Uus 6-seeria
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Uus 6-seeria
Esmaesitlus siis Frankfurdi autonäitusel sel sügisel. Esimesi pilte siis ka...
[img]http://www.bmwinfo.com/1674.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1678.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1680.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1684.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1686.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1688.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1690.jpg[/img]
Esimesena tuleb välja 645Ci, millel siis sama 4,4L 333hj mis seitsmesel ja ka uuel viiesel alates oktoobrist. 0-100kmh 5,6sek, standardis on 6-käiguline manuaal, lisana saab 6-käigulise steptronicu või SMG.
Hiljem siis 500hj M6 ja 550 hj M6 CSL ja ka kabrio versioon.
[img]http://www.bmwinfo.com/1674.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1678.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1680.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1684.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1686.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1688.jpg[/img]
[img]http://www.bmwinfo.com/1690.jpg[/img]
Esimesena tuleb välja 645Ci, millel siis sama 4,4L 333hj mis seitsmesel ja ka uuel viiesel alates oktoobrist. 0-100kmh 5,6sek, standardis on 6-käiguline manuaal, lisana saab 6-käigulise steptronicu või SMG.
Hiljem siis 500hj M6 ja 550 hj M6 CSL ja ka kabrio versioon.
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
See on BMW . [/quote]
Vaidleks vastu, see ei ole BMW. Auto disainil ja näitajatel pole ju väga vigagi aga igasugune järjepidevus on kadunud. Ükskõik millise nurga alt sa autot vaatad on näha palju tuttavaid jooni teistelt autodelt (lexus, mazda, porsche jne.) Salongist ei maksa parem rääkidagi... krt nagu keskmine japsi perekäru
Vahepeal liikus ringi ka hullemaid fotosid uuest 6 seeriast aga IMO oleks näiteks selline
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/bmw6coupe.jpg%20[/img]
palju rohkem BMW kui tootmisesse minev.
See on BMW . [/quote]
Vaidleks vastu, see ei ole BMW. Auto disainil ja näitajatel pole ju väga vigagi aga igasugune järjepidevus on kadunud. Ükskõik millise nurga alt sa autot vaatad on näha palju tuttavaid jooni teistelt autodelt (lexus, mazda, porsche jne.) Salongist ei maksa parem rääkidagi... krt nagu keskmine japsi perekäru
Vahepeal liikus ringi ka hullemaid fotosid uuest 6 seeriast aga IMO oleks näiteks selline
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/bmw6coupe.jpg%20[/img]
palju rohkem BMW kui tootmisesse minev.
Ära nüüd nii kuri ka ole! BMW on ikka põlvkondade kaupa oma disaini muutnud/arendanud. Omale lähedasem näide - E36 erineb E30 st nagu öö päevast. (E36 puhul ei räägi ma muidugi Z3-st ega compactist)
Nägin hiljuti järgmise põlve 300 touringu pilti - Väga sarnane Alfa sportvagonile, aga parem. Nüüd jälle üks põhjus juures, miks auto vahetamisega oodata.
Nägin hiljuti järgmise põlve 300 touringu pilti - Väga sarnane Alfa sportvagonile, aga parem. Nüüd jälle üks põhjus juures, miks auto vahetamisega oodata.
Nõus, inimene on üks konservatiivne loom mis on tingitud tema vajadusest orienteeruda ning aru saada ümbruskonnas toimuvast. Sealt siis ka see tagasihoidlik käitumine. Mitte, et MB ei sooviks radikaalsemaid disaine turule tuua kuid on selgelt näha, et konservatiivsusega tagatakse kindel klientuur.
Olen ise samuti selle poolt, et näha mis toob tulevik tänapäevases vormis, pole erilist mõtet passida kohapeal, elu on lühike ning niigi .
Btw, 7-seeria värskendus, vähemasti üks kõlakast foto mille C.Bangle väitis mitte photoshop olevat ei meeldi mulle sugugi. Temas puutub igasugune karakter ning olen poolt et vana jääks edasi. Pole muidugi kindel kas 7-sele tuleb värskendus kuid kinnikaetud esiosaga ning kapotijoonte ning grilli muudetud kuju on selgeks märgiks, et midagi toimub.
Olen ise samuti selle poolt, et näha mis toob tulevik tänapäevases vormis, pole erilist mõtet passida kohapeal, elu on lühike ning niigi .
Btw, 7-seeria värskendus, vähemasti üks kõlakast foto mille C.Bangle väitis mitte photoshop olevat ei meeldi mulle sugugi. Temas puutub igasugune karakter ning olen poolt et vana jääks edasi. Pole muidugi kindel kas 7-sele tuleb värskendus kuid kinnikaetud esiosaga ning kapotijoonte ning grilli muudetud kuju on selgeks märgiks, et midagi toimub.
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
IMO oleks näiteks selline
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/bmw6coupe.jpg%20[/img]
palju rohkem BMW kui tootmisesse minev.
[/quote]
See on ka minu arvamus
On küll tervitatav, kui leitakse uusi suundi, aga põhiväärtused peaksid siiski alles jääma. Näiteks praeguse kuuese BMW nägu ei mõju minu meelest enam jõulise ja agressiivsena, nagu "vanadel headel" bemaritel, vaid pigem kuidagi kurvana...
Seetõttu meeldib mulle siin pildil toodu tükk maad rohkem.
IMO oleks näiteks selline
[img]http://www.hot.ee/bmw6series/bmw6coupe.jpg%20[/img]
palju rohkem BMW kui tootmisesse minev.
[/quote]
See on ka minu arvamus
On küll tervitatav, kui leitakse uusi suundi, aga põhiväärtused peaksid siiski alles jääma. Näiteks praeguse kuuese BMW nägu ei mõju minu meelest enam jõulise ja agressiivsena, nagu "vanadel headel" bemaritel, vaid pigem kuidagi kurvana...
Seetõttu meeldib mulle siin pildil toodu tükk maad rohkem.
Olen seda autot Frankfurdis näinud ja huviga uurinud. Olen ka seisukohal, et Autobahn'il ei mõju see masin eessõitva auto tahavaatepeeglis tulesid vilgutades sugugi nii veenvalt kui oli E24 aastal 76.
Kvaliteetselt oli ta viimisteltud küll, ja õnneks mitte nii kobakas kui seitsmene (ka mitte nii niru kui viiene). Välimusega on ilmselt võimalik kohaneda ja pikapeale see auto isegi ilusaks vaadata. Probleem on muidugi salong. Armatuurlaualt on kadunud kena näituriplokk ja armatuur ise on näotult igav. Pigem sobiks ta kuhugi Ford Mondeo kupeesse kui BMW üle miljoni maksvasse autosse.
Disaini poolest on huvitav see, et kui pakiruumi luuk avada, siis on tagaosa täpselt nagu Carreral.
Kvaliteetselt oli ta viimisteltud küll, ja õnneks mitte nii kobakas kui seitsmene (ka mitte nii niru kui viiene). Välimusega on ilmselt võimalik kohaneda ja pikapeale see auto isegi ilusaks vaadata. Probleem on muidugi salong. Armatuurlaualt on kadunud kena näituriplokk ja armatuur ise on näotult igav. Pigem sobiks ta kuhugi Ford Mondeo kupeesse kui BMW üle miljoni maksvasse autosse.
Disaini poolest on huvitav see, et kui pakiruumi luuk avada, siis on tagaosa täpselt nagu Carreral.
E32 750i (1994)
kui nüüd lootma jääda, et kõik bmw-d peavad aegade lõpuni välja olema haininaga, on see mõttetu üritus. juba on bmw teinud uute mudelite tulekuga kardinaalseid uuendusi ja miks ta ei peaks samas vaimus jätkama. ei vaidle vastu, et tagaots meenutab sebringut, kuid vaevalt sealt joont võetud on. lihtsalt on aja trendid, millega bmw väga edukalt kaasas käib.
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Ära nüüd nii kuri ka ole! BMW on ikka põlvkondade kaupa oma disaini muutnud/arendanud. Omale lähedasem näide - E36 erineb E30 st nagu öö päevast. (E36 puhul ei räägi ma muidugi Z3-st ega compactist)
Nägin hiljuti järgmise põlve 300 touringu pilti - Väga sarnane Alfa sportvagonile, aga parem. Nüüd jälle üks põhjus juures, miks auto vahetamisega oodata. [/quote]
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Ära nüüd nii kuri ka ole! BMW on ikka põlvkondade kaupa oma disaini muutnud/arendanud. Omale lähedasem näide - E36 erineb E30 st nagu öö päevast. (E36 puhul ei räägi ma muidugi Z3-st ega compactist)
Nägin hiljuti järgmise põlve 300 touringu pilti - Väga sarnane Alfa sportvagonile, aga parem. Nüüd jälle üks põhjus juures, miks auto vahetamisega oodata. [/quote]
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Esimene 6xx on nüüd siis eestis.
Oli korra UM-is ja nüüd pidi olema tollilaos.
Et siis peab peale passima .
Oli korra UM-is ja nüüd pidi olema tollilaos.
Et siis peab peale passima .
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ise käidud ja katsutud.
Kohe kohe peaks pildid ka ülesse saama.
Elusuuruses on ikka kõvasti kenam kui pildil.
Kohe kohe peaks pildid ka ülesse saama.
Elusuuruses on ikka kõvasti kenam kui pildil.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
1979 aastal maksis BMW lipulaev 635CSi 49400 DEMi. Maksimaalsete lisadega mis sel ajal saada oleks maksnud 60104 DEMi. Ei viitsi otsida tollase saksa marga maksejõulisust, lihtsalt 8ga läbi korrutadades tuleb kole odav ... aga arvan siiski, et tänase 6 seeriaga võrreldes oli 79 aasta 635 way odavam.Muhv kirjutas:Khmm.. millal 6-s seeria odavam on olnud? Mõistlik hind, mõistlik auto
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
minul on selle masina pilt telefonile taustapildiks pandud
igatahes pildipealt ei ole pooltki nii kõva kui tegelikkuses.
igatahes pildipealt ei ole pooltki nii kõva kui tegelikkuses.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio