E30 320 ja 323 mootorikohta?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

E30 320 ja 323 mootorikohta?

Postitus Postitas krs »

On kuskilt kõrva jäänud, et need mootorid pidid väga sarnased olema. Nüüd ootab ees üks 323 moto.kap.rem. ja väga huvitaks mis tetailid on 320`iga saMadis K ja mis erinevad?
Ette tänades, Kristjan.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas krs[/i]
On kuskilt kõrva jäänud, et need mootorid pidid väga sarnased olema. Nüüd ootab ees üks 323 moto.kap.rem. ja väga huvitaks mis tetailid on 320`iga saMadis K ja mis erinevad?
Ette tänades, Kristjan. [/quote]

Klapid, klapiajam, nukkvõll, kolvikad ja kolvid sõltuvad
silidri läbimõõdustt, saaled, plokikaanepoldid, kepsupoldid,
muud tihendid va plokikaan-enne kontrollida
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

Loetletud jupid nendel mootoritel on saMadis K?
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

kolvid saMadis K, klapid erinevad, kõik tihendid on saMadis K ja saaled värgid ka.
5213002
Risto93
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 25.01.2003 01:34 20
Kontakt:

Postitus Postitas Risto93 »

Just sain sama hübriidi kokku...

Sisuliselt on ainult 1 erinevus:see on väntvõll,millest tuleb ka 0,3 suurem kubatuur.
Muu on sama.
Aga....
Tegelikult on kolvid teised,kuna need on kergeMadis K,alt on serv sisse lõigatud,siis veel sõrmed on ka teise koha peal..veidike ülevalpool,et kompenseerida vända pikemat käiku.
Kepsud on kergeMadis K..
Ja üldse kuidas muidu selline HP siis saavutatakse,kui mitte kolvikäigu ja osade kergusega :)
aga sisuliselt on sul õigus ,suhteliselt 1:1 on tehtud ja väikeste modimistega saad asja 2 pele kokku küll..
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

Omal keerleb mõte hõredast 323 320 juppideabil talutav 323 saada. Kuid kui kolvid erinevad, siis ei tule vist plaanist miskit välja?
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

Järgiproovitud: Klapid saMadis K!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas siim[/i]
kolvid saMadis K, klapid erinevad, kõik tihendid on saMadis K ja saaled värgid ka. [/quote]

Ei usu et erinevad on:( Võibolla on
Kataloogides on vähemalt M20 üks tüüp ja M30
üks tüüp ja kõik.:o
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Ei usu et erinevad on:( Võibolla on
Kataloogides on vähemalt M20 üks tüüp ja M30
üks tüüp ja kõik.:o [/quote]
2,0 ja 2,3 klapid IMO küll saMadis K aga näiteks 2,5 mootoril klapid ja klapipesad suureMadis K. Et päris nii lihtne pole.
Vasta