Mul pandi ajutise lahendusena läbi relee niimoodi et kui süüte sisse keeran hakkab pump kohe tööle (keeran süüte sisse ootan 3-5 sek ja käivitan). See kes pani jagab asja ja ütles ka et paneb läbi relee siis ei saa midagi juhtuda.
Väike vahejuhtum oli ka - algul pani ta selle läbi sama relee mis pumbal on - juhtmetega ühendas kuidagi teistmoodi. Panin auto käima kõik OK aga siis tuli kompuutrile kiri mis kõlas umbes Getreib program vms. Noh me saksakeelt hästi ei vehrsten ja arvasin et auto sai lihtsalt aru et midagi nihu.... . Hakkasin sõitma - no ei lähe mitte, venib koha pealt minema, käiku ei veheta, ühesõnaga jama. Armatuuris kus näitab mis käik on (D P R jne) kõrval näitab ka käigu vahetamise reziimi E S või M - seal vabee tühjus. Ma mõtlesin et käigukast peetis .... . Läksin kohe kuti juurde tagasi (ega kaugele jõudnudki), ta pani teise reele juurde ja läbi selle nii et auto aru ei saaks ja kõik oli OK.
Tegemist on ainukese mehega keda ma oma auto elektri poolele lasen - Tamme Kalev tegutseb Mustvees tund ca 240kr (mees seda kindlasti väärt).
Kogu lugu koos diagnostikaga (Bosch) + mehhaaniline veaotsimine 150 eek, sellest viimased 50 eek selle eest et pani oma relee

.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78