M73 remont, BMW 750 iLa 1995
Pmst miskit leiad E31 '94. aasta manuaalist
http://wuffer.net/MyFiles/RepairManual1994.pdf (vt. PDF lk. 104), aga enamasti viidatakse seal juba E38 remondimanuaalile, mida eraldi ei olegi olemas. Selleks on vaja originaalprogrammi TIS.
Siin on vbl. ka veidi huvipakkuvat tehnilist juttu:
http://wuffer.net/MyFiles/M73TechBrief.pdf
NB! Failid on suured!
M73TechBrief = 34.9MB
RepairManual1994 = 130MB
http://wuffer.net/MyFiles/RepairManual1994.pdf (vt. PDF lk. 104), aga enamasti viidatakse seal juba E38 remondimanuaalile, mida eraldi ei olegi olemas. Selleks on vaja originaalprogrammi TIS.
Siin on vbl. ka veidi huvipakkuvat tehnilist juttu:
http://wuffer.net/MyFiles/M73TechBrief.pdf
NB! Failid on suured!
M73TechBrief = 34.9MB
RepairManual1994 = 130MB
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
ma vähemalt proovin mootoreid lammutanud küll ja kaaned lasen tartus ühel tuttaval teha, pidi olema tartu parimaid. Nii vähemalt olen tema kohta kuulnud,Provokaator kirjutas:Kes julgeb 4 silindriliselt küünlaid vahetada, kes võtab ühe käega V12 lahti ja laob kokku.
Kui tahtmist on ise remontida, siis miks mitte. Inimeme on selle mootori teinud, inimene oskab remontida ka.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
jah kõik variandid on võimalikud,sest et ei ole veel lahti võtnud, jeh aga mul mootor sutsub (suts suts) sisselaske kolektorist kah kergelt kuulda kui niii halb variant oleks siis vast oleks kolin ju kah taga aga mitte midagi ei kolise vaid plötutab tühikäigul isegi pöördesse läheb
ei julge sõita temaga enam järgmine nädalavahetusel vast hakkan lammutama kui midagi ei juhtu
eks siis kui lahti võtab on täpselt näha
ei julge sõita temaga enam järgmine nädalavahetusel vast hakkan lammutama kui midagi ei juhtu
eks siis kui lahti võtab on täpselt näha

BMW 750 iLA 1995; 5218284
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
5000ga oli vist viimati müügis 5.0 ehk E31 ja E32 mootor, teemaalgatajal siiski ju E38 ja 5.4. Selliseid pole mina küll nii odavalt liikumas näinud.Provokaator kirjutas:Tartus on vist jah keegi Rekand kelle tööd saab usaldada. V12 mootoreid peaks olema osadeks suht palju ja suht väikse rahaga saadaval.
V12 mootoreid müüakse heas sõiduvõimes vahest 5000 eeq (kes ahnem, kes veel odavamalt). Kas lihtsam pole see osta?
JUST REKAND SEE MEES ONGI KES MU KAANED ÄRA TEEB.Provokaator kirjutas:Tartus on vist jah keegi Rekand kelle tööd saab usaldada. V12 mootoreid peaks olema osadeks suht palju ja suht väikse rahaga saadaval.
V12 mootoreid müüakse heas sõiduvõimes vahest 5000 eeq (kes ahnem, kes veel odavamalt). Kas lihtsam pole see osta?
NU AGA NEID "UUSI" MOOTOREID JU EI TEA SISSE PAREM IKKA OMA VANA TÖÖTAV MOOTOR KORDA TEAHA
AGA MA JÄTAN MEELDE SELLE variandi KUI MIDAGI ROHKEM P.....SE LÄHEB

BMW 750 iLA 1995; 5218284
räägitakse et e38 750 karteri põhja poldid on käigukasti juures et ei pääse ligi MU MOOTOR EI KOLISE TÖÖTAB ILUSTI JA VAIKSELT AINULT KÜTTE HAIS ON ÜLEVAL JA TÜHIKÄIGUL PLÖTUTAB JA JÕUDU EI OLE JA SUTSUB SISSE LASKE KOLEKTORISprelude20 kirjutas:sain ühest e30 motost lati ükspäev ja kõige lihtsam on põhi alt ära keerata. vaata mis põhjast lead. kas kolvi tükid tulevad vastu
kui sellised nutused asjad oleks mootoril siis vast on mootoris kolin ja möll suurem varsti kui aega tekib siis hakkan kaanesid maha võtma ja siis selgub
aga hea kui jagate infot see kulub alati ära

BMW 750 iLA 1995; 5218284
nu nii ärkitaks vana teema jälle ellu, praegu rakiste freesimine käsil, õnneks lammutasin ühte m73 mootorit ja enam vähem hakkab varsti asi algust saama, liiga kaua on auto niisama seisnud, tahaks juba jälle rooli istuda,
kahtlustan et ikkagi kaane tihend kutu, 1 ja 2 silindri vahelt,
üritan pilte varsti teha,
kahtlustan et ikkagi kaane tihend kutu, 1 ja 2 silindri vahelt,
üritan pilte varsti teha,
BMW 750 iLA 1995; 5218284
- Helldriver
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 15.08.2007 15:37 47
- Asukoht: Tallinn
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Avastasin siit siukse huvitava teema 
Hia mees, sul tiksub varsti aasta täis kui mootor pekki läks ja ikka veel üritad diagnoosida siin selgeltnägijate abil.
Järgmine päev oleks pidanud kone lahti võtma. Loomulikult ise kui ütled, et mootoreid enne ka lähedalt näinud. Kui survet pole, siis on igal juhul vaja pea maha võtta. Ja kohe pilt selge selle asemel, et siin kuude kaupa heietada.
Teise poole oma põhimõtteliselt ei ole vaja kui just kap.remonti ei taha teha
Jõudu igatahes. Hakka otsast pihta, küll kokku ja käima ka saab. Kui otsast hargnema hakkab, siis läheb lõbusamaks.

Hia mees, sul tiksub varsti aasta täis kui mootor pekki läks ja ikka veel üritad diagnoosida siin selgeltnägijate abil.
Järgmine päev oleks pidanud kone lahti võtma. Loomulikult ise kui ütled, et mootoreid enne ka lähedalt näinud. Kui survet pole, siis on igal juhul vaja pea maha võtta. Ja kohe pilt selge selle asemel, et siin kuude kaupa heietada.
Teise poole oma põhimõtteliselt ei ole vaja kui just kap.remonti ei taha teha

Jõudu igatahes. Hakka otsast pihta, küll kokku ja käima ka saab. Kui otsast hargnema hakkab, siis läheb lõbusamaks.
Viimati muutis eero, 07.03.2008 00:08 35, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
word!eero kirjutas:Avastasin siit siukse huvitava teema
Hia mees, sul tiksub varsti aasta täis kui mootor pekki läks ja ikka veel üritad diagnoosida siin selgeltnägijate abil.
Järgmine päev oleks pidanud kone lahti võtma. Loomulikult ise kui ütled, et mootoreid enne ka lähedalt näinud. Kui survet pole, siis on igal juhul vaja pea maha võtta. Ja kohe pilt sege selle asemel, et siin kuude kaupa heietada.
Jõudu igatahes. Hakka otsast pihta, küll kokku ja käima ka saab. Kui otsast hargnema hakkab, siis läheb lõbusamaks.
auto seisab praegu niisama, hakkasin töö juures rakiseid tegema nukkide paikka panemiseks, õnneks on teine kaan olemas saab mõõdud võtta,
ei ole ju aega, garaazi ehitus oli pooleli, ja tegin teisel autol keretööd põhjalikult, praktiliselt panin nissanile uue põhja, nüüd hakkan lähi ajal lammutama,
ei tahtnud nii kah teha, et robinal lahti ja siis pooled jupid kaovad vahepeal ära.
Plaan ikka kapitaalselt teha kogu mootor , mõlemad kaaned, kõik tihendid, jne jne kui korra tegemiseks läheb siis korralikult,
ei ole ju aega, garaazi ehitus oli pooleli, ja tegin teisel autol keretööd põhjalikult, praktiliselt panin nissanile uue põhja, nüüd hakkan lähi ajal lammutama,
ei tahtnud nii kah teha, et robinal lahti ja siis pooled jupid kaovad vahepeal ära.
Plaan ikka kapitaalselt teha kogu mootor , mõlemad kaaned, kõik tihendid, jne jne kui korra tegemiseks läheb siis korralikult,
BMW 750 iLA 1995; 5218284
- Helldriver
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 15.08.2007 15:37 47
- Asukoht: Tallinn
ei pane veel lukku
Viimati muutis IPSU, 14.03.2008 15:39 05, muudetud 1 kord kokku.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
hakkame siis vaikselt selle väikse remondiga pihta, natuke lihtsamat infot esialgu,
autodatast võetud pilt kuidas nukkid uuesti paika panna,

autodatast võetud pilt kuidas nukkid uuesti paika panna,

Viimati muutis IPSU, 22.03.2008 22:53 23, muudetud 1 kord kokku.
BMW 750 iLA 1995; 5218284