Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Mida te kekslete siin nagu kahe aastased. Klaarige see jama omavahel isiklikult ära, mitte siin foorumis.
Sorry OT eest.
Sorry OT eest.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Jep. Saage Ülemiste parklas kokku, rusikad käiku ja see, kes omal jalal minema läheb, on parem diagnostik
Rev range is there to be used!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Huvitav miks sa nüüd isiklikuks lähed.
Ma olen täiesti kindel et sina oled pädevam diagnostik/remondimees kui meie aga krt näe inimesed muudkui tulevad meile ja tahavad et teeksime nende auto korda. Hoolimata sellest et me seletame neile et me pole sellist asja teinud või meil pole aega. Aga näe ära kauplevad meid igakord.
Nii et Patrick ära klähvi meie kalla vaid mõtle mida sina valesti teed. Miks sa pead ikka ajama miskit offtopicut.
Kordan veelkord et see teema on algatatud natuke teisel eesmärgil.
Ja jääme ootama millal see palju nõutud teema taastatakse
Ma olen täiesti kindel et sina oled pädevam diagnostik/remondimees kui meie aga krt näe inimesed muudkui tulevad meile ja tahavad et teeksime nende auto korda. Hoolimata sellest et me seletame neile et me pole sellist asja teinud või meil pole aega. Aga näe ära kauplevad meid igakord.
Nii et Patrick ära klähvi meie kalla vaid mõtle mida sina valesti teed. Miks sa pead ikka ajama miskit offtopicut.
Kordan veelkord et see teema on algatatud natuke teisel eesmärgil.
Ja jääme ootama millal see palju nõutud teema taastatakse
patrik kirjutas:vaida mehed vist ei saa kuidagi sellest üle et nende diagnostikaoskused kahtluse alla seadsin?
Viimati muutis Maximaator, 23.09.2010 23:50 35, muudetud 1 kord kokku.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kriisa H kirjutas:Mida te kekslete siin nagu kahe aastased. Klaarige see jama omavahel isiklikult ära, mitte siin foorumis.
Sorry OT eest.
- Toots
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
- Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kui on tõesti täielikult kustunud see eelmine teema,siis oleks vast kõige lihtsam eelmisel teema-algatajal sama jutuga uus teema teha ja kõik.
Isiklikult arvan seda,et sellise teguviisi eest peaks olema modele (endisele modele) ka mingi karistus,peale selle,et temalt ära võtta mode õigused,mida tal naguinii enam tegelikult ei olnuks tohtinud olla. Päris nii ikka ei saa teha...
Isiklikult arvan seda,et sellise teguviisi eest peaks olema modele (endisele modele) ka mingi karistus,peale selle,et temalt ära võtta mode õigused,mida tal naguinii enam tegelikult ei olnuks tohtinud olla. Päris nii ikka ei saa teha...
Viimati muutis Toots, 23.09.2010 23:52 47, muudetud 1 kord kokku.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
See vast kõige õigem jah kui kuidagi enam taastada vanat teemat ei saa.Toots kirjutas:Kui on tõesti täielikult kustunud see eelmine teema,siis oleks vast kõige lihtsam eelmisel teema-algatajal sama jutuga uus teema teha.
Isiklikult arvan seda,et sellise teguviisi eest peaks olema modele (endisele modele) ka mingi karistus,peale selle,et temalt ära võtta mode õigused,mida tal naguinii enam tegelikult ei olnuks tohtinud olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
ma seda vaatan et pärast seda keksite igal võimalikul juhul kuigi ise kursis poleKuna mingist teemast jäi meeld eet me pidime olema interneti diagnostikud
üldiselt jõudsime jälle sinna et sõna võtavad inimesed kellel mingid teemad omavahel klaarida on.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Peate kannatama homseni, uurime zone-st järgi. Kui õnnestubki taastada, siis läheb see klubile veidi rahagi maksma. Saaks lihtsalt selle bläki kuidagi ära klaarida.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Siis kõik OK vast kui klubi teeb mis tema võimuses et teema taastada.Annely kirjutas:Peate kannatama homseni, uurime zone-st järgi. Kui õnnestubki taastada, siis läheb see klubile veidi rahagi maksma. Saaks lihtsalt selle bläki kuidagi ära klaarida.
Aga mille eest siis raha küsitakse kui saladus pole Selles vallas suht loll olen
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Andmete taastamine varukoopialt.
Ikkagi äri!
Ikkagi äri!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Krt iga asja pealt ka kooritakse nii et vähe pole.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Hei kõigile!
Olen meeldivalt üllatunud positiivse ühtehoidmise pealt, sest nagu näha läks see teema hinge mitte ainult kommenteerijatele vaid ka kõrvalseisvatele isikutele, kes alles nüüd oma pahameelt avaldasid! Tänud!
Loodan minagi, et BMW foorum on demokraatlik foorum mitte "Banaani Mootorite Wabariik"
Elame, näeme - kui teema tagasi ilmub arhiivist siis loodetavasti hoitakse seda väheke korralikumalt ja Moded seisavad hea selle eest. Minu eesmärk polnud solvata ja ei solvanud ka kedagi, vaid kirjutasin oma arvamust ja ootasin tagasisidet nii ühelt kui teiselt poolt.
Kui tõesti mingil põhjusel kahjuks seda teemat ei anna taastada, mis seal ikka, lusikat veel nurka ei viska, kirjutame uue ja veel parema (kuigi pöidlad pihku, et teema tagasi tuleks)
PS! Kui nüüd vana teema taastatakse, või uus teema tekib.. olen väga poolt kommenteerimisel, kuid kallid inimesed, oleme siis ikkagi sündsuse piirides, nii on endal hea lugeda ja ei lähe mõttetuks lahmimiseks....
Ja eks moded seisavad siis ehk selle eest, et mitte teemat lukku ei pandaks, aga liiga teravad kommentaarid lihtsalt kaoks.
Tervitades,
ash
Olen meeldivalt üllatunud positiivse ühtehoidmise pealt, sest nagu näha läks see teema hinge mitte ainult kommenteerijatele vaid ka kõrvalseisvatele isikutele, kes alles nüüd oma pahameelt avaldasid! Tänud!
Loodan minagi, et BMW foorum on demokraatlik foorum mitte "Banaani Mootorite Wabariik"
Elame, näeme - kui teema tagasi ilmub arhiivist siis loodetavasti hoitakse seda väheke korralikumalt ja Moded seisavad hea selle eest. Minu eesmärk polnud solvata ja ei solvanud ka kedagi, vaid kirjutasin oma arvamust ja ootasin tagasisidet nii ühelt kui teiselt poolt.
Kui tõesti mingil põhjusel kahjuks seda teemat ei anna taastada, mis seal ikka, lusikat veel nurka ei viska, kirjutame uue ja veel parema (kuigi pöidlad pihku, et teema tagasi tuleks)
PS! Kui nüüd vana teema taastatakse, või uus teema tekib.. olen väga poolt kommenteerimisel, kuid kallid inimesed, oleme siis ikkagi sündsuse piirides, nii on endal hea lugeda ja ei lähe mõttetuks lahmimiseks....
Ja eks moded seisavad siis ehk selle eest, et mitte teemat lukku ei pandaks, aga liiga teravad kommentaarid lihtsalt kaoks.
Tervitades,
ash
Toots kirjutas:Kui on tõesti täielikult kustunud see eelmine teema,siis oleks vast kõige lihtsam eelmisel teema-algatajal sama jutuga uus teema teha ja kõik.
Isiklikult arvan seda,et sellise teguviisi eest peaks olema modele (endisele modele) ka mingi karistus,peale selle,et temalt ära võtta mode õigused,mida tal naguinii enam tegelikult ei olnuks tohtinud olla. Päris nii ikka ei saa teha...
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Pidasin plaani ka vanas teemas sõna võtta, aga ennem läks teema hingusele . Samas vahet pole. Nagunii ma enam sinna tagasi ei lähe. Kahjuks ka Patriku juurde.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kadunukese algus oli selline
Edit: siin ka olemas midagi
ash kirjutas:22.09.2010 18:25 17
Hei kõigile!
Pikalt siis mõtlesin, kas kunagi üldse teen seda teemat või mitte ja olin juba peaaegu maha rahunenud. Täna muutsin arvamust ja usun, et seda põhjusega. (põhjuse leiab üsna alt)
Olgu siis asi kuidas on ja lugeja võtku seda kas üksikisiku tragöödiat või leiab ka tõepõhja, sest olen kindel, et mina pole ainuke kellel kogemused selle kohaga negatiivsed.
Olgu siis kohe alguses ära öeldud, et töö kvaliteedi suhtes erilisi pretensioone polegi, kui siis ainult see, et õliste jalgadega oma tööruumidest autodesse joostakse ja Bemmidele iseloomulikud pehmed matid s*tasteks tambitakse - aga võibolla tuntakse end vabamalt odavamates autodes ja kallimatega on vastupidi.
Heakene küll, räägime siis ajaloost -juba päris mitmeid aastaid tagasi sai soetatud kolmetäheline elukas ja kuna räägiti mehest kes oskab autosid korda teha, sai ka oma suksut tema juurde viidud. aastad möödusid ja koostöö kliendi ja servise vahel tundus olevat täitsa tip-top, arvetel ka allahindlused ja töö kiire, kui just välja jätta need õlised matid mida ma pärast Fairy'ga küürima pidin...
Kogu selle pika aja vältel olin ma tutvusringkonnast üks väheseid (kaasa arvatud mu vanemad) kes vastu pidas Valdeku ülbele käitumisele. Sõbrad ja teised tuttavad olid juba ammu mujale jooksnud sest ei viitsinud seda juttu lihtslat kuulata, et kogu auto on nii p*rses ja suhtumist et miks sa üldse sellise rondiga sõidad... ning kui auto remonti viidi, siis enam telefonile enne ei vastatud kui auto valmis või tõesti midagi küsida oli.
Olgu siis öeldud, et üks sõber oli samuti jalamees üle kuuaja, kuna mitu nädalat istus tema auto pisivea tõttu hoovipeal nagu surnud raibe koos teiste kümnete autodega mis seal lihtsalt seisavad. Ka tema loobus selle servise kasutamisest peale ülbuste osaks saamist.
Meie tüli sai alguse suveperioodil, kui auto sai käigukasti probleemi tõttu sinna viidud. Kuna ma ei olnud nõus kohe käigukasti remontima, vaid lootsin leida sobivat kasutatut, mis alguses isegi tundus mõistlik kuid paraku markeering oli kõikidel kastidel vale mis kohale tariti. (mina muide ei toonud mitte ühtegi kasti kohale ja ei tunnista ka süüdi selles, et peaksin teadma mis marki kasti vedada või mitte vedada). Olgu - selles osas annan endale siiski õiguse otsustada - klient on kuningas ja ooteaeg mu enda probleem kui ma ise sellele lahendust ei leia ja ise seda tekitan.
Peale seda nädalat kasti otsimist ja jamamist sai lõpuks selgeks, et mõistlikum on vana kast korda teha. nii sai dabroo antud, sest autot oli juba kiirelt vaja - puhkused tulemas, ilusad suve ilmad mööduvad kiirelt..... aga siis kogu jama algaski. Kast võeti maha... ja tehti veel pisitöid. Kuna minu teada kasti kohapeal korda ei tehtud viidi see mujale... aga siis hakkas hämamine pihta. Selgelt on meeles, et kast oli tagasi töökojas ca nädal peale remonti viimist ning ootas auto alla panekut - tegu oli kolmapäevaga. Alguses sai viisakas oldud ja palutud, et auto reedeks ikka korda saaks, kuna nädalavahetusel hädasti autot vaja. Siis aga oli neljapäev see tore päev, kus minu kõnedele üldse ei vastatud ja reede lõunani ei vastatud ka, aga kuna ma "tark" inimene otsustasin teist telefoni kasutada võeti kõne kiirelt vastu... hakkas jälle hämamine, jah, me proovime õhtuks valmis saada. Loomulikult õhtul klient peab ise hulluma ja küsima, kaua ja kuidas - õhtul naerdi välja - neil on niipalju tööd ja remondimees läheb kohe minema, et tema põrutab Saaremaale ja uuel nädalal võtavad asja uuesti kätte. Loomulikult viskas ka mul tol hetkel rihma maha ja andsin sõnadele tuld, kaua võib ja miks ei osata öelda millal auto valmis saab, sest mina ju ei ole selgeltnägija ja ei pea teadma mis mida võtab. Väideti et tööd on palju... ja ei saa minu autoga tegeleda.
Aga ega järgmine nädal oluliselt targem polnud, vahepealsed kõned midagi ei leevendanud. Lõpuks kui helistati, et auto on valmis ja kästi sularahaga kohale tulla, olin ma muidugi kliendi listist maas, töökotta sisse astudes "suur isa" isegi tere ei soostunud öelda vaid käis kui postist (kliendist) tuimalt mööda.
Minuga tegeles muidugi teine mees, kes vähe mõistlikumast puust. Soodukaid muidugi polnud enam ammugi ja arve väänati korralik, reeglina oli küll kokkulepe et maksan ülekandega ja arvega aga kus sa sellega...
Sõitma hakates peale kuu aega jebimist ja närvitsemist auto käigukast ei töötanud endiselt nii nagu peab. Helistasin sama päev tagasi ja ütlesin et kast taob käike üles - alla, selle peale anti mulle hoopis käigukastimehe number et räägi temaga ja pühiti käed asjast puhtaks. Mõnes osas jäi lausa arusaamatuks suhtumine - maksa arve ebaühtlaselt töötava kasti eest ja räägi sellega kes seda tegi. Ausaltöeldes tol korral enam polnud isu vaielda.
Olgu siis nii kuidas oli, hing oli täis ja tõotasin mitte kunagi sinna enam tagasi minna - mitte otseselt töökvaliteedi pärast, vaid kogu ülbe suhtumise pärast, mis tekitas minus tunnet, et olen lüpsilehm on vana autoga ja minu aeg ei ole oluline, on oluline vaid papp mida udarast kilode kaupa välja pritsin.
Kogu suhtumine muutus totaalselt jaburaks just viimane nimetatud aasta, klient on see kes põlivitades ilmselt sinna sõidab ja palub et tema autot remonditakse, vastasel juhul võid saada ülbe suhtumise osaliseks. Kui saad teada kui p*rses su auto igaltpoolt on ja lubad seda ka korda teha, siis helistada ei maksa - sealt vastust ei tule kaua töödega läheb.
Tegelikult viimane piisk karikasse ongi nüüd siin - viimased inimesed minu tutvusringkonnast kellele ma soovitasin küll mitte sinna enam minna olid minu vanemad - juhtus alles nüüd. (ja nemad läksid vanas usus tema juurde, kuna tema selle auto ajalugu kõige rohekm teab) Auto võeti sisse sõnadega "too kohale selleks ajaks" ja siis hakkas sama nali pihta - mitu päeva autot ei näpitud, siis näpiti ja öeldi et tegeleme... siis läks jälle mitu päeva mööda kui oli totaalne vaikus ja autoga midagi ei tehtud.
Ja kõige parem - missiis, et tegu on minu vanematega ja oleme ühest perekonnast, arvas Valdek, et samast perekonnast inimsed - virutab teistkordselt. Nüüd siis kui soolane arve käes, polnud nemadki enam sõbralikus listis, igakordsed soodustused maha kistud ja auto anti vabaks kohesel maksmisel. Olgu... ma ei tea, mis puutuvad siia teised kliendid sellepärast, et meie omal vahel enam läbi ei saa ? Muide, koolitusturul on palju koolitusi, kus õpetatakse välja inimesi kuidas klientidega suhelda ja kuidas nendega läbi saada...
See,mis jääb arusaamatuks ongi see, et mille **** pärast lastakse inimestel oma auto remonti viia, kui seal tegeletakse 10ne autoga korraga ja 15 minutit ühele autole pühendatakse ?
Selline romuaed istub Valdeku service ees, annaks silmad ette ka mõnele lasnamäe tasulisele parklale, ainus vahe on see, et et ühes parklas sõidavad iga hommik enamus autosid minema ja päevaseks ajaks jääb seisma vaid mõni...
Kas tõesti suhtumine, võtame palju kliente sisse ja ei jõua ühtegi normaalselt valmis, on tänapäeval mõistlik ? Miks ei võiks ühte autot otsast lõpuni korraga valmis teha kui jupid olemas ja masin lihtsalt ootab ?
Aga niipalju ma ütlen ja korrutan uuesti nüüd kõigile ja siin avalikult, CarMastersisse ma ei soovita oma autot viia, kui sul pole just soodumus olla kliendina see, kes peab paluma ja põlvitama et ta auto sisse võetakse, või kui Sulle meeldib ülbe suhtumine mis sinu osaks saab.
Samuti ülemõistuse kaua oma autot remondist oodata ja agressiivne suhtumine telefoni küsimuse peale ajab samuti südame pahaks.
PS! Kui see teema pole õiges kohas, võiks selle mujale liigutada. Samuti on teretulnud teie arvamused - olen 100% kindel, et osadele on Valdek jumal, osadel aga arvamus nagu minul. See, et ma selle teema tegin, ei ole mitte mustamiseks vaid selgituseks, missuguse suhtumisega see Team seal töötab ja see, kas inimesed sinna lähevad või mitte või on samadel põhjustel seal käimisest loobunud, on igaühe enda valik.
Kuna ilmselt tuleb siit terav diskussioon, siis laske käia!
Päikest!
akibo kirjutas:22.09.2010 18:58 30
Tahaks loota, et see teema ei läheks sama lambist igaveseks lukku kui "remonditöökodade ametieetika".
Coleyl ja vaarikalgi kindlapeale oma arvamus siia lisada, iseasi kas nad seda teevad või jääb see ka edasi avalikuks saladuseks.
Atsu kirjutas:22.09.2010 19:16 15
Ebameeldiv koht, soovitan abi mujalt otsida.Normaalsed töökojad täitsa olemas. NB!Vigu mõeldakse juurde ja mitte vähe. V juures täiesti piixus detail osutub teises töökojas täiesti korralikuks mille vahetamiseks põhjust ei nähta. Minujaoks v nagu itt ja p nagu erse!! Oü STAARMASTERS
Lõppu mul pole.Baur TC kirjutas:22.09.2010 19:37 58
Enda arvamus ei ole üldes seotud antud juhtumidega, sealt ma ei oska ja ei taha midagi kommenteerida.
Aga tahan üks asi kindlasti välja tuua. Olen siin Eestis pidevalt autoremonditöökojad näinund ja eriti üks asi paistab silm.
Väga tihti näen tõstuki otsas midagi mis peab pigem Kuusakoskis oma elu lõpetama kui veel liikusosaline olla.
"Rahvas" soidab töökojast sisse, lukksepp tutvub olukorrast ja ütleb umbes eelarve suurus, siis raputab omanik pea ja lahkub remondimata autoga. Mis nüüd juhtub? Pöörame silmad ja vaatame siin otsingukuulutused läbi - keegi otsib üks kasutatud amort või kasutatud pidurivaruosad!
Uskumatu, mis ostja nendest tahab? Mina näen ainult üks eesmärk, kui keegi murdab minu töökojast sisse siis ma löön ta sama amordiga vastu pea ja siis viskan piduriklotsid järgi kui ta laseb jalg
Miks ma seda välja toon? Kujutame ainult ette, tegeleme juba pikalt kogu aeg sama klientuuriga, ja ikka sama jama, kliendid tahavad suured autod (või tehnika puhul nõudlikud nagu BMW) aga väga väiksed arved. See annab pikas perspektiivis ikka paha tuju ja on lihtsalt kurb. Ma olen kindel, et see olukord ei soosi just eriti viisakas suhtlemine kõigidele kliendidega. Nii juhtuvad apsakad kliendisuhtlemisest, tean seda, sest ka minu valdkonnas on vahepeal sama olukord. Aga tean, et autovaldkonnas on olukord tunduvalt hullem ja see on üks põhjus miks mina ei tegele Eesti autoäriga või remondiga.
Just my 2 cent
N.B. kokkupuude Valdekiga oli siiamanini meeldiv, otseselt teenused ei ole eriti tarbinud (suur vahemaa) ja kasutan Patrick´u oskused kui BMW elektrika/elektroonika on suuremad mured ja kuni siiamanini olen teenustega rahule jäänud.
Edit: siin ka olemas midagi
..
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
To: Jaanek
Näed, supermees oled! Tundub internetis jäävad ikka sügavad jäljed maha. Respect ja tänud viitsimise eest!
To: Moderaatorid
Nüüdseks seivisin kogu selle osa ise ka ära, kuid sellegipoolest PALUN Moderaatoritel kasvõi niipalju teema taastada nagu siin allolev või lingil, kui just Zone'ist juba kogu teemat kätte pole saadud?
Palun tagasisidet.
Tervitades,
ash
Näed, supermees oled! Tundub internetis jäävad ikka sügavad jäljed maha. Respect ja tänud viitsimise eest!
To: Moderaatorid
Nüüdseks seivisin kogu selle osa ise ka ära, kuid sellegipoolest PALUN Moderaatoritel kasvõi niipalju teema taastada nagu siin allolev või lingil, kui just Zone'ist juba kogu teemat kätte pole saadud?
Palun tagasisidet.
Tervitades,
ash
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Aga mina tean, miks.ash kirjutas:To: Jaanek
Näed, supermees oled! Tundub internetis jäävad ikka sügavad jäljed maha. Respect ja tänud viitsimise eest!
To: Moderaatorid
Nüüdseks seivisin kogu selle osa ise ka ära, kuid sellegipoolest PALUN Moderaatoritel kasvõi niipalju teema taastada nagu siin allolev või lingil, kui just Zone'ist juba kogu teemat kätte pole saadud?
Palun tagasisidet.
Tervitades,
ash
Sest nii Valdek, kui ka Patrick on selle foorumi mõningate tegelaste jaoks ebajumalad. Valdekuga olen puutunud kokku privas suheldes, kui julgesin küsida, et mis mees tema on, et minu müüdavat autot saiaks tituleerib. (Mitte, et tema poolt siia toodud saiad paremad oleks-Tema väidab, et kontrollitud ) Äss vastus oli, mes muud.
Patricuga isiklik kokkupuude puudub, kuid minu jaoks tunduvad mõlemad kodanikud olevat tavalised Eesti autoremondilukksepad, kes oskavad vahetada mootorit, aga klapisääretihendite vahetusega hakkama ei saa.
Kusjuures, ühes teises foorumis on olemas suht sarnaseid nn. töökodasid, mille `legendaarsusest` mina kahjuks aru ei saa ning kriitika nende vastu kipub kuidagi imelikult ära kaduma
Imestasin isegi, kuidas selline teema siin 2päeva üleval püsis.
PS. Suure tõenäosusega see postitus muidugi kustutatakse, aga selline on minu arvamus, mis loomulikult ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Peace!
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kas reeglid kõigi kasutajate kohta ei kehti? Sama rikkumine kõigis postitustes.patrik kirjutas:ei ole antud teema kustutamist palunud, pigem oleks tahtnud lasta inimestel omavahel ära vaielda. ise enam ei viitsi sellistele teemadele reageerida sest ei ole mingit vahet mis ma ütlen, ikka leiab vastaspool et olen paha. see et auto käib enne mitmes kohas ja vigu üles ei leita ning meie juures korda tehakse ununeb tavaliselt ära.
ja sõimajatele niipalju et pigem p ersed ja v itud mis siin lendasid, pigem iseloomustaks nende autode seisukorda kui meie isikuid
samuti tehke endale juba ükskord selgeks et carmasters ja hobujõud on kaks eraldi firmat mis teevad koostööd. pole mõtet neid omavahel segamini ajada vaid tuleb uksel silte lugeda.
Teemasse ka, antud asutuste kohta miskit positiivset öelda ei saa.6. Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kus otsas siin kedagi halvustati?Nimed on?Kuno_T kirjutas:Eriti andekas jutt, mis lõhnab sõna otses mõttes halvustamise ja solvamise järele.kiireaudi kirjutas:kuid minu jaoks tunduvad mõlemad kodanikud olevat tavalised Eesti autoremondilukksepad, kes oskavad vahetada mootorit, aga klapisääretihendite vahetusega hakkama ei saa.
Saadeti Kedagi Konkreetselt p"tsi või öeldi et ta on m"nn?Nimed?
Ou Vööthüään!!!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kas sina ka juba ütled neti teel ära et kõikkide autod on jummala pees ja romud????Kuno_T kirjutas:Kui öeldi, et Valdek oskab vaid mootorit vahetada, siis on see mõnitamine. Kuid ma rohkem siia ei kirjuta, see näib mõttetuna, sest isegi eelmisest lihtsast jutust ei saadud aru.
Teate, remontige oma panne ise ja tõesti, ärge ronige nendega töökodadesse või siis vähemalt Valdeku juurde, kui ta nii paha. Nüüd te ju teate, kui paha ta on. Eks ole?
Miks nii vihaselt kohe, kas selle pärast et sina olidki see kes kasti remontis ???
Ja kas tõesti ei saa oma seisukohta rahulikult ja inimese kombel ära rääkida ???? Äkki kujuneks siit välja miski asjalik arutelu läbi mille saavad ka teised aru miks, kuidas ja milleks ?????
Piis maaan
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Olgu, kuna tahad detailidesse langeda, siis palun.
Seda, kas kast endiselt töötab või mitte, ma ei tea- sest minust jäi see auto seisma peale 3 päeva sõitu, sest närvid lihtsalt ütlesid üle - 20 k raha magama pandud ja tulemus nagu bellarussil. For what ? Ostsin uue auto ja olen rahul.
Detailidest endast - MINA ei ole remondimees, ma kasutan autot sõitmiseks ja võin Sulle 100% kindlalt väita, et tean aega millal kast hakkas käike üles alla-loopima, aga enne seda töötas laitmatult ja oli ta juba siis boostitud (ca aasta enne) . Kardaanivahepuksi idee tekkis mul omal tõesti, sest tuttav pääses lihtsalt sellest raputamisest selle sündroomiga kohalt minnes. Aga nagu näed, tõestasin uuesti - ma ei ole remondimees ja eksisin. Ma ausõna ei tea mis selles kastis kõik ära vahetati, turbiin ja muud vidinad - aga kas peaksingi teadma ?
Aga milles probleem ? Kui ei meeldi vanu "panne" remontida, siis võiks ju eriala vahetada, hakata kokaks või kunstnikuks, siis ei too keegi mingeid surnud raipeid hoovi peale ja ei pea ka raha võtma ja hiljem kriitikat taluma. Või siis võiks sildi panna, et alla 2010. aasta autosid me ei remondi ??
Ütlen ausalt - minu probleem see pole kui mehed ei suuda vana autot korralikult sõitma panna, mina maksan selle eest, et see korda tehtaks - kuna tehnika on vana, ja teadmised justkui teil, peate olema teie loovad ja suutma vead kõrvaldada.
Kui nüüd väheke eestpoolt lugeda, siis ma ei rääkinud PORISTEST mattidest vaid ÕLISTEST mattidest. Ma arvan, et ka vaegnägija teab ja on näinud, millise vana õli kihi all Valdeku garaazhi põrand on. Kui sa seal päev otsa ringi käid ja samade jalgadega autosse tuled, siis just nii juhtubki nagu eespool kirjeldatud
Üleüldse ei süüdista ma kastimeest (Sind) vaid nentisin lihtsalt teemas ära, et kast lööb käike üles alla. Jutt on pelgalt muust, kui sellest tühisest kastist, kui nüüd korralikult teemat lugeda...
Päikest!
Seda, kas kast endiselt töötab või mitte, ma ei tea- sest minust jäi see auto seisma peale 3 päeva sõitu, sest närvid lihtsalt ütlesid üle - 20 k raha magama pandud ja tulemus nagu bellarussil. For what ? Ostsin uue auto ja olen rahul.
Detailidest endast - MINA ei ole remondimees, ma kasutan autot sõitmiseks ja võin Sulle 100% kindlalt väita, et tean aega millal kast hakkas käike üles alla-loopima, aga enne seda töötas laitmatult ja oli ta juba siis boostitud (ca aasta enne) . Kardaanivahepuksi idee tekkis mul omal tõesti, sest tuttav pääses lihtsalt sellest raputamisest selle sündroomiga kohalt minnes. Aga nagu näed, tõestasin uuesti - ma ei ole remondimees ja eksisin. Ma ausõna ei tea mis selles kastis kõik ära vahetati, turbiin ja muud vidinad - aga kas peaksingi teadma ?
Aga milles probleem ? Kui ei meeldi vanu "panne" remontida, siis võiks ju eriala vahetada, hakata kokaks või kunstnikuks, siis ei too keegi mingeid surnud raipeid hoovi peale ja ei pea ka raha võtma ja hiljem kriitikat taluma. Või siis võiks sildi panna, et alla 2010. aasta autosid me ei remondi ??
Ütlen ausalt - minu probleem see pole kui mehed ei suuda vana autot korralikult sõitma panna, mina maksan selle eest, et see korda tehtaks - kuna tehnika on vana, ja teadmised justkui teil, peate olema teie loovad ja suutma vead kõrvaldada.
Kui nüüd väheke eestpoolt lugeda, siis ma ei rääkinud PORISTEST mattidest vaid ÕLISTEST mattidest. Ma arvan, et ka vaegnägija teab ja on näinud, millise vana õli kihi all Valdeku garaazhi põrand on. Kui sa seal päev otsa ringi käid ja samade jalgadega autosse tuled, siis just nii juhtubki nagu eespool kirjeldatud
Üleüldse ei süüdista ma kastimeest (Sind) vaid nentisin lihtsalt teemas ära, et kast lööb käike üles alla. Jutt on pelgalt muust, kui sellest tühisest kastist, kui nüüd korralikult teemat lugeda...
Päikest!
Kuno_T kirjutas:Eriti andekas jutt, mis lõhnab sõna otses mõttes halvustamise ja solvamise järele.kiireaudi kirjutas:kuid minu jaoks tunduvad mõlemad kodanikud olevat tavalised Eesti autoremondilukksepad, kes oskavad vahetada mootorit, aga klapisääretihendite vahetusega hakkama ei saa.
´Kastiga oli selline lugu, et see TULI korda teha (sinu enda seletused olid eespool, et sul polnud alternatiivi). Sai siis see asjandus ellu äratatud. Mis puutub väidet, et käike loobis suvaliselt, siis tea, et elektroonilise juhtimisega kasti juhib auto (kas jõudis kohale, kast ise ei saaa midagi "loopida"?), mitte kast ise. Kusjuures peavad olema kooskõlas mootor ja kast. Siit algasid hädad, sest su auto mootor oli ülemäära äkiliseks boostitud, tagant tuli gaasi andes tahma, kast ei saanud 2.-lt 3.-le käigule lülitamisega korralikult hakkama. Kui viitad poristele põrandamattidele, siis tuli vihmase ilmaga teha proovisõite. Kuna kütusepumba kaane liigutamine on sel autol tülikas, sai Modicuga max kütuseetteannet vähendatud. Ühe korraga sa pool maha võetud, teisel korral läks Modic p..se ja polnud rohkem midagi teha. Sulle sai telefonitsi ka asjaolusid selgitatud, siis sa justkui said aru. Kui kast oleks kehvasti remonditud, siis ta oleks juba laiali- kas on? Kui ei, millest siis stoori? Ja ausalt öeldes, mina ei pea kasti lappides eeldama, et mulle lükatakse ette boostitud mootoriga masin ja siis tasuta sel veel mootorit timmima´või vajadusel kulunud ja rauda saanud hüdraulikaplokke vahetama (töö enamuses siiski tellija materjalist). Kusjuures kõige huvitavam asjaolu on see, et tulid Valdeku juurde alguses kardaani vahepukki vahetama, sõitsid ringi p..s kastiga ja ei saanud arugi, et see on rikkis, :). Aga siis, kui kast ära remonditi, siis loobib suvaliselt käike...ash kirjutas:Sõitma hakates peale kuu aega jebimist ja närvitsemist auto käigukast ei töötanud endiselt nii nagu peab. Helistasin sama päev tagasi ja ütlesin et kast taob käike üles - alla, selle peale anti mulle hoopis käigukastimehe number et räägi temaga ja pühiti käed asjast puhtaks. Mõnes osas jäi lausa arusaamatuks suhtumine - maksa arve ebaühtlaselt töötava kasti eest ja räägi sellega kes seda tegi. Ausaltöeldes tol korral enam polnud isu vaielda.
Ajakavadest. Kõik on inimesed ja kui ei ole võimalik teha, siis ei ole võimalik. See, et sul **** keema läks, on su isiklik probleem. Rendiautod maksavad ca 400 kr ööpäev, oma auto rendiautot kasutades ei kulu jne.
Ah, ma rohkem ei viitsi, nii kui nii leiad 10 asjaolu, miks suga valesti käituti ja miks su auto ikka väidetavalt korralikult ei tööta.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Rev range is there to be used!
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
To: Kuna_T - Nagu seinaga räägi. Sa ikka loe korralikult mida ma kirjutan, tundub et osad read jäävad vahele - kast oli nahas ja ma ei proovinudki väita, et sa korras kasti remontima pidid
Korrutan uuesti üle - ei ole remondimees, ei peagi teadma mida sina või teised teevad ja ei huvita ka väga palju, seepärast ma ju Teie teenuseid kasutasingi?!?!. Nagu näha siis suhtumine on endine kogu Garaazhil kus klientide autod on pannid..
PS! Eriala mina küll vahetama ei hakka, see mida ma teen, seda hästi teen ja pole põhjust muretsemiseks. Küll aga tekib kahtlus Teie puhul peale sellist kummalist kirja. Ühesõnaga, klient on süüdi kõiges - et ta vana autot kasutab ja kõik need autod nii p*rses on.
Siit üleskutse kallid kodanikud, ostame homme kõik tutikad autod ja käime ainult korralises hoolduses esinduses, siis pole probleeme mida mõned mehed hiljem remontima peavad !!
Korrutan uuesti üle - ei ole remondimees, ei peagi teadma mida sina või teised teevad ja ei huvita ka väga palju, seepärast ma ju Teie teenuseid kasutasingi?!?!. Nagu näha siis suhtumine on endine kogu Garaazhil kus klientide autod on pannid..
PS! Eriala mina küll vahetama ei hakka, see mida ma teen, seda hästi teen ja pole põhjust muretsemiseks. Küll aga tekib kahtlus Teie puhul peale sellist kummalist kirja. Ühesõnaga, klient on süüdi kõiges - et ta vana autot kasutab ja kõik need autod nii p*rses on.
Siit üleskutse kallid kodanikud, ostame homme kõik tutikad autod ja käime ainult korralises hoolduses esinduses, siis pole probleeme mida mõned mehed hiljem remontima peavad !!
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Tere tere
TO: Kuno_T
Miks sina äkki meie klientide pärast muretsed.
Kuna see on ainult hobi, siis polegi sel suurt tähtsust, Kas neid käib päevas 1 või kuus 1.
Ja kuna päeva tööd hakkab juba nii palju olema, siis võibolla varsti ei jõuagi selle BMW teemaga eriti enam tegeleda üldse.
Nii et, peace Kuno. Võta vabalt. ja ära ka kõiki autosid romudeks sõima.
Mul võibolla endalgi läheb millalgi vaja et sa kasti remondiks.
Nugade peale ei ole mõtet ju minna
TO: Kuno_T
Miks sina äkki meie klientide pärast muretsed.
Kuna see on ainult hobi, siis polegi sel suurt tähtsust, Kas neid käib päevas 1 või kuus 1.
Ja kuna päeva tööd hakkab juba nii palju olema, siis võibolla varsti ei jõuagi selle BMW teemaga eriti enam tegeleda üldse.
Nii et, peace Kuno. Võta vabalt. ja ära ka kõiki autosid romudeks sõima.
Mul võibolla endalgi läheb millalgi vaja et sa kasti remondiks.
Nugade peale ei ole mõtet ju minna
Kuno_T kirjutas:Kui sa nii keevaline oled, kauaks sulgi neid kliente jätkub ja varsti oled ka siin listis, . tegelikult juba oledki, minu jaoks
Mis puudutab kastide remonte, siis olen neid teinud ca 15 aastat ja näe, siiani elus, mis sest et remondiks tuuakse enamsues ikka p..s kaste, millel on igasugused tõved küljes ja enamus vigu tuleb 1-korraga välja "raalida". Sa tee ka midagi 15 aastat järjest ja siis räägime.
Kuid mis puudutab pees ja romud, siis eks nad ikka enamsues on küll- mul on praktilsi näiteid küll, viimane näliselt tühise probleemiga E46, mis ei tahtnud tühuikäigul käia (lihtne viga ju, loll "tanavalukksepp" arvab, et küürida vaja vaid "tühikäigumootrit"), millel tuli tegelikult pool mootorit laiali tõmmata. Sellepärast mul poldiki aega siin teiega tatti pritsida ja rohkem ei viitsi ka, ärgitage nii palju, kui jaksate.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kuno_T Mida sa hädaldad? Kui sul nende niinimetatud vanade pannidega on niipalju jama, siis sul on suu peas ja öelda, et ei võta tööd ette ja kõik!!! Või ei hakka mõistus uuematele autodele peale?
Igatahes kui on mingeid lahkarvamusi, siis saage Ülemistes kokku ,tehke nii nagu soovitati! Või siis ajage autod rajale
Ja üle üldse mis kuradima lasteaed siin koos on? Kui ollakse nii õrna hingega ja kriitikat ei kannatata, siis parem ärgu ronigu siia foorumisse üldse, minge istuge Delfis!
Tõesti naerma ajab üldse see kogu foorum viimasel ajal
Igatahes kui on mingeid lahkarvamusi, siis saage Ülemistes kokku ,tehke nii nagu soovitati! Või siis ajage autod rajale
Ja üle üldse mis kuradima lasteaed siin koos on? Kui ollakse nii õrna hingega ja kriitikat ei kannatata, siis parem ärgu ronigu siia foorumisse üldse, minge istuge Delfis!
Tõesti naerma ajab üldse see kogu foorum viimasel ajal
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Üldiselt on suhtlemine kõige alus. Kui läheb kauem, andku teada...kui on veel mingi probleem, andku teada...paljude firmade juures isetegevus ja sügav pohuism käivad ikka väga pinda...juhtum kus inimene viis oma auto remonti hommikul suht väikese asjaga ja nagu lubatud õhtul sellele järgi läks siis seisis masin tõstukil ja isegi poldud võtit peale pandud sinna...väike hirmutus ilma kaelteta meeste poolt ja auto oli tunniga remonditud....on seda siis vaja?
Kui lubad siis tee...kui on miski jama, anna teada...mitte ainult remondimees vaid ka klient on inimene ja ka tema on planeerinud oma aega, kaasates sinna plaani ka remondifirma antud lubaduse.
Paljud probleemid jäävad olemata kui on olemas suhtumine mitte ei ülbitseta nagu mingi puberteet. Auto vanus ja kui ront ta on ei oma siin mingit väga olulist tähtsust.
Aga jälle on teema offtopicuks läinud.
Kui lubad siis tee...kui on miski jama, anna teada...mitte ainult remondimees vaid ka klient on inimene ja ka tema on planeerinud oma aega, kaasates sinna plaani ka remondifirma antud lubaduse.
Paljud probleemid jäävad olemata kui on olemas suhtumine mitte ei ülbitseta nagu mingi puberteet. Auto vanus ja kui ront ta on ei oma siin mingit väga olulist tähtsust.
Aga jälle on teema offtopicuks läinud.
´17 4Drive
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Sul jäi vist eelmiselt lehelt minu postitus lugemata, äkki teed seda nüüd tagant järgi?kiireaudi kirjutas:Aga mina tean, miks.
/---/
Imestasin isegi, kuidas selline teema siin 2päeva üleval püsis.
PS. Suure tõenäosusega see postitus muidugi kustutatakse, aga selline on minu arvamus, mis loomulikult ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Peace!
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Nüüd ei suuda enam mina ka vait olla. Ise ei ole autoremontija, aga tegevusalaks IT ja seetõttu tuleb endalgi tuttav olukord ette millega siin osadel kasutajatel häda on.
1) Vana tehnika remontimine on väga tänamatu amet ja nendele inimestele, kes ise igapäevaselt midagi ei remondi/hoolda, ei jõua see tihti kohale kuidas võib oma aja planeerimisega lõhki minna. Kui sul veel samas tuleb uksest ja aknast kümme uut inimest oma probleemiga, et neil kohe täna vaja ja neil töö seisab. Ja kui üritad vastu tulla ja võtad ikkagi ette, kuid samas ei kindlalt midagi ei luba, siis päev/kaks hiljem on neil see juba meelest läinud ja hakkavad nõudma, et miks nende vigane seade pole korras. Kujutatakse ette, et remondimehed on robotid ja teevad 24/7 tööd ja neil eraelu pole.
2) Kui pärast remonti ilmneb viga uuesti, siis tuleb probleemiga samasse töökotta tagasi sõita, mitte hakata telefoni või foorumi teel lahmima. Vanade asjade puhul on alati see oht, et parandad ühte aga käte vahele laguneb veel kümme teist juppi ära ja vahest võidki remontima jääda, aga normaalselt toimima ikka ei saa või siis suure vaeva ja hinnaga mida omanik pole nõus kinni maksma. Kellele ei sobi siis mingu UM'i, kus pannakse tutikas jupp vana putitamise asemel. Aga pärast ärge hädaldage, et näe seal töökojas ei viitsita üldse remontida, vaid krutitakse alla ainult uusi jupikomplekte.
3) Kui auto on ülipuhas, siis võiks ise paberi enne remonti viimist matile peale visata või kui ühe korra määriti siis öelda, et paluks puhtusest lugu pidada. Ausalt öelda paljude inimeste autod, kus ma istunud olen, on nii räpased, et ma tahaks kile alla panna selleks, et ennast mitte määrida. Kellel häda on, siis paluks minna jälle UM'i kus on suured ja puhtad ruumid ning selle eest ka kallimat hinda tuleb maksta
4) Paljudele inimestele ei jõua ikka veel kohale, et tänapäeva tehnikat ei saa enam remontida ja üleval pidada nii nagu asjad kommunismi hiigelaegadel käisid. Tehnika on kordades keerulisem ja paljud süsteemid projekteeritud nii, mis polegi mõeldud lappimiseks ja parandamiseks vaid kas maha kandmisele või tervete organite ringi vahetamine. Ja kui mõni remondimees ütleb, et ta teatud asju ei paranda, siis see ei tähenda oskuste puudumist, vaid ta on lihtsalt kursis, et nende juppide remontimisest tuleb rohkem jama kui kasu. Kõikide valdkondadega ei jõua tegeleda ja eks igaüks spetsialiseerub sellele, mis ta ise soovib.
5) Kui kellelgi mõne töökojaga häda on ja koostöö ei suju, siis palun valige mingi teine koht, mitte ärge katsetage kümme korda kuniks koguneb iga pisiasi hinge ja siis lõpuks siin foorumis plahvatab. Lasnamäel ja mujal on igasugu urkaid jalaga segada, mida pärast hea Võsapetsi või Kaua Võib vahendusel lahendada, kuidas autot tagasi ei anta ja läbi lubati peksta
6) Ja lõpetuseks, eks igaüks valib oma jumala ise. Ei ole vaja ristisõda alustada ja üritada läbi vere ja sõimu meid teise usku pöörata. Valige siis palun omale uued jumalad, kui need teile ei sobi Aga ma väga kahtlen, et sellise isikliku sõimuga, mis siin vahepeal lendas, kedagi ümber suudate veenda. Pange oma mure kenasti kirja, mitte ärge lõpetage juttu sellega, et kellel veel on häda selle töökojaga siis lisage oma kogemus. See on ju konkreetne üleskutse riigipöördeks. Igaüks oskab ise ka teemasse lisada, kui tal midagi hinges vaevab.
1) Vana tehnika remontimine on väga tänamatu amet ja nendele inimestele, kes ise igapäevaselt midagi ei remondi/hoolda, ei jõua see tihti kohale kuidas võib oma aja planeerimisega lõhki minna. Kui sul veel samas tuleb uksest ja aknast kümme uut inimest oma probleemiga, et neil kohe täna vaja ja neil töö seisab. Ja kui üritad vastu tulla ja võtad ikkagi ette, kuid samas ei kindlalt midagi ei luba, siis päev/kaks hiljem on neil see juba meelest läinud ja hakkavad nõudma, et miks nende vigane seade pole korras. Kujutatakse ette, et remondimehed on robotid ja teevad 24/7 tööd ja neil eraelu pole.
2) Kui pärast remonti ilmneb viga uuesti, siis tuleb probleemiga samasse töökotta tagasi sõita, mitte hakata telefoni või foorumi teel lahmima. Vanade asjade puhul on alati see oht, et parandad ühte aga käte vahele laguneb veel kümme teist juppi ära ja vahest võidki remontima jääda, aga normaalselt toimima ikka ei saa või siis suure vaeva ja hinnaga mida omanik pole nõus kinni maksma. Kellele ei sobi siis mingu UM'i, kus pannakse tutikas jupp vana putitamise asemel. Aga pärast ärge hädaldage, et näe seal töökojas ei viitsita üldse remontida, vaid krutitakse alla ainult uusi jupikomplekte.
3) Kui auto on ülipuhas, siis võiks ise paberi enne remonti viimist matile peale visata või kui ühe korra määriti siis öelda, et paluks puhtusest lugu pidada. Ausalt öelda paljude inimeste autod, kus ma istunud olen, on nii räpased, et ma tahaks kile alla panna selleks, et ennast mitte määrida. Kellel häda on, siis paluks minna jälle UM'i kus on suured ja puhtad ruumid ning selle eest ka kallimat hinda tuleb maksta
4) Paljudele inimestele ei jõua ikka veel kohale, et tänapäeva tehnikat ei saa enam remontida ja üleval pidada nii nagu asjad kommunismi hiigelaegadel käisid. Tehnika on kordades keerulisem ja paljud süsteemid projekteeritud nii, mis polegi mõeldud lappimiseks ja parandamiseks vaid kas maha kandmisele või tervete organite ringi vahetamine. Ja kui mõni remondimees ütleb, et ta teatud asju ei paranda, siis see ei tähenda oskuste puudumist, vaid ta on lihtsalt kursis, et nende juppide remontimisest tuleb rohkem jama kui kasu. Kõikide valdkondadega ei jõua tegeleda ja eks igaüks spetsialiseerub sellele, mis ta ise soovib.
5) Kui kellelgi mõne töökojaga häda on ja koostöö ei suju, siis palun valige mingi teine koht, mitte ärge katsetage kümme korda kuniks koguneb iga pisiasi hinge ja siis lõpuks siin foorumis plahvatab. Lasnamäel ja mujal on igasugu urkaid jalaga segada, mida pärast hea Võsapetsi või Kaua Võib vahendusel lahendada, kuidas autot tagasi ei anta ja läbi lubati peksta
6) Ja lõpetuseks, eks igaüks valib oma jumala ise. Ei ole vaja ristisõda alustada ja üritada läbi vere ja sõimu meid teise usku pöörata. Valige siis palun omale uued jumalad, kui need teile ei sobi Aga ma väga kahtlen, et sellise isikliku sõimuga, mis siin vahepeal lendas, kedagi ümber suudate veenda. Pange oma mure kenasti kirja, mitte ärge lõpetage juttu sellega, et kellel veel on häda selle töökojaga siis lisage oma kogemus. See on ju konkreetne üleskutse riigipöördeks. Igaüks oskab ise ka teemasse lisada, kui tal midagi hinges vaevab.
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Lisan ka siia oma probleemi siis Carmastersiga. Ei suutnud ka mina enam vait olla..
Käisin vaatamas üht mootorit mis tal müügis oli (6se peal) ,mis pakkus mulle huvi. Läksin kohale , sai räägitud nagu ikka müügi-ostu juttu , mis korras on jne. Õlikorgi all oli mingi valge ollus. Küsisin kohe ,et kas kaanetihend läbi ? tema vastuseks ,et ei ole ,auto on seisnud pikalt. Sama ollus oli ka õlivarda peal. Mina kui mitte mehaanik uskusin teda kuid natuke ikka oli kahtlus sees. Mootor töötas muidu ilusti kui jättas välja väike klapiklõbin mis on üsna kökimöki. Kuna oli vaja kiirelt mootorit ja hind oli muidugi räige otsustasin ,et ikkagi ostan ära. Enne ostu leppisime kokku temaga ,et võtab mootorilt elektri küljest ( minu arust kuulub elektri alla aju, juhtmestik,genekas) Selge. Leppisime kokku ,et kui mootoril mingi viga küljes ,et ostab tagasi , ehk siis annab mulle garantii ,et see mootor on laitmatus korras. Mina heausklikult uskusin seda venda. Tulin siis järgmine päev mootorile järgi ja avastasin ,et maas vedeleb PUHAS plokk ja kaas Sai siis küsitud ,et mis värk on, elektri pidid ju küljest võtma jne ja vastuseks tuli umbes ,et mida sa tahad selle raha eest saada(ei olnud mõni tuhat). Sisselaske kollet,v.laskekollet ,isegi veepumpa ei olnud, ja lisaks karterit ka mitte Siis kui sai valdekuga seal räägitud ja öeldud talle ,et kle sa pidid elektri ainult ju võtma ,siis tuli Patrick ,et kle mida sa mölised siin siis mõtlesin ,et okei suhtumine siin firmas. Tüüp kes ei puutu üldse asjasse tuleb kaagutama kõrval. Mis seal ikka , mul oli kiirelt mootorit vaja ja mõtlesin ,et ei viitsi närve rohkem kulutada(kolled ja muu kama oli endal olemas õnneks) sai mootor kuuti visatud.
Hiljem tuli välja ,kui mootor peale sai ,et plokikaanetihend läbi ja kaas kõver
Sai kõne tehtud Valdekule, kuid ei vastatud, mõnuz. Sai kiri saadetud talle , ei vastatud. Nii palju siis garantiist jne. Ülelend. Eks kunagi tuleb neile see piix tagasi, mis teistele teevad
Edu, Carmasters.
Käisin vaatamas üht mootorit mis tal müügis oli (6se peal) ,mis pakkus mulle huvi. Läksin kohale , sai räägitud nagu ikka müügi-ostu juttu , mis korras on jne. Õlikorgi all oli mingi valge ollus. Küsisin kohe ,et kas kaanetihend läbi ? tema vastuseks ,et ei ole ,auto on seisnud pikalt. Sama ollus oli ka õlivarda peal. Mina kui mitte mehaanik uskusin teda kuid natuke ikka oli kahtlus sees. Mootor töötas muidu ilusti kui jättas välja väike klapiklõbin mis on üsna kökimöki. Kuna oli vaja kiirelt mootorit ja hind oli muidugi räige otsustasin ,et ikkagi ostan ära. Enne ostu leppisime kokku temaga ,et võtab mootorilt elektri küljest ( minu arust kuulub elektri alla aju, juhtmestik,genekas) Selge. Leppisime kokku ,et kui mootoril mingi viga küljes ,et ostab tagasi , ehk siis annab mulle garantii ,et see mootor on laitmatus korras. Mina heausklikult uskusin seda venda. Tulin siis järgmine päev mootorile järgi ja avastasin ,et maas vedeleb PUHAS plokk ja kaas Sai siis küsitud ,et mis värk on, elektri pidid ju küljest võtma jne ja vastuseks tuli umbes ,et mida sa tahad selle raha eest saada(ei olnud mõni tuhat). Sisselaske kollet,v.laskekollet ,isegi veepumpa ei olnud, ja lisaks karterit ka mitte Siis kui sai valdekuga seal räägitud ja öeldud talle ,et kle sa pidid elektri ainult ju võtma ,siis tuli Patrick ,et kle mida sa mölised siin siis mõtlesin ,et okei suhtumine siin firmas. Tüüp kes ei puutu üldse asjasse tuleb kaagutama kõrval. Mis seal ikka , mul oli kiirelt mootorit vaja ja mõtlesin ,et ei viitsi närve rohkem kulutada(kolled ja muu kama oli endal olemas õnneks) sai mootor kuuti visatud.
Hiljem tuli välja ,kui mootor peale sai ,et plokikaanetihend läbi ja kaas kõver
Sai kõne tehtud Valdekule, kuid ei vastatud, mõnuz. Sai kiri saadetud talle , ei vastatud. Nii palju siis garantiist jne. Ülelend. Eks kunagi tuleb neile see piix tagasi, mis teistele teevad
Edu, Carmasters.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Kui keegi veel ei ole teemaalgataja postitust lugenud siis see algas sedasi :
"Olgu siis kohe alguses ära öeldud, et töö kvaliteedi suhtes erilisi pretensioone polegi, kui siis ainult see, et õliste jalgadega oma tööruumidest autodesse joostakse ja Bemmidele iseloomulikud pehmed matid s*tasteks tambitakse - aga võibolla tuntakse end vabamalt odavamates autodes ja kallimatega on vastupidi"
Siin aga lahmitakse ma ei tea mille üle.
Kõigepealt lugege teema läbi ja siis hakake püsse paugutama.
"Olgu siis kohe alguses ära öeldud, et töö kvaliteedi suhtes erilisi pretensioone polegi, kui siis ainult see, et õliste jalgadega oma tööruumidest autodesse joostakse ja Bemmidele iseloomulikud pehmed matid s*tasteks tambitakse - aga võibolla tuntakse end vabamalt odavamates autodes ja kallimatega on vastupidi"
Siin aga lahmitakse ma ei tea mille üle.
Kõigepealt lugege teema läbi ja siis hakake püsse paugutama.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: Miks kustutatakse kõik natukenegi kritiseerivad teemad
Miks on suurem osa nii, et Remondimees ei või helisada ise, et autoga läheb kauem???
Miks Remondimees peab taluma mingeid häirivaid Kliendi könesi mis pikapeale närvi ajavad ja siis juba sealt see suhtlusprobleem alguse saabki???
Kas on kliendi probleem kui on vöetud töid ylearu???
Miks raisata mölemapoolset aega ega suhelda inimese moodi???
Kas jälle tuleb vastuseks, et tegemisi palju... Uued kliendid ootavad aga vanadega on asjad alles keskel või ei ole alustatudki..
Huvitav kas arstid "inimese remontimisel keset operatsiooni" saavad endale sellist teemat lubada???
Paistab, et see teema ei vii mittekuhugi ja keegi ei taha oma vigadest öppida.
Loeme siis huviga jälle uusi postitusi:)
Miks Remondimees peab taluma mingeid häirivaid Kliendi könesi mis pikapeale närvi ajavad ja siis juba sealt see suhtlusprobleem alguse saabki???
Kas on kliendi probleem kui on vöetud töid ylearu???
Miks raisata mölemapoolset aega ega suhelda inimese moodi???
Kas jälle tuleb vastuseks, et tegemisi palju... Uued kliendid ootavad aga vanadega on asjad alles keskel või ei ole alustatudki..
Huvitav kas arstid "inimese remontimisel keset operatsiooni" saavad endale sellist teemat lubada???
Paistab, et see teema ei vii mittekuhugi ja keegi ei taha oma vigadest öppida.
Loeme siis huviga jälle uusi postitusi:)
Viimati muutis randolsd, 25.09.2010 20:23 50, muudetud 1 kord kokku.
e39. 99a. 535. tumesinine. manual. M-pakett. <--- Müüdud.. Thank you GOD:)