Soov osta E34
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 12.03.2008 19:09 48
- Asukoht: Tartu
Soov osta E34
Olen BMW-de alal võhik ja üritasin oma teadmisi teie foorumit lugedes täiendada. See õnnestuski mõnevõrra, kuid mitmed küsimused jäid siiski õhku.
Omale sobivaimaks pean just E34-ja, kuid raha pole laiata - kuni 25 000.-
Varasematest teemadest on läbi käinud ütlus, et odavast E34-st tasub kaugelt mööda kõndida. Kas korralik E34 üldse mahuks minu hinnaklassi?
Mainiti ka nõrka esisilda. See teeb mind murelikuks, sest Tartu tänavad pole kaugeltki head ja mul pole kombeks halvemaid kohti vältida või nende pärast aeglustada. Siit küsimus, ega keegi teist ei oska oma kogemuse põhjal võrrelda C4 kerel neliveolise Audi 100 ja E34 sildu(nende vastupidavust, remondi maksumust jms)?
Üldiselt soovitati pigem 2.5 mootorit kui 2.0, aga Auto24-ja uurides jäi mulje, et mulle sobivas hinnaklassis 2.5-st on väga raske leida. Selge on ju ka see, et pigem lahjem ja korralik kui võimas ent raibe. Või on 2.0 mootor lihtsalt kehv ja tasuks vältida?
Lõpetuseks mainin, et A24-st jäi silma see auto:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Lisasid praktiliselt pole, kuid seisukord on esmatähtis. Mida arvate teie sellest liikurist?
Tänan.
Omale sobivaimaks pean just E34-ja, kuid raha pole laiata - kuni 25 000.-
Varasematest teemadest on läbi käinud ütlus, et odavast E34-st tasub kaugelt mööda kõndida. Kas korralik E34 üldse mahuks minu hinnaklassi?
Mainiti ka nõrka esisilda. See teeb mind murelikuks, sest Tartu tänavad pole kaugeltki head ja mul pole kombeks halvemaid kohti vältida või nende pärast aeglustada. Siit küsimus, ega keegi teist ei oska oma kogemuse põhjal võrrelda C4 kerel neliveolise Audi 100 ja E34 sildu(nende vastupidavust, remondi maksumust jms)?
Üldiselt soovitati pigem 2.5 mootorit kui 2.0, aga Auto24-ja uurides jäi mulje, et mulle sobivas hinnaklassis 2.5-st on väga raske leida. Selge on ju ka see, et pigem lahjem ja korralik kui võimas ent raibe. Või on 2.0 mootor lihtsalt kehv ja tasuks vältida?
Lõpetuseks mainin, et A24-st jäi silma see auto:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Lisasid praktiliselt pole, kuid seisukord on esmatähtis. Mida arvate teie sellest liikurist?
Tänan.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sellise raha eest korraliku e34 leidmine on nagu nõela leidmine heinakuhjast. Kindlasti lase üle kontrollida kusagil, kaasaarvatud mootor ja sildade seisukord. Eks tüüpvigu ka esine, nende kohta saad lugeda 5-seeria alamteemast.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Nende erinevate masinate sildasid ei oska nii kohe omavahel küll võrrelda, kuid põhjus miks soovitati sulle 2,5 motot mitte 2,0, oli põhjus selles, et neil motodel kütuse kulu põhimõtselt 1:1 kohati isegi 2,0 suurem, kuid mineku vahe on märgatav! ja kui otsustadki osta masina kuni 25k, miks mitte ütlen mina, aga kui tahad sellest saada masinat millega liugled probleemi vabalt siis tuleb sinna kindlasti investeerida omajagu, omast kogemusest ütln, et remondi tagavaraks e34 puhul jäta peale ostu kindlasti vähemalt 15K selle rahaga saad sillad enam-vähem Ok(oleneb palju vigu on) ja ka keti vahetus jne Aga kui ikka ostuks läheb siis vaata ikka 2,5 motosid ja kindlasti võta mõni asjatundja mees kaasa ostule või lase masinat kontrollida(igaks 10ks juhuks) aga igaljuhul edu!
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Kindlasti kohe 2,5 141kw-mitte 2,0 110kw! Sai ka omele 2,0 110kw automaat soetatud, enam seda viga ei tee!
Viimati muutis ametivend, 13.03.2008 23:58 27, muudetud 1 kord kokku.
Alles hiljuti oli endal ka 2,0 110kw automaat. Praegu on 3,5 155kw manual ja võtab samapalju kütet kui isegi mitte veel vähem.
Soovitan osta 2,5l 141kw manuali. 2,0l puhul arvatakse küll, et väiksem mootor siis võtab ka vähem kütet. Kuid kere kaal on ikkagi üks. 1480kg kui ma õieti mäletan oli vist tühimass. Plus sinna juurde veel juht ja kaas reisijad. Mootor jääb lihtsalt nõrgaks. Ma ei kujuta ette kuidas see 1.8 võib veel olla.
Soovitan osta 2,5l 141kw manuali. 2,0l puhul arvatakse küll, et väiksem mootor siis võtab ka vähem kütet. Kuid kere kaal on ikkagi üks. 1480kg kui ma õieti mäletan oli vist tühimass. Plus sinna juurde veel juht ja kaas reisijad. Mootor jääb lihtsalt nõrgaks. Ma ei kujuta ette kuidas see 1.8 võib veel olla.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
teemal 520 vs. 525 pole mõtet siin järjekordset pikka väitlust maha pidada, neid on korduvalt juba enne peetud..
loe läbi see teema ja sinna postitatud lingid ja peaks asi selge olema.
loe läbi see teema ja sinna postitatud lingid ja peaks asi selge olema.
V8
2,0 110kw mootor e34 kerel...näiteks oman sõidukogemust nii aut kui ka man kastiga, tuleb tõdeda et aut kastiga sõita on suht jama, uimane ja kuidagi "hing kinni" tunne on pidevalt...kuid näiteks manuaalkastiga sõites oli hoopis teine tunne, pööretega mängides sai suht edukalt ja kiirelt edasi liikuda kuid antud masin oli ka tehniliselt pea täiuslikus seisukorras ja selline e34 on vist sinu eelarvest suht kaugel
hetkel sõidan juba 10ndat kuud e34 525i 141kw automaadiga ja soovitan sellist kooslust väga soojalt, linnas ikka sellise autoga väga ei nõelu kuid samas maanteel on ikka väga mugav ja jõuline sellega sõita...minekut on igas olukorras piisavalt
samas on ka kütusekulu ~14l/100-le (u. 80% linnasõitu)
e34 esisild on jah suht kallis lõbu...endal oli just natuke aega tagasi käsil esisilla remont: alumised ja eesmised õõtsad, stabika kondid ja puksid, roolivardad koos otstega, keskmine paralleelvarras ja pendelhoova puks
~5k või nii +tööraha läks see lõbu maksma et saaks "mitte-koliseva" esisillaga sõita
aga jah, kui tahad sõidurõõmu siis vaata kindlasti 2,5l 141kw mootori poole...aga kuna sul see eelarve ainult 25k on siis kas poleks mõttekam e36-te uurida, neid pakutakse tunduvalt rohkem ja odavamate hindadega
hetkel sõidan juba 10ndat kuud e34 525i 141kw automaadiga ja soovitan sellist kooslust väga soojalt, linnas ikka sellise autoga väga ei nõelu kuid samas maanteel on ikka väga mugav ja jõuline sellega sõita...minekut on igas olukorras piisavalt
samas on ka kütusekulu ~14l/100-le (u. 80% linnasõitu)
e34 esisild on jah suht kallis lõbu...endal oli just natuke aega tagasi käsil esisilla remont: alumised ja eesmised õõtsad, stabika kondid ja puksid, roolivardad koos otstega, keskmine paralleelvarras ja pendelhoova puks
~5k või nii +tööraha läks see lõbu maksma et saaks "mitte-koliseva" esisillaga sõita
aga jah, kui tahad sõidurõõmu siis vaata kindlasti 2,5l 141kw mootori poole...aga kuna sul see eelarve ainult 25k on siis kas poleks mõttekam e36-te uurida, neid pakutakse tunduvalt rohkem ja odavamate hindadega
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 12.03.2008 19:09 48
- Asukoht: Tartu
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Selle hinna painutab kindlasti sinu piiridesse. Tuttav jättis sissemaksuks 17k eest. Üle-eelmine nädal sai ette tutikad amordid ja vedrud ka veel, üldiselt on olnud vägagi hoolsa omaniku käes. Mine vaata, äkki hakkab meeldima ja ma arvan et hinda saad ka olulisel määral painutada.
Selle hinna painutab kindlasti sinu piiridesse. Tuttav jättis sissemaksuks 17k eest. Üle-eelmine nädal sai ette tutikad amordid ja vedrud ka veel, üldiselt on olnud vägagi hoolsa omaniku käes. Mine vaata, äkki hakkab meeldima ja ma arvan et hinda saad ka olulisel määral painutada.
320d `02
pakun sulle sellist autot:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=fca3
hinda saab ka natuke painutada
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=fca3
hinda saab ka natuke painutada
E34 varuosadeks http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=56&t=93054
BMW 530d Touring
BMW 530d Touring
eks ta nii tegelt on jah, kui ma sätin juhiistme endale mugavaks (ma 190cm pikk) siis mina igaljuhul sinna juhtiistme taha enam istuma ei mahuTarmoV12 kirjutas:saladuskatte all võib öelda, et ka E34-s on tagaistme ruumiga suht nutused lood, eriti kui ees istuvad pikemat kasvu inimesed
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Tarmo, ka tavalises seitsmeses pole selle ruumiga priisata midagi, sel juhul ikka L mudelTarmoV12 kirjutas:saladuskatte all võib öelda, et ka E34-s on tagaistme ruumiga suht nutused lood, eriti kui ees istuvad pikemat kasvu inimesed
kui tõeliselt tagaistujatest hoolid, peaksid üldse seitsmese poole vaatama (E32) (kuigi selle eelarvega jällegi raske korralikku leida..)
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Panen oma mure siia teemasse. Loodame, et rahvas ka loeb siin seda.
Ise kah täitsa võhik BMW asjus. Otsin BMW'd diisel ja manuaal. kuni 100k või nii. silma jäid endale 525, 725. nendest kere numbritest ei tea ma kahjuks midagi. 525 oleks seda tüüpi : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja 725 oleks siis seda tüüpi : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja ka seda tüüpi jäi silma : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mingi vajutaja ei ole ja otsiks pigem mugavust ja ökonoomsust.
Olen hulgal lugenud seda foorumit enne kui postituse tegin. Alus inf on nagu olemas kuid sooviks ka otsest infot, et mida millise seeria juures kindlasti tuleks jälgida/kontrollida. Diislit otsima minnes tean et peab jälgima kas mootor on ikka "külm" kuna just külma mootoriga käivitamine näitab suht palju mootori korrasoleku kohta vms. ja hakkangi mõtlema, et diislit peaks ehk sügisel/talvel otsima?
Mis kostate kallid BMW omanikud? Aitake mul armastus leida BMW vastu
Ise kah täitsa võhik BMW asjus. Otsin BMW'd diisel ja manuaal. kuni 100k või nii. silma jäid endale 525, 725. nendest kere numbritest ei tea ma kahjuks midagi. 525 oleks seda tüüpi : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja 725 oleks siis seda tüüpi : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja ka seda tüüpi jäi silma : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mingi vajutaja ei ole ja otsiks pigem mugavust ja ökonoomsust.
Olen hulgal lugenud seda foorumit enne kui postituse tegin. Alus inf on nagu olemas kuid sooviks ka otsest infot, et mida millise seeria juures kindlasti tuleks jälgida/kontrollida. Diislit otsima minnes tean et peab jälgima kas mootor on ikka "külm" kuna just külma mootoriga käivitamine näitab suht palju mootori korrasoleku kohta vms. ja hakkangi mõtlema, et diislit peaks ehk sügisel/talvel otsima?
Mis kostate kallid BMW omanikud? Aitake mul armastus leida BMW vastu
Mis värk on 725DTS BMW'ga? väga vähe on neid üldse leida kuskilt.
Samas 730'id on kõik automaat kastiga.
Ja www.mobil.de paistab maas olevat? või on viga lihttsalt minus?
Aga silma jäi selline isend : http://www.ekspressauto.ee/details/?id=189942
ja selline : http://www.ekspressauto.ee/details/?id=195649
Samas 730'id on kõik automaat kastiga.
Ja www.mobil.de paistab maas olevat? või on viga lihttsalt minus?
Aga silma jäi selline isend : http://www.ekspressauto.ee/details/?id=189942
ja selline : http://www.ekspressauto.ee/details/?id=195649
mobilE.deraunts kirjutas:Mis värk on 725DTS BMW'ga? väga vähe on neid üldse leida kuskilt.
Samas 730'id on kõik automaat kastiga.
Ja www.mobil.de paistab maas olevat? või on viga lihttsalt minus?
Aga silma jäi selline isend : http://www.ekspressauto.ee/details/?id=189942
ja selline : http://www.ekspressauto.ee/details/?id=195649
btw, 2.5 ja eriti DIISEL on seitsmesele liiga lahja ju..
Suur kere jne
BMW E28 524td
Olen lugenud seda foorumit siin ja väiteid on mõlemapidiseid. Ja väidavad, et 2,5D viib kah seda kere edasi täitsa rahuldavalt. Kuna ise oman 1,8 bens audi a4 ja tööauto on vapsee renault clio 1,2 siis arvan et see mootor ja kere on minu jaoks täitsa piisav. Aga nagu mainisin ei ole mingi vajutaja ja just kulgemis-mugavus pill on soov soetada.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
kui hindad ülekõige mugavust, siis seitsmene teeb loomulikult teistele silmad ette
725TDS pole loomulikult mingi ulme-kiire-pill, aga kuidagimoodi ta liigub edasi küll..
.. tegelt ma peaks vist vait olema selle koha pealt
soovitaks seda autot: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=53735
teades omanikku võiks öelda, et lollikindel ost
725TDS pole loomulikult mingi ulme-kiire-pill, aga kuidagimoodi ta liigub edasi küll..
.. tegelt ma peaks vist vait olema selle koha pealt
soovitaks seda autot: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=53735
teades omanikku võiks öelda, et lollikindel ost
V8
Kõik tundub õige olevat selle masina küljes välja arvata automaat kast.
Ma ei tea miks aga mul on täielik foobia automaatkasti vastu. Ei tunne end nagu peremehena roolis . Ja kuna soov on diisel saada siis pelgan ka talvist külm käivitust ja kui talvel ongi mingi jama siis käima kah kuidagi ei tõmma automaati. Seega kindlasti manuaal vaja.
Ma ei tea miks aga mul on täielik foobia automaatkasti vastu. Ei tunne end nagu peremehena roolis . Ja kuna soov on diisel saada siis pelgan ka talvist külm käivitust ja kui talvel ongi mingi jama siis käima kah kuidagi ei tõmma automaati. Seega kindlasti manuaal vaja.