
Tavalise summuti asendamine sportsummutiga!
Nii, nüüd siis uus pütt all
. Vana oli tõsiselt oma aja ära elanud.... Välja kukkus asi päris hästi. Hääl on nüüd palju mehisem... tühikäigul on selline mõnus madal urin ja pöördeid lisades teeb väga ilusat häält. Samas maantesõidul on suht vaikne ja hääl ei häiri üldse. Ühesõnaga esialgu olen rahul, üritan nädalavahetusel ka mõned pildid asjast saada 


Kas selline universaalne summuti mootori tööle kõige paremini mõjub? Või tagumine pütt ei oma üldse tähtsust, peale heli summutamise, peaasi, et piisavalt läbi laseks? Mul oli näiteks juhus, et sportpütiga tuli bensiinikulule liiter juurde ja jõu parem moment tõusis kõremate pöörete juurde.rajko kirjutas:a miks ei peaks tasuma. mootor nagu mootor ikka ju.
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
TO: aimar12
Ei vaidle vastu, et lõpuks v-o tuleb ikka originaalpüti järele minna..... Aga esialgu tundus küll ligi 6000 kroonine summuti tagaosa liiga kallis ja lihtsalt sellepärast läks antud pütt mul alla. Kütusekulu veel korralikult mõõta pole jõudnud, aga nädalavahetusel tuleb üks L-Eesti ots, eks siis näis. Samas auto edasi astumisel praegu vahet pole märganud.
Ega sul enam meeles pole, mis firma käkiga tegu ja kust ostetud?
Ei vaidle vastu, et lõpuks v-o tuleb ikka originaalpüti järele minna..... Aga esialgu tundus küll ligi 6000 kroonine summuti tagaosa liiga kallis ja lihtsalt sellepärast läks antud pütt mul alla. Kütusekulu veel korralikult mõõta pole jõudnud, aga nädalavahetusel tuleb üks L-Eesti ots, eks siis näis. Samas auto edasi astumisel praegu vahet pole märganud.
Ega sul enam meeles pole, mis firma käkiga tegu ja kust ostetud?
Tegu oli sellise firmaga. Täpset sama summutit enam ei leidnud sealt aga midagi sellist. http://www.magnumtuning.com/index.phtml ... mek_id=102
Kui õigesti mäletan tuli hollandist.
Kui õigesti mäletan tuli hollandist.
V8 

Sai ka siin paar kuud tagasi laseri sportpütt alla pandud ja midagi suurt ei muutunud ,vähemalt minekus küll mitte aga vahetasin kuna originaal oli mäda, nüüd siis võtsin suure õhinaga kati ka veel alt ära et äkki läheb paremaks ( autol on kuidagi hing kinni) aga tundub hoopis et asi veel halvem, nüüd siis sõidan plärinaga ringi ja ootan kuni tekib raha , et korralik täissumpsi jooks alla ehitada. Niiet kõik ise ehitajad ja mõtlejad kuulake ikka tarkade sõnu enne kui nn. tuunima hakkate oma väljalaset. 

- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
No jah, kahju küll et seda moodi läinud on aga ometi ju väljalaset tuunitakse.
Kuidas siis see õige sumpa tuuning nii hästi vunkab.
Ehitatakse ju autodele sport väljalaskeid ja mingeid tõrkeid ei ole.
Minek juures ja puha.
Mis moodi see viimane lõpu pütt bensu kulu mõjutada saab.
Tundub et BMW on nii hästi ehitatud et midagi ei saa või pole mõtet ümber teha.
Keegi sport välja lasete ehitaja võiks mõne sõna sekka öelda, millest tekivad probleemid, mida võib ja mida mitte.
Kuidas siis see õige sumpa tuuning nii hästi vunkab.
Ehitatakse ju autodele sport väljalaskeid ja mingeid tõrkeid ei ole.
Minek juures ja puha.
Mis moodi see viimane lõpu pütt bensu kulu mõjutada saab.
Tundub et BMW on nii hästi ehitatud et midagi ei saa või pole mõtet ümber teha.
Keegi sport välja lasete ehitaja võiks mõne sõna sekka öelda, millest tekivad probleemid, mida võib ja mida mitte.