E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Tahaks siis teada kas on võimalik muuta võimsamaks oma 325?
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
hea nali....osta võimsam variant....säästad raha,närve.ristokru kirjutas:Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju?
Kui sa ei taha paigaldada isegi chipi,mis jutt siis võib olla mootori võimsamaks tegemisest/muutmisest?
Penskaristiilis sõit samamoodiChipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Ja turbo mõjub sellele autole veel laastavamalt
Mis siis teha?
Aga osta Patriku projektikas ära, 328 saab igal juhul lutti, 330 samuti
Isegi siis, kui blond roolis istub
Igal juhul saab, aga mitte mootorile vaid tihendile istme ja rooli vahelKas saab panna näiteks m-aju vahele?
Ja kui aju valima lähed vaata, et müüja ikka "M" mitte"m" aju annab
Mida suurem täht on, seda paremini auto liigub
1mm tähe suurusest pidi kuskil 100Nm väänet juurde andma
Ise pole küll proovinud, kuid külatädid rääkisid
Ja neid peab uskuma
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Umm... päris naljakas... ajuvahetus on põmst sama mis chippimine eksju
Äkki nüüd räägite kuidas chip mootori elueale halvasti mõjub
Muudetakse ju ainult süüte ja fuelmap'i seadeid.
Mida vaja on, on uued nukad, uus sisse ja väljalase ning uus soft kogu seda kompotti jooksutama. Siis peaks juba mõnedsajad hobujõud kätte saama.
Äkki nüüd räägite kuidas chip mootori elueale halvasti mõjub
Muudetakse ju ainult süüte ja fuelmap'i seadeid.
Mida vaja on, on uued nukad, uus sisse ja väljalase ning uus soft kogu seda kompotti jooksutama. Siis peaks juba mõnedsajad hobujõud kätte saama.
Ei ole see ainult eestis nii. Saksa foorumis lugesin ka pikka arutelu M20 ja M50 tuunimise võimalustest. Hinnad algavad 7000 Eurost (kit + töö). Selle eest saab juba M20/M50/M60/M70-ga varustatud auto!meph kirjutas:No autohobi on eesti oludes paras hullus eniveis, seega sellest viimasest küsimusest me ei räägi
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Mõneti annaks 325ga 328le ära teha küll. Ringrada: paremad rehvid, parem sõidutehnika = no problemristokru kirjutas:Tahaks siis teada kas on võimalik muuta võimsamaks oma 325?
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
sinu autol on kollektorite küljes ka katalüsaatorid ja nende eemaldamisel ei käi enam mootor nii nagu peab, suht raharaiskamine on selle tuunimine.ristokru kirjutas:Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Keegi müüs eisenmanni summutu süsteemi millel polnud kat. olemas ja rääkis et ei tee midagi bmw-le, pidi ka endal olema ja oli hoopis natuke erksamaks muutund.aise kirjutas:sinu autol on kollektorite küljes ka katalüsaatorid ja nende eemaldamisel ei käi enam mootor nii nagu peab, suht raharaiskamine on selle tuunimine.ristokru kirjutas:Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
Kas keegi ei oska rääkida juurde mis võib teha summuti süsteemi vahetus?aise kirjutas:M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Ei tohiks eisenmann küll midagi jubima panna isegi ilma katita. Paljud autod ju eisenmanni torustikuga
Muidugi saab lugeda eisenmanni kodulehelt ka infot aga ikkagi, äkki kellelgi kogemusi
805£ proovi ära siis, ega sa enne teada ei saa.ristokru kirjutas:Kas keegi ei oska rääkida juurde mis võib teha summuti süsteemi vahetus?aise kirjutas:M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Ei tohiks eisenmann küll midagi jubima panna isegi ilma katita. Paljud autod ju eisenmanni torustikuga
Muidugi saab lugeda eisenmanni kodulehelt ka infot aga ikkagi, äkki kellelgi kogemusi
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
ma arvan et summuti vahetus küll ei anna tuntavat efekti. aint müriseb rohkem. kiiremaks saab ainult läbi mootori. kordan veel. kõige lihtsam ja odavam on osta võimsam auto. näide omast kogemustest oli mõte. 110kw asemel 141 . kogu kola oleks läind 10 kilo kusagil plus tööriistad jm materjalid. aga hindu vaadates on nii et kui mu 320 maksab 35kilo siis panen selle 10 otsa ja sõidan muretult 141kw. ei mingit jubimist ja muret. algul vaatd küll et ohh natu siist ja sealt ja olemas aga kui kogu hinnakava kokku lüüa siis kukud pikali. ja kui katid ahelt maha sikutad siis ÜV sul asja pole enne kui vana süsteem all tagasi.