Kas keegi teab midagi neist e36 bemmidest?
kõige lihtsamalt saabki auto ajaloost teada kohale minnes,auto üle vaadata ja siis teadjal mehel üle vaadata või kuskil kontrollis käia .Pealegi konkreetse auto vigadest teab ainult auto omanik ja kui ta seda müüa tahab siis pole palju neid, kes räägivad ainult sulaselget tõtt,peaasi ,et autost lahti saab .aga nohh see jällegi minu arvamus
keegi ei kiusagi vaid räägitakse kuidas asjad on.ise otsisin ka samamoodi aasta tagasi omale autot ja nönda suht ,sest iga mees kiitis vaid oma s*tta ja kõigi autod pidid nagu uued olemas.sellepärast ei toetagi sellist küsimist,sest vilja see ei kanna.lõpuks ostsin enda bmw kodulähedalt,kus ma teadsin kindlalt mis tehtud ja mis vaja teha.
e30
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...OT - fakt on see, et kahe lehekülje jooksul ei ole teema algataja mittemingisugust kasulikku informatsiooni saanud. Lihtsalt niisama lahmimine käib.
Andke inimesele mingisugustki julgustust või kasulikke mõtteteri. Sellel foorumil muidu lihtsalt pole pointi ju, kui kõik üleoleval toonil otsingut kasutama suunavad ja niisama ümmargust ajavad!
Ainuke asjalik tähelepanek oli see, et 2.0 mootor on tõepoolest - ja see oli ka faktina ära tõestatud.
Minu kommentaar 3.seeria kohta:
316 - siiski üsna aeglane, vbla liiga aeglane
318 - täiesti mõistlik auto igapäevaseks kulgemiseks - odav pidada kuid jah - eriline püstol ei ole
318is - täitsa äkiline ja selle kere jaoks täitsa piisav ka törts sportlikuma sõidu jaoks
320 - siis see mootor - seda juttu nii mõnestki kohast kuulnud
325/328 - paras püstol - tõesti liigub hästi - jupid pisut kallimad - tavaliselt selliste mootoritega kipub lisasid jällegi rohkem peal olema. Kui ökonoomsus ei ole mõttes, siis tõesti kanataks vaadata nende poole, aga igapäevaseks kulgemiseks ja poes käimiseks mina ei ostaks.
Isegi sai vaadatud vahepeal saksa poole, et suveks tuua 325/328 cabrio, aga siis oli suure mootori argumendiks just lisade rohkus ja et selline hobiauto võiks olla juba midagi äkilisemat - oleks igapäevaautot vaadanud, oleks tenäoliselt 318is'i vaadanud.
Jõudu ostmisel.
Andke inimesele mingisugustki julgustust või kasulikke mõtteteri. Sellel foorumil muidu lihtsalt pole pointi ju, kui kõik üleoleval toonil otsingut kasutama suunavad ja niisama ümmargust ajavad!
Ainuke asjalik tähelepanek oli see, et 2.0 mootor on tõepoolest - ja see oli ka faktina ära tõestatud.
Minu kommentaar 3.seeria kohta:
316 - siiski üsna aeglane, vbla liiga aeglane
318 - täiesti mõistlik auto igapäevaseks kulgemiseks - odav pidada kuid jah - eriline püstol ei ole
318is - täitsa äkiline ja selle kere jaoks täitsa piisav ka törts sportlikuma sõidu jaoks
320 - siis see mootor - seda juttu nii mõnestki kohast kuulnud
325/328 - paras püstol - tõesti liigub hästi - jupid pisut kallimad - tavaliselt selliste mootoritega kipub lisasid jällegi rohkem peal olema. Kui ökonoomsus ei ole mõttes, siis tõesti kanataks vaadata nende poole, aga igapäevaseks kulgemiseks ja poes käimiseks mina ei ostaks.
Isegi sai vaadatud vahepeal saksa poole, et suveks tuua 325/328 cabrio, aga siis oli suure mootori argumendiks just lisade rohkus ja et selline hobiauto võiks olla juba midagi äkilisemat - oleks igapäevaautot vaadanud, oleks tenäoliselt 318is'i vaadanud.
Jõudu ostmisel.
isegi mu ema sõidab BMWga
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
e36
Tere!
Ühinen ottOmar´iga 110%.
Kui antud teema algataja tahab proovisõitu, siis palun, Pärnus mina olen aitamas 318iS-ga
Miks peaks kade olema, kui inimene tahab endale infot saada.
Tervitades
Tomso Pärnust.
Ühinen ottOmar´iga 110%.
Kui antud teema algataja tahab proovisõitu, siis palun, Pärnus mina olen aitamas 318iS-ga
Miks peaks kade olema, kui inimene tahab endale infot saada.
Tervitades
Tomso Pärnust.
Kuna ma noor ja päris nii palju palka veel ei saa, siis täiesti oma raha eest ma omale autot ei osta, vanemad aitavad, ning nad panid väiks epiirangu, et üle 2 liitri ei osta, minu arust see normaalne kah, sest bensa ostan oma raha eest. See jutt et bensakulu peaaegu sama, seda ma ei usu.
Homme muidu Pärnusse, kuskil seal miskine jäärajavõistlus, söber osaleb, aga kahjuks vist bemme piiluda pole aega..
Homme muidu Pärnusse, kuskil seal miskine jäärajavõistlus, söber osaleb, aga kahjuks vist bemme piiluda pole aega..
tere
Meil on peres olemas mõlemad autod 318 is(coupe) kui ka 320 i.(sedan)E36 kerega!Ma võin öelda et kui üksi sõita normaalselt maanteepeal on neil kütekulu kuskil 8L kanti!!!Aga kui panna 318 is viis inimest võin öelda et küttekulu on tükk maad suurem kui 320i!Ja ega ta eriti edasi ka ei liigu!Mööda sõitudel pead käike madalamaks vahetama!Linnas sõites on muidugi 318 is parem.Sest ta käib edasi kuni 3 käiguni!siis on kõik lõpenud!Nii palju võin öelda et meil peres on tegu korralike autodega!Kolme aasta jooksul on tehtud nendega palju tööd!!!
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
ma ei saa küll aru kust need lõpp kiiruse andmed on võetud, mul endal ka praegu 320 sedaan kerel ja tippkiiruseks olen saanud 240!KristjanS kirjutas:Silwer kirjutas:No mida me siis vaidleme? Vaataks järsku andmeid?
Kombineeritud kütusekulu:
318is - 8,0L/100km
320i - 9,0L/100km
325i - 8,8L/100km
328i - 9,2L/100km
Kiirendus 0-100km/h sek / lõppkiirus
318is - 10,2s / 213km/h
320i - 9,9s / 214km/h
325i - 8,0s / 233km/h
328i - 7,3s / 236km/h
Allikas: http://www.autoweek.nl
* kõik andmed antud 4 ukselise kere ja käsikastiga mudelite kohta.
Siit lähtub et 320i on eriti õnnetu auto - kütust võtab rohkem kui 325i aga edasi käib sama moodi nagu mikromootoriga 318is.
Aga eks sa ise tead kui ikka kange isu on siis osta ära...
kütuse kulu pealt ei vaidle ses suhtes on jah 320 kõige mõtetum vist :S
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
realsed nr jooksevad 210 km/h kanti ja see ka lagi sul lihtsalt viimane käi piirajas. Ainus teadaolev lahendus suurema tippkiiruse jaoks peaks olema diffri vahetus. Mis muudab ülekande aeglasemaks või kiiremaks ( täpselt praegu ei oskagi õelda) ja siis tuleb ka suurem maksimaalne kiirus. näiteks mingi 230 saad ja blokk näitab 240 see juba normaalne.UPS kirjutas:Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
ei oska küll kindlalt vastu vaielda sellel aga lihtsalt ei saa aru kuidas ta nii palju saab siis valesti näidata?UPS kirjutas:Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.
mis mõte on siis üldse panna neid numbreid nii palju sinna
Võib-olla on sul niivõrd vale kõrgusega kummid all, et spidomeeter valetab.Direktor kirjutas:ei oska küll kindlalt vastu vaielda sellel aga lihtsalt ei saa aru kuidas ta nii palju saab siis valesti näidata?UPS kirjutas:Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.
mis mõte on siis üldse panna neid numbreid nii palju sinna
Ma ei usu ka, et suudad trumbata neid numbreid üle, mida insenerid kõvasti higistades välja on suutnud võluda.
Kui peale pandud vale spidomeeter, siis võib ka valetama hakata?
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Spidomeetri näidu 240 korral on tegelikuks kiiruseks 230.81 km/hDirektor kirjutas:kummid on 185/60 (vist) 15" velgedel
(Kui ma nüüd õigesti mäletan, et tehase poolt ette nähtud 205/60 R15)
Ja kui tehase poolt on tippkiiruseks 214km/h, peaks antud kummidega maksimumnäit olema 223km/h.
Kust tulevad ülejäänud 17km/h
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...