Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
priitv8 kirjutas:Mis siin leiutada. Vaata oma auto tüübitähist. S.t. 2 tähte ja 2 numbrit VIN-i alguses, kohe peale tähti VBA, kirjuta see siia ja ma ütlen Sulle, mis mootor on.
Mis sellest VIN-ist ikka uurida (selle järgi tegu ju 530d, M57, 1999/07, manuaal, sedaan), pigem tuleks leida üles mootori tähed mootori ploki pealt. Arvan mina, kui mitte spets.?
VIN näitab ju ainult seda, millise mootoriga tehasest välja tuli auto. Mootorit on võimalik autol vahetada ja see VIN koodi ei muuda. Praegu on üks selge, et tehnilises passis on viga. Kui on 3,0 mootor, siis on kw vähem passi saanud ja kui on 2,5, siis on mootori kubatuur vale.
Vahet pole, mida see pass ja VIN kood näitab, ega nende järgi ju reaalselt aiste vahel olevat mootori tüüpi ei saa alati tuvastada.
No VIN näitab, kuidas ta tehasest tuli. Ja tuli M57D30 mootoriga, s.t.
2926ccm (84x88,0mm)
135kW@4000rpm
390Nm@1750..3200rpm
Kui keegi seda saksas muutis (mootorivahetus), siis pidi see ka Fahrzeugbrief-i sisse kantud olema.
Kui Eestis, siis peaks ju vähemalt ARK-is see kuskil registreeritud olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii,et järeldada võib sellest kõigest seda,et autol ikkagi peal M57B30 ja keegi on lihtsalt kunagi kW määramisel mingi näpuka teinud.95%kindel,et kW ikkagi 135 nagu peab.Kapoti alla vaadates tõesti pole võimalik uuema 2,5 (120 kW)ja vanema 3,0 (tegelikult 2,9 135 kW) vahel vahet teha
priitv8 kirjutas:No VIN näitab, kuidas ta tehasest tuli. Ja tuli M57D30 mootoriga, s.t.
2926ccm (84x88,0mm)
135kW@4000rpm
390Nm@1750..3200rpm
Kui keegi seda saksas muutis (mootorivahetus), siis pidi see ka Fahrzeugbrief-i sisse kantud olema. Kui Eestis, siis peaks ju vähemalt ARK-is see kuskil registreeritud olema.
Arvad sa tõesti, et kui siin kellelgi mootor kotti jookseb ja selle lammari motoga asendab, et ta siis kohe varmalt ARK-i jooksb ja ümber vormistama kukub?
priitv8 kirjutas:No VIN näitab, kuidas ta tehasest tuli. Ja tuli M57D30 mootoriga, s.t.
2926ccm (84x88,0mm)
135kW@4000rpm
390Nm@1750..3200rpm
Kui keegi seda saksas muutis (mootorivahetus), siis pidi see ka Fahrzeugbrief-i sisse kantud olema. Kui Eestis, siis peaks ju vähemalt ARK-is see kuskil registreeritud olema.
Arvad sa tõesti, et kui siin kellelgi mootor kotti jookseb ja selle lammari motoga asendab, et ta siis kohe varmalt ARK-i jooksb ja ümber vormistama kukub?
Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi
EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?
erikred kirjutas:Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi
EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?
terv
erich
Hea märkus. 525 ei olegi kapoti all diagnostika pistikut. Imelik, et varem seda keegi tähele ei pannud ))
erikred kirjutas:Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi
EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?
erikred kirjutas:Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi
EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?
terv
erich
Tulede aktiivpesu paaki ka ei paista 2,5d-l
Miks ei paista? Seesama, kus see sinine vedelik sees on - punase korgiga pisike paak vasakul. Suur paak ei ole näha - suure paagi täitetoru on ABS-ist salongi poole see valge kork seal.
erikred kirjutas:Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?
terv
erich
Facelift 530d puhul on jah diagnostikapistik salongis.
Tulede aktiivpesu paaki ka ei paista 2,5d-l [/quote] Miks ei paista? Seesama, kus see sinine vedelik sees on - punase korgiga pisike paak vasakul. Suur paak ei ole näha - suure paagi täitetoru on ABS-ist salongi poole see valge kork seal.[/quote]
Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu.
TiitR kirjutas:Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu.
Ah see seal ülevalpool ... pole jah - ju siis lahjemas varustuses. See pole ainult tulede aktiivpesu vaid esiklaasile ka
Kusjuures minu eelmisel (e39-l) võttis tuledele eraldi, s.t et tulede pesu kopsik oli alati täis ja tühjaks sai enne esiklaasi vedeliku anum? talvel näiteks panin tulede tarvis konsentraati ja esiklaasile segu...minul olid nad paagis igastahes eri värvi
TiitR kirjutas:Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu.
Ah see seal ülevalpool ... pole jah - ju siis lahjemas varustuses. See pole ainult tulede aktiivpesu vaid esiklaasile ka
Kusjuures minu eelmisel (e39-l) võttis tuledele eraldi, s.t et tulede pesu kopsik oli alati täis ja tühjaks sai enne esiklaasi vedeliku anum? talvel näiteks panin tulede tarvis konsentraati ja esiklaasile segu...minul olid nad paagis igastahes eri värvi
Mul on üks suur 7L veepaak ja siis see pisike 1L intensiivpesu konsentraadi paak. Niisama kojamehe kangi tõmmates paneb alati suurest nii tuledele kui klaasile ... kangi otsas nuppu vajutades paneb esimese puraka pisikesest paagist ja siis loputab suure paagi veega üle. Eraldi tulede jaoks paaki ei ole ... ega ei saa ka eraldi tulesid pesta.