Tallinnas keretööde teostamine?
Tallinnas keretööde teostamine?
Talvega tekkinud hulganisti pisikesi roosteplekke, et kes eemaldaks need ja värviks üle need roostekohad? Tervet autot ei taha üle käia! Oskab keegi soovitada mõnda head klemmi?
Reklaamiguru
'
Kõige mõttekam lasta erategijal teha, hind soodsaim. Ise lasin tuttava juures teha ja väga rahule võib jääda. Kui huvitab siis saada PS'i garaaz asub männikul
'
yldiselt kui inimene on terve elu keretöid teinud siis ta saab oma ametiga hästi hakkama, pole ju vahet kas teeb oma või kuskil firma garaazis. (või on?). Lihtsalt ta võib firmas ka teha aga siis paneb firma oma kirve otsa , et siis SELLES SUHTES nagu
'
...samas enamus asjadega on küll nii et kui ostad odavama firma siis hiljem pead kahetsema. Kõige õigem tee oleks tutvuste kaudu ajada kvaliteeti sõbrahinnaga taga
Mainin igaks juhuks ära et selline laitmatu töö maksab natuke rohkem ka. Omadest kogemaustest võin öelda et alates 35 tuhat ja edasi. Kes arvab et odavamalt saab, see ei tea vist korralikust tööst ja selle kuludest eriti midagi.KristjanS kirjutas:Omal ka plaan üle värvida aga töö peab olema absoluutselt laitmatult tehtud.
Kui keegi julgeb väita, et ta ise või ta tuttav on parim, siis võtaks selle inimesega ühendust.
Carclassic OÜ
Ei viidanud kuskil, et tahan "kvaliteetselt ja odavalt". Otsin inimest kelle kätte oma autot usaldada.Tõnis kirjutas: Mainin igaks juhuks ära et selline laitmatu töö maksab natuke rohkem ka. Omadest kogemaustest võin öelda et alates 35 tuhat ja edasi. Kes arvab et odavamalt saab, see ei tea vist korralikust tööst ja selle kuludest eriti midagi.
Ei tahtnudki väita et odavat ja head kohta otsid, sõnastasin veits valesti . Lihtsalt viimasel ajal olen tähele pannud et otsitakse viimasepeal tööd aga hinda kuuldes peetakse hulluks ning liigkasuvõtjateks maalreid. Mul on üks maaler kes teeb filigraanset tööd, aga tema jutule on vast raske pääseda, inimene on lihtsalt tööga üle koormatud.KristjanS kirjutas:Ei viidanud kuskil, et tahan "kvaliteetselt ja odavalt". Otsin inimest kelle kätte oma autot usaldada.Tõnis kirjutas: Mainin igaks juhuks ära et selline laitmatu töö maksab natuke rohkem ka. Omadest kogemaustest võin öelda et alates 35 tuhat ja edasi. Kes arvab et odavamalt saab, see ei tea vist korralikust tööst ja selle kuludest eriti midagi.
Carclassic OÜ
Tõnis kirjutas:Ei tahtnudki väita et odavat ja head kohta otsid, sõnastasin veits valesti . Lihtsalt viimasel ajal olen tähele pannud et otsitakse viimasepeal tööd aga hinda kuuldes peetakse hulluks ning liigkasuvõtjateks maalreid. Mul on üks maaler kes teeb filigraanset tööd, aga tema jutule on vast raske pääseda, inimene on lihtsalt tööga üle koormatud.KristjanS kirjutas:Ei viidanud kuskil, et tahan "kvaliteetselt ja odavalt". Otsin inimest kelle kätte oma autot usaldada.Tõnis kirjutas: Mainin igaks juhuks ära et selline laitmatu töö maksab natuke rohkem ka. Omadest kogemaustest võin öelda et alates 35 tuhat ja edasi. Kes arvab et odavamalt saab, see ei tea vist korralikust tööst ja selle kuludest eriti midagi.
nii ta paraku juhtub olema.
tullakse ja tahetakse et tehtud töö oleks perfektne ja odav.
hetkel saamas valmis üks c klassi mers mille omanik kukkus perseli kui ütlesime et ülevärvi hind sinna 30k kanti on.
ja ,,müügi,, jaoks tehes hinnale krimpsutas ka nina
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina otsin, kes mu E30 välimuse teeks selliseks, et silma ei riivaks ja roostet ei oleks ega mõnda aega ei tuleks.
Tegu on vanalkooli autoga, minu arvates ei pea olema nii megasile nagu uued mudelid. Peaasi, et värv seljas seisaks kauem kui 1-2 aastat ja rooste esimese talvega välja tagasi ei tuleks.
Nina vastu plekki uurides mingi aimatav lihvimisjälg kuskil ei ole probleem sellise auto puhul.
Algmaterjal on näha signatuuris olevatelt piltidelt.
See kes arvab et see on midagi millega tahaks tegeleda või kui keegi teab kedagi isenikerdajat, kellega on hea kogemus võiks palun ennast siia üles anda või kontakteeruda ps-is.
Tegu on vanalkooli autoga, minu arvates ei pea olema nii megasile nagu uued mudelid. Peaasi, et värv seljas seisaks kauem kui 1-2 aastat ja rooste esimese talvega välja tagasi ei tuleks.
Nina vastu plekki uurides mingi aimatav lihvimisjälg kuskil ei ole probleem sellise auto puhul.
Algmaterjal on näha signatuuris olevatelt piltidelt.
See kes arvab et see on midagi millega tahaks tegeleda või kui keegi teab kedagi isenikerdajat, kellega on hea kogemus võiks palun ennast siia üles anda või kontakteeruda ps-is.
Viimati muutis eero, 09.01.2008 18:59 41, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
ainus eelis mis ongi külamehel et külamees teeb eeltöö mitu korda korralikumalt kui pooltes värvitöökodades!värvikvaliteedi vahe on jah kergelt näha jah aga tavaautojuhti see ei sega!mul päris mitu n äidet kus üks mitsu(-97) käis kaks korda kahe aasta jooksul tagumisi koopaääri värvimas ja ikka läksid rooste lõpuks tehti kuskil külavahel see töö ära ja tänaseni pole ühtegi plekki! ,sõber ostis bmw endale ja kuna sellel oli palju värvikahjustusi lasi auto üle värvida ka korralikus töökojas(20000),kaks kolm korda kruusateel teise auto sabas ja musta värVi auto oli nagu lepatriinu -lihtsalt tahan õelda et kontrollige enne töökodade taustu ja töökvaliteeti alati ei loe et kallis värvikamber ja püstol!!ja millegipärast on see tavaliselt nii et kui on vana auto siis ka kvaliteet s......!miks
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Pigem just külamehed kasutavad vanu materjale ja uutest tehnoloogiatest ei tea nad suurt tuhkagi. Ka ei ole neil infot kõige uuemate materjalide kohta ja ka ei ole neil vastavaid töövahendeid, mida kasutatakse modernsetes töökodades(mitte küll kõik aga pakun, et enamik). Nad võivad seda nt. tiiba kauem nühkida küll, kuna pole nii palju tööd ja on aega rohkem.ainus eelis mis ongi külamehel et külamees teeb eeltöö mitu korda korralikumalt kui pooltes värvitöökodades
Väike tähelepanek. Mis kasu on kaasaegsetest materjalisest ja tingimustest kui teha ei osata või ei taheta. Viimasel ajal on sealt pealinna poolt suht tuntud ja hinnatud firmadest jubedat pornot ikka välja tulnud.Roland325 kirjutas:Pigem just külamehed kasutavad vanu materjale ja uutest tehnoloogiatest ei tea nad suurt tuhkagi. Ka ei ole neil infot kõige uuemate materjalide kohta ja ka ei ole neil vastavaid töövahendeid, mida kasutatakse modernsetes töökodades(mitte küll kõik aga pakun, et enamik). Nad võivad seda nt. tiiba kauem nühkida küll, kuna pole nii palju tööd ja on aega rohkem.ainus eelis mis ongi külamehel et külamees teeb eeltöö mitu korda korralikumalt kui pooltes värvitöökodades
Carclassic OÜ
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Nojah, ei oska pealinna kohta midagi kommenteerida. Eks maalrite puudus on nii suur, et võetakse igasuguseid tööle ja töötempot surutakse ka kõvasti peale, see kõik loeb. Oma kodukandis niipalju, kui mina külameeste töid näenud olen, ei kannata need küll eriti kriitikat, muidugi on ka mõni asjalik mees.