hmm krt see jäi 3 silmavahele, et sul uus pump.murka390 kirjutas:No kui tihti juhtub, et uus pump ka kohe rikkis on ? :S
E39 ei käivitu hästi
Vot alla 15liitri ei ole proovinud (selle jaoks peaks vist juba kütust välja imema paagist, kuna auto ei sõida nii kaua
), aga hetkel näitab 12,8 ja 19,3liitrit vastavalt.
mingid veateated ka C781002, D781002, 1184000, F484000, BE88000
kuidas see kütus peaks paakide vahele jagunema siis?
edit: täna sai veidi linnas sõidetud ja kütust nüüd 10,0 ja 19,5liitrit vastavalt.
Et ta põhimõtteliselt peaks hoidma ühtlast taset (~20l)pumbapaagis ja kui teisest otsa saab, võtab alles sealt edasi?

mingid veateated ka C781002, D781002, 1184000, F484000, BE88000
kuidas see kütus peaks paakide vahele jagunema siis?
edit: täna sai veidi linnas sõidetud ja kütust nüüd 10,0 ja 19,5liitrit vastavalt.
Et ta põhimõtteliselt peaks hoidma ühtlast taset (~20l)pumbapaagis ja kui teisest otsa saab, võtab alles sealt edasi?
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
BMW 525tds 11.98 automaat.
BMW 525tds 11.98 automaat.
Põhimõtteliselt on õige, päris täpset loogikat sellel süsteemil ei tea aga pumbapaagis EI TOHI kütus kindlasti otsa saada>> olukorda vasak/parem 15/0 või 13/2 ei tohiks kindlasti tekkida.Et ta põhimõtteliselt peaks hoidma ühtlast taset (~20l)pumbapaagis ja kui teisest otsa saab, võtab alles sealt edasi?
Tasemeandurid on muidu õieti paagis, kui näidikute järgi 20 liitrile lisada bensiinijaamas täispaak siis palju kütet paaki mahub?
Mille viga see siis on, kui pumbapaak enne tühjaks jääb?
edit:
Ja kust need mullid süsteemi tulevad? :/
TEOORIA - andur valesti, pump arvab, et paagis rohkem kütust kui tegelt on ja pumpab seda teise ümber.... kuni sealt üldse kõik väljas ja võtabki õhu vahele.
See siis tähendaks, et andur jääb kuskile kõrgemale kinni.
Peaks selle pumba üle vaatama uuesti.
-------------------------------
Nonii... 0,5 ja 18,3 liitrit paakides ning suri sõidu ajal lihtsalt välja. Läks küll õnneks käima tagasi, kui pikalt käiata ja pedaali all hoida, aga mingi viga ikkagi sees veel, et võtab kuskilt nüüd õhku vahele. Homme lammutan laiali, vaatan, mis seal paagis õige toimub.
Seal varjatud menüüs see 'oeltemp' nr.16 all näitab enamasti -6C ja korraks vilgub 22C peal, kas see on normaalne? Külmalt seistes on -48C
edit:
Ja kust need mullid süsteemi tulevad? :/
TEOORIA - andur valesti, pump arvab, et paagis rohkem kütust kui tegelt on ja pumpab seda teise ümber.... kuni sealt üldse kõik väljas ja võtabki õhu vahele.
See siis tähendaks, et andur jääb kuskile kõrgemale kinni.
Peaks selle pumba üle vaatama uuesti.
-------------------------------
Nonii... 0,5 ja 18,3 liitrit paakides ning suri sõidu ajal lihtsalt välja. Läks küll õnneks käima tagasi, kui pikalt käiata ja pedaali all hoida, aga mingi viga ikkagi sees veel, et võtab kuskilt nüüd õhku vahele. Homme lammutan laiali, vaatan, mis seal paagis õige toimub.
Seal varjatud menüüs see 'oeltemp' nr.16 all näitab enamasti -6C ja korraks vilgub 22C peal, kas see on normaalne? Külmalt seistes on -48C
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
BMW 525tds 11.98 automaat.
BMW 525tds 11.98 automaat.