Mida arvate United Motors-i teenindusest
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
ju siis tema nii järjekindel ei ole. kui on kokku lepitud inimesega et ta tuleb 10 min pärast siis ta ootab.see ei ole e30 küljes mingi tüübel et ma hängin varuosaletis pool tundi järjekorras ja ei tee sellest asja kui tellida ei saa enam või tuleb lõuna vahele
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Peab ka aru saama sellest, et seal müügisaalis liigub pidevalt inimesi ringi kes ootavad seda nn tüübli hinda ja niisama vaatavad. Mina tunneks end jälle ahistatuna, kui müügimees iga 5 min tagant küsima tuleb kas saan teid aidata.
Ei ei leia et see mingi eriline järjekindlus on, kui sa ise müügimehe poole pöördud.
Ei ei leia et see mingi eriline järjekindlus on, kui sa ise müügimehe poole pöördud.
Tahtsin siis ühte soendusradika turu saada kuna ei ole sellist kuskil romulas--- tulemuseks on eriti kõrge hind ühe plastmass jupi kohta ja veel laos polegi sellist... Peale mitme nädala seisnud auto võtsin ise lahti ja pidin ise aretama välja kummist voolikud, muud võimalust polnud....
Ühesõnaga kui üks kord elus oli vaja UM- ist asja , siis seal seda osa ei olegi ja võibolla ei tulekski....
, Minuarust UM ei ole koht kus tavalisel iga krooni loeval inimesel asja, ma ei tea kuidas teistel aga kui hakkasin venna e39 esitule hinda vaatama siis mul hakkas süda väga aeglaselt tiksuma 
Ühesõnaga kui üks kord elus oli vaja UM- ist asja , siis seal seda osa ei olegi ja võibolla ei tulekski....


Ma viimasel ajal UM-i päris tihti külastanud - hoolduse letis alati super teenindus, keretööde letis samuti suurepärane, varuosade letis kord nii kord naa ... seal 3 tegelast on - üks on alati ülisõbralik ja lahe, teine on selline neutraalne ja kolmanda suhtumine on selline, et "mida sa rott siit otsid jälle". Õnneks saab teenindajat valida 
Üldiselt olen rahul - hinnas on alati soodukat tehtud ja kõik jupid olen kenasti kätte saanud kas siis kohe või tellides - mingeid jamasid juppidega olnud ei ole. Ettemaksu enamasti ei nõuta, vahetamine kiire ja korralik.
Tilk tõrva ka meepotti - hoolduses käies pole autot kunagi seest korralikult ära koristatud. Salongi ventika vahetamise järel oli esiklaas seestpoolt sõrmejälgi täis ja kompuutri keel tagasi muutmata, viimati autot kätte saades oli pagasnik mingit sodi täis (oli küll tolmuimejaga tõmmatud aga väga kehvasti) ja kõrvalistuja jalgade juures jalamatil mingid vanad tihendid.

Üldiselt olen rahul - hinnas on alati soodukat tehtud ja kõik jupid olen kenasti kätte saanud kas siis kohe või tellides - mingeid jamasid juppidega olnud ei ole. Ettemaksu enamasti ei nõuta, vahetamine kiire ja korralik.
Tilk tõrva ka meepotti - hoolduses käies pole autot kunagi seest korralikult ära koristatud. Salongi ventika vahetamise järel oli esiklaas seestpoolt sõrmejälgi täis ja kompuutri keel tagasi muutmata, viimati autot kätte saades oli pagasnik mingit sodi täis (oli küll tolmuimejaga tõmmatud aga väga kehvasti) ja kõrvalistuja jalgade juures jalamatil mingid vanad tihendid.
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
erinevad inimesed-erinevad arvamused.Juss kirjutas:Peab ka aru saama sellest, et seal müügisaalis liigub pidevalt inimesi ringi kes ootavad seda nn tüübli hinda ja niisama vaatavad. Mina tunneks end jälle ahistatuna, kui müügimees iga 5 min tagant küsima tuleb kas saan teid aidata.
Ei ei leia et see mingi eriline järjekindlus on, kui sa ise müügimehe poole pöördud.
mina leian, et kui ma saadan naise autot ostma mida united on suutnud ainult paar tükki üldse müüa, ei peaks ta lolli näoga ootama pool tundi kasutult, samas kui vend käib vahepeal laua juures tagasi ja räägib teiste müügivendadega juttu, naisest välja tegemata
mina austan kokkuleppeid ja pean nendest kinni. eeldan seda ka teistelt.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
juss
kas siis kui konkreetse inimesega kokku lepitud ja ma ootan ning inimene ei tule ega ei tule ka ütlema et tal läheb kauem vms või saadab teise inimese appi või mida iganes tegeleb minuga, kas see on normaalne või ei? kas teksades ja tossudes inimestele autosid unitedis ei müüda?
mida siis sai valesti tehtud või öeldud? naisele öeldi et oota 10minutit ma kohe tulen, mispärast peab ta 5 min pärast minema uut tegelast otsima?mis viiest minutist sa jahud? poleks tal konkreetset soovi olnud oleks ta läinud ja lexuse või mersu ostnud, saad sa aru, selliste vendade pärast kaotab united kliente
kas siis kui konkreetse inimesega kokku lepitud ja ma ootan ning inimene ei tule ega ei tule ka ütlema et tal läheb kauem vms või saadab teise inimese appi või mida iganes tegeleb minuga, kas see on normaalne või ei? kas teksades ja tossudes inimestele autosid unitedis ei müüda?
mida siis sai valesti tehtud või öeldud? naisele öeldi et oota 10minutit ma kohe tulen, mispärast peab ta 5 min pärast minema uut tegelast otsima?mis viiest minutist sa jahud? poleks tal konkreetset soovi olnud oleks ta läinud ja lexuse või mersu ostnud, saad sa aru, selliste vendade pärast kaotab united kliente
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Keegi ei kaota ühtegi klienti selle pärast. Asi pole teksades ja tossudes või kui kõva ärimees keegi on. Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla. Enda eest tuleb ikka veidi seista mitte ennast igast väiksest asjast häirida lasta.
Niisama pole ju mõtet keksida. Folllow it through ning mine ja osta lexus või mersu.
Niisama pole ju mõtet keksida. Folllow it through ning mine ja osta lexus või mersu.
Tüüpiline Eesti teeninduskultuur, loodan siiski, et tegu oli ühe konkreetse inimese probleemiga, mitte UM-ga üldiselt. Mul on tekkinud juba korralik Pavlovi refleks fraasidega "helistan tagasi" või "saadan meili" (loe: ma ei viitsi sinuga tegeleda ja jäta mind rahule).patrik kirjutas:naisele öeldi et oota 10minutit ma kohe tulen, mispärast peab ta 5 min pärast minema uut tegelast otsima?mis viiest minutist sa jahud?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
milline põhjus on küllalt hea et sa jätad kliendi lihtsalt ootama ilma midagi ütlemata või uut aega kokku leppimata?Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla
ütleme sa seisad tipptunnil rimi kassa järjekorras pool tundi ja kui on aeg maksta pannakse kassa kinni sest vahetus sai läbi. sulle aga öeldakse et mine seisa siis järgmises kassas kui ei meeldi?on mõnus?
sellepärast seisabki töötaja järjekorra vahele ja teatab soovijatele et kassa suletakse varsti
vaata siin see viga tulebki et sul pole niikuinii kuskile minna ja lasedki kõrvad lonti. kui ma olen ikka selgelt avaldanud soovi mingi teenuse saamiseks siis ma ei peaks seda mitu korda üle kordama ega paluma et mulle seda osutataks.Keegi ei kaota ühtegi klienti selle pärast.
kokkuvõtteks leian mina et sel päeval oli unitedi teenindus halb selle konkreetse müügimehe poolt.
sina väida aga mida iganes sa soovid. kui sa leiad et see on normaalne siis ma ei oska midagi öelda
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kahtlemata oli selle müügimehe teenindus tol päeval halb.
Mulle lihtsalt tundus, et oleks olnud lihtsam teist korda veel küsida selle asemel, et seal pool tundi aega raista, solvuda, järgmine päev uuesti minna, siin pool päeva sellel teemal jahuda ja närve raista. Vahejuhtum ei ületanud minu jaoks uudise künnist
.
Mulle lihtsalt tundus, et oleks olnud lihtsam teist korda veel küsida selle asemel, et seal pool tundi aega raista, solvuda, järgmine päev uuesti minna, siin pool päeva sellel teemal jahuda ja närve raista. Vahejuhtum ei ületanud minu jaoks uudise künnist

-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
vaidluseks on vaja ikka kahte poolt ja aega mul täna onsiin pool päeva sellel teemal jahuda ja närve raista
teema on: mida arvate um-i teenindusest- arvasin et tol päeval oli paha- sina leidsid et naine oli loll et jäi uskuma müügimeest et too tuleb??
kuna ei ületanud uudise künnist järelikult on sinu jaoks selline suhtumine tavaline?mis sa siis üldse kaasa teemaga läksid?Vahejuhtum ei ületanud minu jaoks uudise künnist
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Patrik, kas siis UM-is on kogu teenindus sõltuvuses ühest inimesest, teenindus UM-is ei olnud paha, aga paha oli teenindaja personaalselt.patrik kirjutas:teema on: mida arvate um-i teenindusest- arvasin et tol päeval oli paha
Kui inimene sedasi ära kaob tuleb kõva häälega karjuda, ja kui keegi vastu õiendab tuleb pasunasse anda.
Muideks mul üks sõbra naine rääkis ka samasugust lugu, et oli sõbrantsiga läinud uut 5 seerai BMW-d ostma ja müügimees oli vaadanud kümme korda ülalt alla ja oli ikka sinna 3 seeria poole juhendanud, kuid ennem seda vaadati ikka väga altkulmu ja midaiganes ütlevalt.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
ei cardo, mul ei ole midagi kogu unitedi vastu, seda ka kirjutasin. sa ka hakanud valikuliselt lugema?kokkuvõtteks leian mina et sel päeval oli unitedi teenindus halb selle konkreetse müügimehe poolt.
edit: mehed, no lööge või maha, kui mulle ikka ei meeldi kui mu elukaaslasega nii käitutakse siis on see minu jaoks paha teenindus. ma ei käi seal iga päev uut autot ostmas ja ei olnud kursis et nende ees roomata tuleb.
Viimati muutis patrik, 25.04.2007 17:24 30, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Tere
Hea teenindaja peab suhtuma kõikidesse klientidesse võrdselt ning ei tohi klienti ära unustada. Kirjutas Juss enne:"Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla". Samas Patriku tekstist võime lugeda:"samas kui vend käib vahepeal laua juures tagasi ja räägib teiste müügivendadega juttu, naisest välja tegemata ".
Kui teenindajale tuleb tõesti miskit pakilist vahele ning ta ei saa järgnevad pool tundi teda ootava inimesega tegeleda, siis leiab ta asendaja enesele, kes ta kliendi endale võtab.
jJanno
Et Sa end väga üksikuna ei tunneks, siis ka minule ei jätnud see muljet heast teenindusest ning paraku kujundab ettevõtte maine just see teenindaja, kes tegeleb konkreetselt sinuga, mitte see, kes tegeleb kuskil taamal kellegi teisega. Praegu oli tõesti tegemist inimesega, kes käib UM's sageli ning teab, et seal on ka paremaid teenindajaid. Samas võib sattuda sinna poodi aga inimene, kelle jaoks on see esimene (ning tõenäoliselt ka viimasene) kokkupuude selle asutusega.patrik kirjutas:edit: mehed, no lööge või maha, kui mulle ikka ei meeldi kui mu elukaaslasega nii käitutakse siis on see minu jaoks paha teenindus. ma ei käi seal iga päev uut autot ostmas ja ei olnud kursis et nende ees roomata tuleb.
Hea teenindaja peab suhtuma kõikidesse klientidesse võrdselt ning ei tohi klienti ära unustada. Kirjutas Juss enne:"Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla". Samas Patriku tekstist võime lugeda:"samas kui vend käib vahepeal laua juures tagasi ja räägib teiste müügivendadega juttu, naisest välja tegemata ".
Kui teenindajale tuleb tõesti miskit pakilist vahele ning ta ei saa järgnevad pool tundi teda ootava inimesega tegeleda, siis leiab ta asendaja enesele, kes ta kliendi endale võtab.
jJanno
Aus vastus Cardole oleks - jah. Teenindus ongi sõltuvuses ühest inimesest, kes konkreetse kliendiga suhtleb. Ma ju ei lähe tegema turu-uuringut teemal "Kas kõik teenindajad on kehvad". Suhtlen ühe konkreetse inimesega ja tema suhtumise järgi kujundan ka esmamulje firmast. Ja mis jutt see on - "teenindus UM-is ei olnud paha, aga paha oli teenindaja personaalselt."???Cardo kirjutas:patrik kirjutas:Patrik, kas siis UM-is on kogu teenindus sõltuvuses ühest inimesest, teenindus UM-is ei olnud paha, aga paha oli teenindaja personaalselt.teema on: mida arvate um-i teenindusest- arvasin et tol päeval oli paha

Juss - olen nõus, et väikseim närvikulu oleks olnud uus teenindaja otsida. Sulatõsi. Samas, kui ikka öeldakse, et tegelen sinuga hetke (loe 10 min.) pärast... Ma oleks ka ootama jäänud...vähemalt 15-20 minutit küll ja seegi on juba liig mis liig.
Edit: jjanno jõudis paar minutit ette üsna sama arvamusega

E83 X3 2,0dA 2010.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
mu elukaaslane käib seal väga tihti mulle juppe toomas( ta saab isegi allahindlust rohkem kui mina
) ja on varuosaletis " oma klemm", seepärast käskisin seal kõigepealt paluda et talle leitaks müügimees, kartes juba ette et ta otsejoones kuupeale saadetakse
aga see õhtu koju tulles oli näha et ta oli hingepõhjani solvunud

aga see õhtu koju tulles oli näha et ta oli hingepõhjani solvunud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vabandust patrik, aga see lugu on halenaljakas.
Oletame, et klienditeenindaja tahtis kiirelt wc'st läbi minna ning sai poolel teel kõne. Pärast aga lihtsalt inimlikult unustas. Sellisel juhul on loomulikult targem nurgas mossitada ja mõelda enda ette, et ma põhimõtteliselt ei lähe end meeldetuletama kuna ma tulin ikkagi autot ostma ja olen ikkagi tähtis inimene ja kui nad nüüd kohe minuga tegelema ei tule siis nad võivad kliendist ilma jäda.
Sisenedes peauksest ja minnes sekretäri juurde ning avaldada autoostu soovi oleks hiljem võibolla ka sekretär nende äpardust näinud ja mures klienti aidanud.
Mind ei olnud seal ja see lugu jõudis siis ka vahendaja kaudu, kuid lugedes seda mis sa kirjutasid jäi mul kummaline mulje pigem kliendist kui UM'ist.
Oletame, et klienditeenindaja tahtis kiirelt wc'st läbi minna ning sai poolel teel kõne. Pärast aga lihtsalt inimlikult unustas. Sellisel juhul on loomulikult targem nurgas mossitada ja mõelda enda ette, et ma põhimõtteliselt ei lähe end meeldetuletama kuna ma tulin ikkagi autot ostma ja olen ikkagi tähtis inimene ja kui nad nüüd kohe minuga tegelema ei tule siis nad võivad kliendist ilma jäda.
Sisenedes peauksest ja minnes sekretäri juurde ning avaldada autoostu soovi oleks hiljem võibolla ka sekretär nende äpardust näinud ja mures klienti aidanud.
Mind ei olnud seal ja see lugu jõudis siis ka vahendaja kaudu, kuid lugedes seda mis sa kirjutasid jäi mul kummaline mulje pigem kliendist kui UM'ist.
Ja kui klienditeendindaja tuli saali ja ikka ei märganud, et klient ootab või talle ei tulnud meelde, et see oli tema klient?!! Siis on midagi ajuga korrast ära ja tuleb pöörduda arsti poole (mingis reklaamis pakuti ka preparaati mis sellisel juhul aitab).Juss kirjutas:Vabandust patrik, aga see lugu on halenaljakas.
Oletame, et klienditeenindaja tahtis kiirelt wc'st läbi minna ning sai poolel teel kõne. Pärast aga lihtsalt inimlikult unustas.
OK. Saan aru (kui klienditeendindaja), et võimalik, et tuli äge nohu hoog ja ei ole ilus seista saalis tatt ninast rippumas või siis käis lõunal ja sai kehva toitu ja nüüd jookseb WC vahet... aga tulla saali ja unustada kõik eelnenu

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Inimlikult unustatakse tagasi helistada ja maile saata, aga kuidas saab unustada kui inimene sisab müügisaalis ja jutu järgi ka müügimees käis seal samas uitamas. Mingil hetkel peaks ju pähe turgatama, et miskit jäi nagu pooleli. Poole tunniga ei tohiks ära unustada inmese nägu kellele oled 10 minuti pärast lubanud auto müüa.
525 TDS´a EXECUTIVE
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
vaata, juss
meie peres on harjutud kokkulepetest kinni pidama. seepärast eeldame teistelt sama.
ja sitamajas käies ei unune ära selline asi, ka siis kui vahepeal telefon heliseb. ja kui ununeb, siis see inimene ei sobi sellise ameti peale. kui keskmiselt päevas müüakse 1-2 autot siis on veidi raske see ära unustada et sind ootab klient, eriti kui sa talle veel otsa vaatad vahepeal-
peab ju päris idioot olema. saad aru, inimene konkreetselt ignoreeris teda sest talle tundus et tast pole ostjat
meie peres on harjutud kokkulepetest kinni pidama. seepärast eeldame teistelt sama.
ja sitamajas käies ei unune ära selline asi, ka siis kui vahepeal telefon heliseb. ja kui ununeb, siis see inimene ei sobi sellise ameti peale. kui keskmiselt päevas müüakse 1-2 autot siis on veidi raske see ära unustada et sind ootab klient, eriti kui sa talle veel otsa vaatad vahepeal-
peab ju päris idioot olema. saad aru, inimene konkreetselt ignoreeris teda sest talle tundus et tast pole ostjat
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Ei, ma ei päästa kellegi nahka. On alati häirinud ja häirib siiani, kui kriitika pole põhjendatud ning on sellise üldise vingumise võtmes, edastades oletusi ja solvanguid. Olles ise UM'iga samas valdkonnas tegev peaksid ju asjast aru saama.patrik kirjutas:juss, ega sa kellegi nahka juhuslikult ei päästa?