see et kaua ketrab on kas starter aeglane, süüde hiline, või pump nii kohvi.
kas külmalt ja soojalt samamoodi?
kui külmalt kaua siis võibolla küte vajub alla.
suurest küttekogusest pikalt ei käivitu.
Mure bmw e34 525TD mootoriga
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
starter väga hea kiire,süüdet olen keerand nii ühele kui teisele poole(ei muutu midagi erilist käivitumise osas)villis21 kirjutas:see et kaua ketrab on kas starter aeglane, süüde hiline, või pump nii kohvi.
kas külmalt ja soojalt samamoodi?
kui külmalt kaua siis võibolla küte vajub alla.
suurest küttekogusest pikalt ei käivitu.
soojalt ketrab pikalt aga läheb lõpuks tööle kuidagi kui aku tühjaks ei saa,aga külmalt veel raskem tööle saada.Algul arvasin sama et vajub küte alla-panin klapi vahele niiet enam ei saa vajuda.
kas pump siis tõesti nii kohvi? tõmme on väga hea, nüüd pritsekoguse taset muutes sain kohapeal ta väga ilusti käima ja minek ka kõvasti parem. ainuke jama ongi nüüd see et ei käivitu, ketra nagu segane.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Kui külmalt ei käivitu siis soovitaks üle vaadata eelsüüteküünlad ja kas neile vool üldse tuleb peale!
Kui ei siis võib vigane olla eelsüüteküünalde relee! Endal oli kunagi ühe 325tdsiga soojemate ilmadega ise +15c sama jama, et ketrasid nagu segane...siis hakkas musta tulema ja vaikselt pikapeale lubama ja lõppude lõpuks sain käima tänud heale akule, aga külmadega suht olematu. Sai siis uued eelsüüteküünlad, tagasivoolutorud ja eelsüüteküünalde relee vahetatud ja nii soojast kui külmalt läks laksust käima...muidu ma eetrit ei kasuta, et ei soovitaks ka sul seda teha...kui korra kasutad siis jäädki seda tegema...Aga kui soojalt kehvalt läheb siis tõesti süütenurka ja pritsekogust timmida, et tõesti need vanad pumbad tahavad suht täpset seadistust saada!
Kui ei siis võib vigane olla eelsüüteküünalde relee! Endal oli kunagi ühe 325tdsiga soojemate ilmadega ise +15c sama jama, et ketrasid nagu segane...siis hakkas musta tulema ja vaikselt pikapeale lubama ja lõppude lõpuks sain käima tänud heale akule, aga külmadega suht olematu. Sai siis uued eelsüüteküünlad, tagasivoolutorud ja eelsüüteküünalde relee vahetatud ja nii soojast kui külmalt läks laksust käima...muidu ma eetrit ei kasuta, et ei soovitaks ka sul seda teha...kui korra kasutad siis jäädki seda tegema...Aga kui soojalt kehvalt läheb siis tõesti süütenurka ja pritsekogust timmida, et tõesti need vanad pumbad tahavad suht täpset seadistust saada!

Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
ta ei lähe mul soojalt ega külmalt tööle... tõmmates läheb kohe...eelsüüte küünlad töötasid... sedaei kontrollind kas vool peale tuleb... aga sooja mootoriga ikka peaks minema... kettrab nagu vigane aga ei lähe... kui aku täiesti täis siis pika ketramise peale gaasi põhjas hoides hüppab kuidagi tööle...
nüüd tuli järgmine jama et koha peal plöterdab....mitte ei otsi õiget tühikäigupöörde kohta vaid nagu mõned potid oleks tagant ära. gaasi annan läheb ilusti pöörde aga 1-1,5 pöörde juures plödiseb... :S:S millest see...kas pihustite viga see hoopis et äkki tatistab peale ja ss ei lähegi normaalselt käima jamadalatel pööretel ei tööta ka...??
kiiret abi oleks vaja...
nüüd tuli järgmine jama et koha peal plöterdab....mitte ei otsi õiget tühikäigupöörde kohta vaid nagu mõned potid oleks tagant ära. gaasi annan läheb ilusti pöörde aga 1-1,5 pöörde juures plödiseb... :S:S millest see...kas pihustite viga see hoopis et äkki tatistab peale ja ss ei lähegi normaalselt käima jamadalatel pööretel ei tööta ka...??
kiiret abi oleks vaja...
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Kui ta sul sooja mootoriga käima läheb pika ketramise peale kas siis hakkab lubama enne tükk aega ja siis läheb ja viskab hullu musta tagant välja? Kui siis kapotiall paremas nurgas plastikkarp kus eelsüüteküünalde relee äkki see läbi? Ja see, et vahele jätab tühikäigul kas ei saa olla süütenurk ja pumba asend? Konsulteeri spetsialistiga siit foorumist näiteks Lehoga! 

Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Timpzzz kirjutas:Kui ta sul sooja mootoriga käima läheb pika ketramise peale kas siis hakkab lubama enne tükk aega ja siis läheb ja viskab hullu musta tagant välja? Kui siis kapotiall paremas nurgas plastikkarp kus eelsüüteküünalde relee äkki see läbi? Ja see, et vahele jätab tühikäigul kas ei saa olla süütenurk ja pumba asend? Konsulteeri spetsialistiga siit foorumist näiteks Lehoga!
täpselt nii ongi... et hakkab lubama ja kui lõpuks lääb ss musta viskab välja.