sellist nagu peaks
rasmus23 kirjutas:
selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
Äkki selgitad, mida sa pead silmas "bike" all, -ratast millega on ringrada sõidetud? Sest 40k tänavasõitu küll ei tee ühele tänapäeva tsiklile midagi, juhul kui me muidugi 125cc võrridest või mingitest hiinaimedest ei räägi.
40k "tänavasõitu"
sa pead vist silmas 500cc vaikset kulgemist
aga tahes tahtmata tuleb aegajalt enamus tsiklimeestel torud sirgeks lasta, nii ka minul
rasmus23 kirjutas:asi on nii, et tsikkel elab ju edasi, aga tõsisemad mehed vahetavad ta siis ringi, kuna selle ajaga on näiteks 100kW alles jäänud 95kW, mis tähendab, et mootor hakkab väsima.
ise sõidan superbike´ga, ja alla 100kW ratast enam ei taha, kohe tagumika tunda kui minekut ei ole sellist nagu peaks
Seda nüüd küll... aga enamus ei ole tõsised mehed ja vbl ostavad alles esimest ratast... ja sest 95 kw on küll ja küll neile paariks aastaks või esimese kurvini....