E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Obd2 ja mootorituli on väga seotud. Olen väga palju sellekohta lugenud ja ei viitsi väidekda sellekohta inimesega kes väidab et need 2 asja pole seotud. Rumalaim väide senimaani sinu suust.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ikka viitsid.
Viitsid-viitsid. OBD2 osas vajad veel lugemist / ilmselgelt järele aitamist. 


Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
E38 4.4 mootoriga on mootorituli olemas, aga puudub obd2.
Buumer Auto / 56826000
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ilma vanoseta m62 mootoril pole euro versioonil juhtmestikus sellist juhet mis mootoritule põlema paneks. Ja spido ja mootori vahel can bus puudub. Obd 2 standardi mõte ongi see, et mootorituli tähendab keskkonnaohtliku viga ning sellega tuleb lähimasse töökotta sõita. standardne pistk on sellepärast , et keskkonnaohtlik probleem saaks lahenduse võimalikult ruttu. Mitte poleks vaja ilmtingimata margiesindusse sõita. Alates 09 98 tulid uue saastenormiga bensiini mootorid vist oli euro3 kus juba obd2 pidi standardis olema. Seega 4.4 e38 on mootorituli. Kuid ainult fl või usa/kanada mudelil. Kellel vastuväiteid siis wds on netis olemas.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ma ütlesin, et viitsid.
Viitsid jaurata ja jätkuvalt null viidet või dokumenti. WDS tuhni ise.
Saan teha ainult järelduse, et eksisteerivad puudulikud teadmised OBD/OBD2 kohta. Puudub seos OBD2 ja "Engine light" märgutulel - jaura palju tahad.
OBD1 "engine light" kaudu vilgukoode ei hakka kordama. Samuti ei hakka lahti seletama 20pin vastavust OBD tähenduses.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38- ... or/eMDIFNO



OBD1 "engine light" kaudu vilgukoode ei hakka kordama. Samuti ei hakka lahti seletama 20pin vastavust OBD tähenduses.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38- ... or/eMDIFNO
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Et minu ‘99 aasta autol ei peagi see mootorituluke üldse särama hakkamagi siis? Krt eelmisel 4.4 mootoriga autol piibud ribadeks oli siis viskas küll jah mootorituld.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Alates 09/98 on bmwl kasutusel mootorituli nii nagu obd2 standard nõuab. Obd2 ja mootoritulel on täpselt selline seos, et heitgaasidega seotud vea puhul peab mootorituli süttima ja viga peab olema tuvastatav universaalse obd2 diagnostika seadmega.
Sinna alla kuulub ka misfire vead
Sinna alla kuulub ka misfire vead
Viimati muutis ooDDoo, 17.06.2020 22:17 40, muudetud 2 korda kokku.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Mulle tundub, et seos on täiesti olemas - et autotootjad oma autod saaksid OBD2 standardi nõutele vastavaks, siis peavad nad ka CELi implementeerima, kuna standardis on otseselt sees CEL.
OBD1 standardi puhul oli autotootjatel lahtised käed, kuidas veakoode näidata ja häiretest teada anda. Ei olnud ühtset süsteemi ega nõuet et see oleks just miskine mootorituli spidol.
OBD1 standardi puhul oli autotootjatel lahtised käed, kuidas veakoode näidata ja häiretest teada anda. Ei olnud ühtset süsteemi ega nõuet et see oleks just miskine mootorituli spidol.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Tundub.
Mõne BMW dokumendi ka leiate(?)
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38- ... em/1stcwGG
TxD2 tegeleb emissiooni puudutava kontrolliga. "Engine light" OBD tähenduses omab pikemat ajalugu, kui OBD2 standardi kirjeldus, aga igasuguseid seoseid võib otsides leida.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38- ... em/1stcwGG
TxD2 tegeleb emissiooni puudutava kontrolliga. "Engine light" OBD tähenduses omab pikemat ajalugu, kui OBD2 standardi kirjeldus, aga igasuguseid seoseid võib otsides leida.

Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ei ole vaja BMW dokumenti leida, kuna OBD2 standard on siiski standard, mitte BMW spetsiifiline.
Kui OBD2 standardis on täpselt paika pandud milliste vigade puhul peab märguandetuli põlema minema, siis see tähendab ka seda, et kui BMW teeb oma autod OBD2 standardile vastavaks, siis implementeeritakse ka CEL vastava standardi järgi
Ehk siis OBD2'le vastav auto peab näitama täpselt reguleeritud vigade puhul märguandetuld.
Kui auto ei ole OBD2'le vastav, siis ei ole kohustuslik mootoritule näitamine vigade puhul. Jah, see ei tähenda, et mootorituli tekkis OBD2 standardiga, see oli ka enne olemas, aga OBD2 puhul on see kindlasti olemas.
Seega ma näen küll seost OBD2 ja mootoritule vahel.
Kui OBD2 standardis on täpselt paika pandud milliste vigade puhul peab märguandetuli põlema minema, siis see tähendab ka seda, et kui BMW teeb oma autod OBD2 standardile vastavaks, siis implementeeritakse ka CEL vastava standardi järgi
Ehk siis OBD2'le vastav auto peab näitama täpselt reguleeritud vigade puhul märguandetuld.
Kui auto ei ole OBD2'le vastav, siis ei ole kohustuslik mootoritule näitamine vigade puhul. Jah, see ei tähenda, et mootorituli tekkis OBD2 standardiga, see oli ka enne olemas, aga OBD2 puhul on see kindlasti olemas.
Seega ma näen küll seost OBD2 ja mootoritule vahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ma näen ka seost OBD(1) ja mootoritule vahel. 

Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Näed - dokumenti ka siis.
https://www.govinfo.gov/content/pkg/FR- ... -14461.pdf
I. What Is the Important Background Information for This Final Rule? peatükk viitab siis sellele, mis oli enne OBD2 (ei ole MIL'i mainitud) ja II. What Are the Requirements of This Final Rule? all ilusti kirjas:
(11) Any information regarding any system, component, or part of a vehicle monitored by the OBD system that could in a failure mode cause the OBD system to illuminate the malfunction indicator light (MIL).
.. mis ei tähenda muidugi jah, et enne OBD2'te ei olnud mootorituld olemas, oli, aga OBD2 standardiseeris selle ning tegi selle kohustuslikuks.
https://www.govinfo.gov/content/pkg/FR- ... -14461.pdf
I. What Is the Important Background Information for This Final Rule? peatükk viitab siis sellele, mis oli enne OBD2 (ei ole MIL'i mainitud) ja II. What Are the Requirements of This Final Rule? all ilusti kirjas:
(11) Any information regarding any system, component, or part of a vehicle monitored by the OBD system that could in a failure mode cause the OBD system to illuminate the malfunction indicator light (MIL).
.. mis ei tähenda muidugi jah, et enne OBD2'te ei olnud mootorituld olemas, oli, aga OBD2 standardiseeris selle ning tegi selle kohustuslikuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Nii ongi. BMW võtmes teiste sõnadega on puudulik asuda seisukohale, et kui pole OBD2 siis mootorituld ei ole ja ei pea olema.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Selles suhtes õige.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Kuna me juba tähte närime, siis Euroopas on sellest oma versioon - EOBD. (värske uudis sel teemal)soz kirjutas: ↑17.06.2020 15:19 02 Näed - dokumenti ka siis.
https://www.govinfo.gov/content/pkg/FR- ... -14461.pdf
Aga ära küsi, millistes punktides ta USA omast erineb. Pole viitsinud kumbagi lugeda.
Minu 04-2001 valmistatud E39 andis just mootoritule kaudu esimesena teada, et mootoris on hiroshima.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Teemas käib siin mingi obd ja mootori tule võtilus aga see selleks. Vaatasin juhtmed üle ja taga on 3 pistikut ja juhtmed ise terved kuid 1 koht on küsimärgi all kas sinna peaks kinnituma midagi pildil punaselt märgitud. rohkem juhtmeid või midagi ma sealt armtuuri tagant ma ei leidnud juhtmeid mööda minnes.




-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Enne võitlust oli video kellade testi kohta. Tulemus?
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
testiga ei sütti airbag see test väga ei ole abiks
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Mustas pistikus klemm 13 peaks airbag warning light (AWL) olema, pruun/lilla (BR/VI) kaabel:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... ystem/q-A2
PS Pildi järgi on Sul IKE/IKI (LCD tekstireaga all) mitte KOMBI (auto ikooniga).
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... ystem/q-A2
PS Pildi järgi on Sul IKE/IKI (LCD tekstireaga all) mitte KOMBI (auto ikooniga).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ühenda korra toide aibagi klemmi külge spidoploki pistikus.. näed kas tuli süttib või mitte.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
ma ei saa aru mida sa ajad. Kui sa motled seda videot kus kombi test on siis vaata videot seal ei peagi süttima airbagi tuli...
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Ja IKE/IKI on lcd ekraanigapriitv8 kirjutas: ↑18.06.2020 23:18 56 Mustas pistikus klemm 13 peaks airbag warning light (AWL) olema, pruun/lilla (BR/VI) kaabel:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... ystem/q-A2
PS Pildi järgi on Sul IKE/IKI (LCD tekstireaga all) mitte KOMBI (auto ikooniga).
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Kas see mitte ei sütti lihtsalt sellepärast, et ta keerab võtit samal ajal kui ta nuppu hoiab (puhtalt teksti järgi - hold right button and turn the ignition on)?
Või on see kindlalt cluster testi poolt triggerdatud?
Või on see kindlalt cluster testi poolt triggerdatud?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Küsime veel, miks märgulampidest ainult bag süttib, kui süüde sisse keerata(?) Miks kahasse ei sütti aku, abs, turvavöö jne (?) Ja üldse, õige ka - mis on siin maailmas kindlat(?)
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Kui sul puuduvad antud teemal piisavad teadmised, siis milleks jaurata?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Mis minul jaurata - pinout on ka juba välja toodud, et mõlemast otsast kõik vajalik kontrollida.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
Re: E39 Airbag tuli ei hakka põlema.
ostsin 100% korras spido et kontrollida mis ta teeb siis oskab edasi mõelda.