E30 mootori legaliseerimisest
Nii mootorivahetusega on probleemne. Ei ole Tartu Arkis inimest kes ütleks et seda teha saab. nende vastus oli kindel ei. kuigi see ei ole õige , aga nendega vaielda .
mis puudutab hinda siis see on täitsa ärukas arvestades mis tehtud on. Mis puutub tüüpilisse E30 omaniku siis sellel on lootusetul läbiaetud sara (millest on mul kahju). ja tema eluvaated on hoopis teised.
Samas ei näita millise autoga sa sõidad mitte midagi. On neid kelle jaoks ei ole auto staatusesümbol ja on neid kes ostavad võimalikult uue auto ja on nii rotid et ei jõua teda hooldadagi. Elu on selline ja selle teemal rohkem sõna ei võta. Huvilistel palun ikka ühendust võtta. Igas asjas saame kokkuleppele.
mis puudutab hinda siis see on täitsa ärukas arvestades mis tehtud on. Mis puutub tüüpilisse E30 omaniku siis sellel on lootusetul läbiaetud sara (millest on mul kahju). ja tema eluvaated on hoopis teised.
Samas ei näita millise autoga sa sõidad mitte midagi. On neid kelle jaoks ei ole auto staatusesümbol ja on neid kes ostavad võimalikult uue auto ja on nii rotid et ei jõua teda hooldadagi. Elu on selline ja selle teemal rohkem sõna ei võta. Huvilistel palun ikka ühendust võtta. Igas asjas saame kokkuleppele.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
sry OT:Henrik88 kirjutas:Nii mootorivahetusega on probleemne. Ei ole Tartu Arkis inimest kes ütleks et seda teha saab. nende vastus oli kindel ei. kuigi see ei ole õige , aga nendega vaielda .
mis puudutab hinda siis see on täitsa ärukas arvestades mis tehtud on. Mis puutub tüüpilisse E30 omaniku siis sellel on lootusetul läbiaetud sara (millest on mul kahju). ja tema eluvaated on hoopis teised.
Samas ei näita millise autoga sa sõidad mitte midagi. On neid kelle jaoks ei ole auto staatusesümbol ja on neid kes ostavad võimalikult uue auto ja on nii rotid et ei jõua teda hooldadagi. Elu on selline ja selle teemal rohkem sõna ei võta. Huvilistel palun ikka ühendust võtta. Igas asjas saame kokkuleppele.
numbrite järgi peaks uus mootor piiridesse mahtuma küll. Tomstah tahab enda 318 8_kW -> 325 141+ kW ametlikuks saada. ei tea kas muidugi asi tal läbi läheb. autol muidugi absoluutselt kõik ümber tehtud vastavaks.
p.s. kui tahan kindlalt 100 tuhhi ringis bemmi cabriot, siis ostan kindlasti e30 mitte e36.
jaaHah
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
- Peamine sõiduk: BMW E39 535i
- Asukoht: Viljandi
See mootor vist ikka ei mahu piiridese, selepärast ei lubatagi arvele võtta. E30 on (M20) 125kw 2.5 aga e36 on (M50) 141kw 2.5. Oleks olnud M20 2.5 siis poleks ARK-is probleeme. Et see M50 arvele saada, pead avalduse esitama (kuhu ööldakse ARK-s) et soovid ümerehitada. Kui see rahuldatakse siis peaks ka arvele saama. Nii sain mina aru, kui käisin endale infot hankimas.
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
- Peamine sõiduk: BMW E39 535i
- Asukoht: Viljandi
Henrik88 kirjutas:öö S14 oled midagi kuulnud ???
147 kw on suurim mootor mis E30 le tehasest on paigalatud. Igaljuhul võtsin asja käsile ja ajan asjad joonde ARKiga. kui muudmoodi ei saa siis kasvõi Tallinna kaudu.
Egas ARK-s kilovate taga ei aeta, vaatavad katalogist, ja kui mooto tähis ei ole selele kerele ettenähtud siis ei saa nii lihtsalt. Sama hästi võiks E34 peale panna M70 moto ja aluseks tuua S38 võimsam version. Aga tegelt sooviks head ja et saaksid paberid korda, võiksid ka teistele pärast rääkida kuida asjad korda saavad aetud .
Saab täiesti vabalt arvele.
3 liitrit ja 151,2kw on max, kui m3 ka arvestada siis max töömaht väiksem aga max võimsus suurem, ja vist oli selline asi ka, et kui on näiteks 316 siis tuleb ka veermik vastavusse viia 325g'a. Kasutaja meph on e36 peal selle kadalipu mäletamist mööda läbikäind, vast oskab paremini kommenteerida.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328
3 liitrit ja 151,2kw on max, kui m3 ka arvestada siis max töömaht väiksem aga max võimsus suurem, ja vist oli selline asi ka, et kui on näiteks 316 siis tuleb ka veermik vastavusse viia 325g'a. Kasutaja meph on e36 peal selle kadalipu mäletamist mööda läbikäind, vast oskab paremini kommenteerida.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328
Uurisin kunagi asja, aga olen tänaseks suuresti unustanud - pean märkmed üles otsima. Põhimõtteliselt olete õigel teel, kuid ARK lähtub ümberehituse puhul konkreetsest autost, mitte mudeliperekonnast. Kui on 1.8, siis selle auto töömahule liidate lubatud protsendid otsa ja näete, millise paja võib asendajaks valida. Hendrikul on võimalus mootorit legaliseerida olemas (kuigi mälu järgi läks kaaluga hapraks), kuid Tomstahhil mitte eriti...
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
- Peamine sõiduk: BMW E39 535i
- Asukoht: Viljandi
M2ki kirjutas:Saab täiesti vabalt arvele.
3 liitrit ja 151,2kw on max, kui m3 ka arvestada siis max töömaht väiksem aga max võimsus suurem, ja vist oli selline asi ka, et kui on näiteks 316 siis tuleb ka veermik vastavusse viia 325g'a. Kasutaja meph on e36 peal selle kadalipu mäletamist mööda läbikäind, vast oskab paremini kommenteerida.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328
Kas E30-l on ainult 1 motori mudel? või saan midagi valesti aru?
Väike näide, alar on saanud 325i kerele 3.5 ametlikult peale, see eeldab et kere peab olema 325i ( http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... b3b930c44a )
Tehasest on ju välja voolanud ka 333i, arkist vastati mulle et alpinad ja muud sellised ei loe
316,318,320 pole midagi nagu teha, tahad midagi suurmat peale panna peaks olema 325e, 325i
Tehasest on ju välja voolanud ka 333i, arkist vastati mulle et alpinad ja muud sellised ei loe
316,318,320 pole midagi nagu teha, tahad midagi suurmat peale panna peaks olema 325e, 325i
jooksutamine. Kõigepealt lähen regan enda 1,8 ära 2,0 siis 2,5 ja siis 2,5 24V? ühesõnaga teen seaduslikult 3 regamist siis on kõik õige?Kaido S kirjutas: Kui on 1.8, siis selle auto töömahule liidate lubatud protsendid otsa ja näete, millise paja võib asendajaks valida. Hendrikul on võimalus mootorit legaliseerida olemas (kuigi mälu järgi läks kaaluga hapraks), kuid Tomstahhil mitte eriti...
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kõige parem on see , kabriol on juba tehasest E30 325 sillad all. Jämedad püstakud , 4x ketaspidur jne ehk identsed 325ga.M2ki kirjutas:No valmistaja poolt on ju sellele kerele tehasest ette nähtud 1.6-2.5L, kui veermik vastuvusse viia 325 ei tohiks mingeid probleeme vast tulla.
Ütleme nii et järgmisest nädalast võtan asja käsile , kui muudmoodi ei saa siis hakkab riigi teatajas näpuga järge ajama ja ametnike õpetama.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
- Peamine sõiduk: BMW E39 535i
- Asukoht: Viljandi
Hiljuti käisin Viljandi ARK-s uurimas kas E34 89a 2.5 (R6) võib 5.0 (V12) paigaldada ametlikult e. kas ma saan selle arvele pärast. Tehnoülevaataja võtis sahtlist katalogi välja ja uuris asja, siis ta ütles ei kuni (mis selle kerele tehasest paigaldatud on) võib panna ja asjaajamine käib läbi nende, kui tahan juba muud panna siis pean esitama avalduse ER Autoregistrikeskuse Tehnikaosakonale, et soovin autot ümberehitada ja paigaldada sinna võimsam mootor vahele. Ja paigaldatav mootor peab olema legaalsel teel saadud .
Anna siis ka oma asjadekäigust meilegi teada.Henrik88 kirjutas:Kõige parem on see , kabriol on juba tehasest E30 325 sillad all. Jämedad püstakud , 4x ketaspidur jne ehk identsed 325ga.M2ki kirjutas:No valmistaja poolt on ju sellele kerele tehasest ette nähtud 1.6-2.5L, kui veermik vastuvusse viia 325 ei tohiks mingeid probleeme vast tulla.
Ütleme nii et järgmisest nädalast võtan asja käsile , kui muudmoodi ei saa siis hakkab riigi teatajas näpuga järge ajama ja ametnike õpetama.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
ja rõhk sõnal omavoliline. Teoreetiliselt ARK'iga eelneval kooskõlastust omades ei tohiks probleemi tekkida. Asjaga kaasas käiva paberimajanduse ja asjaajamise peale ei taha tegelikult mõledagi teades millised põmmpead seal pukis on. Aga kõik on võimalik.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power