E34 kompuutri installimine
Toon teema ette jälle!
Uurisin natukene seda komput ja mul tuleb sinna suur kimp juhtmeid ala 10 (üks pistik lääb kompuutri taha)(on see high juhtmekimp)
Priit kas mul on siis võimalik suur kompu ilma lisa atribuutiteta külge panna? (samas mul ei saa spidole kuvada kompuutri näite,pole seda lülitit suunatule kangi otsas -kas sellest midagi ei olene)
Uurisin natukene seda komput ja mul tuleb sinna suur kimp juhtmeid ala 10 (üks pistik lääb kompuutri taha)(on see high juhtmekimp)
Priit kas mul on siis võimalik suur kompu ilma lisa atribuutiteta külge panna? (samas mul ei saa spidole kuvada kompuutri näite,pole seda lülitit suunatule kangi otsas -kas sellest midagi ei olene)
Lancer EVOLUTION 9
Kui on paks kimp, hakkab juba looma. See kimp ise ei ole veel high. Laias laastus on kogu auto kaabeldus kas low (520 ja alla) või high (525 ja üles)Kristo_P kirjutas:Uurisin natukene seda komput ja mul tuleb sinna suur kimp juhtmeid ala 10 (üks pistik lääb kompuutri taha)(on see high juhtmekimp)
Kas spidol see tekstitabloo on? Kui on, siis:Kristo_P kirjutas:Priit kas mul on siis võimalik suur kompu ilma lisa atribuutiteta külge panna? (samas mul ei saa spidole kuvada kompuutri näite,pole seda lülitit suunatule kangi otsas -kas sellest midagi ei olene)
- on paremad lootused see kompu käima saada (ilma chipita kompusid liigub hulgem)
- saab ka sinna kuvada. Ilma komputa ei pandud ka sellist suunatulekangi
- kangist sõltub ainult kompu kaugjuhtimise/tahhotabloole kuvamise võimalus. tahad seda, vaja ka kang vahetada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Siit võin siis välja lugeda et mul suht suur lootus 525'le compu taha panna?priitv8 kirjutas:Kui on paks kimp, hakkab juba looma. See kimp ise ei ole veel high. Laias laastus on kogu auto kaabeldus kas low (520 ja alla) või high (525 ja ülesKristo_P kirjutas:Uurisin natukene seda komput ja mul tuleb sinna suur kimp juhtmeid ala 10 (üks pistik lääb kompuutri taha)(on see high juhtmekimp)
tabloo on küll olemas. Ehk siis kompuuter mis ütleb kui midagi on läbi/otsas - kas siis pirn või jahutusvedelik. Mis asi see ilma chipita kompu on? Mis nüüd edasi tuleks kindlaks teha?priitv8 kirjutas:Kui on paks kimp, hakkab juba looma. See kimp ise ei ole veel high. Laias laastus on kogu auto kaabeldus kas low (520 ja alla) või high (525 ja üles)Kristo_P kirjutas:Uurisin natukene seda komput ja mul tuleb sinna suur kimp juhtmeid ala 10 (üks pistik lääb kompuutri taha)(on see high juhtmekimp)Kas spidol see tekstitabloo on? Kui on, siis:Kristo_P kirjutas:Priit kas mul on siis võimalik suur kompu ilma lisa atribuutiteta külge panna? (samas mul ei saa spidole kuvada kompuutri näite,pole seda lülitit suunatule kangi otsas -kas sellest midagi ei olene)
- on paremad lootused see kompu käima saada (ilma chipita kompusid liigub hulgem)
- saab ka sinna kuvada. Ilma komputa ei pandud ka sellist suunatulekangi
- kangist sõltub ainult kompu kaugjuhtimise/tahhotabloole kuvamise võimalus. tahad seda, vaja ka kang vahetada.
Lancer EVOLUTION 9
Nonii sai siis ka digikell OBC vastu vahetatud. Kui auto on high varustusasmega ja tehasealarmi pole paigaldatud tuleb lihtsalt pin 17 juhtmele (punane-kollane-hall) vool peale lasta - soovitatavalt ühendada pin 9 (punane, kollase triibuga) juhtmega, millele omaette kaitset pole mõtet vahele panna, kuna kõik vooluga juhtmed, mis OBC pistikusse tulevad on naunii eelnevalt kaitsestatud. Kuna OBC on sügavam kui kell siis tuleks vahetada ka pesa, mis käib vist koos keskkonsooliga või vanalt pesalt tagumine sein maha lõigata, mis on lihtsam ja odavam variant. Kinnotushoob on kõigil(kell,digikell, OBC) sama niiet pole vaja karta et peale pesa lõikamist tekib probleeme OBC kinnitamisega.
To Kristo_P: E32 oma töötab küll ainult kütusekulu hakkab valetama, sest E32 on suurem paak. Aga kütusekuluga panevad enamasti kõik kompud puusse. Muus osas ei tohiks probleeme olla.
To Kristo_P: E32 oma töötab küll ainult kütusekulu hakkab valetama, sest E32 on suurem paak. Aga kütusekuluga panevad enamasti kõik kompud puusse. Muus osas ei tohiks probleeme olla.
Huvitav, kust sellised jutud pärinevad? E32-l endal on nii 80, 90 kui 100 liitriseid paake, arvad et igaühe jaoks on oma OBC? Ei ole! Paagi suurus on kirjas tahhoploki EEPROM-is, mida OBC loeb. Ka varuosakoodi järgi on E32 ja E34 OBC-d samad.Olts kirjutas:To Kristo_P: E32 oma töötab küll ainult kütusekulu hakkab valetama, sest E32 on suurem paak. Aga kütusekuluga panevad enamasti kõik kompud puusse. Muus osas ei tohiks probleeme olla.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mul sama funtsioon...ja mingil hetkel hakkab vent ka tööle...aga kuidas täpselt ajastada, ja mis asja mõte on? Äkki keegi aitab...selle kohapealt...Olts kirjutas:Teab keegi midagi OBC funktsioonist Parking Ventilation. Manuaali kohaselt peaks see sisse lülituma nuppudest ZEIT+S/R. Selle kombinatsiooni peale hakkab mul ZEIT nupu kohal põlema punane diood ja displeil hakkab jooksma aeg, aga mingit õhku ventilatsioonis liikuma ei hakka. Milles võiks olla asi?
Mõte on selline, et kui jätad auto suvel randa, ise lähed ujuma, siis on hea, kui nt. pool tundi enne Sinu tagasitulekut vent autost sooja õhu välja puhub. Seega ühesõnaga: tegemist on taimeriga ventilaatoriga.Valdek kirjutas:aga kuidas täpselt ajastada, ja mis asja mõte on? Äkki keegi aitab...selle kohapealt...
Kasutamise koha pealt ei hakka siin udu ajama, targem on manuaalist järgi vaadata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
No mine vaata Üldise alla pandud BMW linke ja siis ka Tehnilise alla pandud E34 manuaali lugemine abiks.E32 kirjutas:saaks keegi selle suure kompu funksioonid ära mainida...
siis mõtleks kas see on seda kõike väärt.... või tiksub see kell seal edasi
Aga seda seisuventilatsiooni/-kütet ainult kompu lisamisega ei saa veel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
saad küll digikella sinna panna kuid ka siis on vaja paar juhet juurde vedada üks mis on toide läbi süüte ja teine mis on välistep.andurile ja kui tahad et kong kah tilisema hakkaks siis veel kaks juhet ilmselt pead minema lammarisse ja mõnelt juhtmestikult pistiku koos juhtmejuppidega maha lõikama et vajalikke klemme saada ise tegin nii ja Priidu skeemi järgi sain nii kella temp kui ka kõik muu ilusti käima
Nii tundub ,et uus kompuuter ei mahu vanasse kopsikusse (nagu priitv8 ennist mainis) Kuid palju see uus kopsik maksab üldse ning kuidas vana kätte saada? Tundub ,et see on keskkonsooliga ühte tehtud
High kaablipistik on olemas 10+ kaablit. Proovisin siis suurt kompuutrit järgi - nuppude tuled läksid põlema kuid ekraan pilti ette ei võtnud. Samas kompuuter on teises autos proovitud töötab. Milles võib probleem olla?
[quote="Olts"]Nonii sai siis ka digikell OBC vastu vahetatud. Kui auto on high varustusasmega ja tehasealarmi pole paigaldatud tuleb lihtsalt pin 17 juhtmele (punane-kollane-hall) vool peale lasta - soovitatavalt ühendada pin 9 (punane, kollase triibuga) juhtmega, millele omaette kaitset pole mõtet vahele panna, kuna kõik vooluga juhtmed, mis OBC pistikusse tulevad on naunii eelnevalt kaitsestatud.quote]<-----
Et siis selline ühendus vaja teha? Ise seda elektri asja ei jaga ja niisama süsteemi jagamata ei tahaks proovida. Kas keegi oleks nõus sümboolse summa eest ära tegema

High kaablipistik on olemas 10+ kaablit. Proovisin siis suurt kompuutrit järgi - nuppude tuled läksid põlema kuid ekraan pilti ette ei võtnud. Samas kompuuter on teises autos proovitud töötab. Milles võib probleem olla?
[quote="Olts"]Nonii sai siis ka digikell OBC vastu vahetatud. Kui auto on high varustusasmega ja tehasealarmi pole paigaldatud tuleb lihtsalt pin 17 juhtmele (punane-kollane-hall) vool peale lasta - soovitatavalt ühendada pin 9 (punane, kollase triibuga) juhtmega, millele omaette kaitset pole mõtet vahele panna, kuna kõik vooluga juhtmed, mis OBC pistikusse tulevad on naunii eelnevalt kaitsestatud.quote]<-----
Et siis selline ühendus vaja teha? Ise seda elektri asja ei jaga ja niisama süsteemi jagamata ei tahaks proovida. Kas keegi oleks nõus sümboolse summa eest ära tegema

Lancer EVOLUTION 9
Keskkonsooli mahakeeramiseks eemalda kahelt poolt vertikaalsed plastkatted (tulevad lihtsalt ette tõmmates) ja all leiad neli plekikruvi. Eelnevalt muidugi tühjaks tõsta (raadio, kell, kliima juhtpult).
Pime on sellepärast, et toide ei tule peale. Tagaistme alla vaja kas OBC pasuna relee paigaldada, või lihtsalt kaitse. 5A oli vist.
Pime on sellepärast, et toide ei tule peale. Tagaistme alla vaja kas OBC pasuna relee paigaldada, või lihtsalt kaitse. 5A oli vist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Keskkonsooli mahakeeramiseks eemalda kahelt poolt vertikaalsed plastkatted (tulevad lihtsalt ette tõmmates) ja all leiad neli plekikruvi. Eelnevalt muidugi tühjaks tõsta (raadio, kell, kliima juhtpult).
Pime on sellepärast, et toide ei tule peale. Tagaistme alla vaja kas OBC pasuna relee paigaldada, või lihtsalt kaitse. 5A oli vist.
Mingeid juhtmeid ei ole vaja ühendada?(keegi nagu mainis) Ainult see 5a kaitse(või relee?-seda siis romulast uurida) Kuhu see seal täpsemalt paigaldada tuleb ei leidnud nagu vaba kohta. Milline se relee üldse on ja kus see asuma peaks? Ei jaga seda elektri värki

Lisasin pildi ka. Mis pistik see rohelise otsaga on?
Bmw leheküljel oli kirjas järgmine asi
If the OBC doesn't come up the next step is to figure out why. The list of connections is given in the table below so start by checking that there is +12v at pins 6, 8, 9 & 17. The most likely culprit is pin 17 as there will be no power to this if your car doesn't have the auxiliary horn relay installed and without power at pin 17 the OBC will play completely dead. If there is no power at pin 17 an easy solution is to cut the red-grey-yellow wire that goes to pin 17, cut it as far from the connector as possible to make life easier, and join this to the red-yellow (red with a yellow stripe, there's also a yellow wire with a red stripe!) wire that provides power to pin 9. You could join these via a 5 or 10 amp fuse if you prefer and it may be no harm to tape off the end of the red-grey-yellow wire coming from the car so it can't cause any problems < et siis saab juhtmete ühendamisega ka asja tööle?
Viimati muutis Kristo_P, 04.02.2005 18:12 54, muudetud 1 kord kokku.
Lancer EVOLUTION 9
Soovitan tutvuda sellega:
http://www.e34.de/tips_tricks/bc/bc4.pdf
Kui jutust aru ei saa, aitab ka piltide vaatamine.
http://www.e34.de/tips_tricks/bc/bc4.pdf
Kui jutust aru ei saa, aitab ka piltide vaatamine.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!