Tegelikkuses on kulu umbes sama - korralik M50 koos asjassepuutuvate viledega tavaliselt alla 15 000 ka ei maksa.Silwer kirjutas:2,7 ehitamine läheb kallimaks, eriti siis, kui ise seda tööd ei tee vaid lased teha...
Vanakooli mootoreid saad selle raha eest 4 tk.
Ma ei pidanudki 2,7 tuuningut silmas, vaid lihtsalt tänavasõiduks väga heas stock konditsioonis asja. Selleks puudub vajadus neid diisli väntvõlle või sportnukkasid osta. Tänavale ajab asja ka eta alumine osa ära, v.a kolvid ja rõngad.
Tegelikult on ju vaja korralik M20B25 mootor, sinna eta vänt, sobivad kepsud ja kolvid. Kaan jääb seesaama mis on.
Kui komplektne mitte ära koinitud 2.7 kõrvale osta + hädavajalikud jupid, siis ise tehes 10-12 k on sõitev auto valmis.
Tehniliselt see midagi tohutut ei ole, viimases BMW Totalis kogu joru sees, mis pulgad osta tuleb ja kuidas neid ära tunda.
Mingise 190 hj saad kätte ka+lihtsam ehitus+võimalik palju ise teha+ suurem modimispotentsiaal.