Raiki sa siis ei ole vist eriti KBd lugenud, see oli ikka väga kaua müügis, 724td-sid ei saa olla kuigi palju liikvel, ja mis puutub hobi-versus-autosse, siis ma usun, et hobiautole ei pandaks peale mootorit, millega odav sõita . Vaatame või Martin_R-i, see on tõesti eht hobiauto ja usun, et tema küll dislat peale ei paneks... Sry segane jutt oliRaiki kirjutas:see auto pole kunagi olnud müügis ja pole ta ka hobiauto vaid igapäeva liikur
750>725 td (E32)
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Äkki uurid, miks see töö siis nii keeruline oli, et enam ette ei võtaks? Eriti huvitab, mis peale diisel mootori peale panekut töötas ja mis mitte?Andrus_V kirjutas:Üks E32 724td automaat sõidab Tallinnas taksot. Auto on endine 730i. Diiselmootor liigutab seda kere päris reipalt edasi, teatavasti on diislil pöördemoment madalatel pööretel suur. Omanik on ise selle auto ehitanud, tema jutu järgi ei võtaks ta enam sellist tööd ette.
750iL on E32 lipulaev asja pärast
750 ja näiteks ...umm.. 730 erinevad üksteisest ikka veitsa rohkem kui 316 ja 325. V12 iseenesest on klass omaette. Valge inimese mootor. Seletama pole siin mõtet hakata, kes on sõitnud, teab. Kes pole sõitnud, soovitan proovida.
Ja see auto seal ümber on samuti eriline. Aastal 87 (endal on 88 aasta isend) oli sellel masinal peal enam-vähem kõik jutud, mida autolt võid tahta. Isegi täna on vähe autosid, mis parkimise hõlbustamiseks parema peegli alla näitama keeravad, et juht äärekivi vastu oma velgi ära ei kraabiks jne jne.
Veermik ja heliisolatsioon väärivad samuti kogemist. Tallinna augulistel teegel sõitmine kajastub ainult veermiku juppide vahetuse intervallides. Salongis tundub, et teed on jummala OK
Ühesõnaga, V12 seitsmene oli, on ja jääb klassiks omaette.
Ja see auto seal ümber on samuti eriline. Aastal 87 (endal on 88 aasta isend) oli sellel masinal peal enam-vähem kõik jutud, mida autolt võid tahta. Isegi täna on vähe autosid, mis parkimise hõlbustamiseks parema peegli alla näitama keeravad, et juht äärekivi vastu oma velgi ära ei kraabiks jne jne.
Veermik ja heliisolatsioon väärivad samuti kogemist. Tallinna augulistel teegel sõitmine kajastub ainult veermiku juppide vahetuse intervallides. Salongis tundub, et teed on jummala OK
Ühesõnaga, V12 seitsmene oli, on ja jääb klassiks omaette.
masekas kirjutas:Äkki uurid, miks see töö siis nii keeruline oli, et enam ette ei võtaks? Eriti huvitab, mis peale diisel mootori peale panekut töötas ja mis mitte?Andrus_V kirjutas:Üks E32 724td automaat sõidab Tallinnas taksot. Auto on endine 730i. Diiselmootor liigutab seda kere päris reipalt edasi, teatavasti on diislil pöördemoment madalatel pööretel suur. Omanik on ise selle auto ehitanud, tema jutu järgi ei võtaks ta enam sellist tööd ette.
Sain aru nii, et plaani teostumise määras odavus. Bensiinimootoriga E32 sedriku saab kätte väga odavalt ja 2,4td mootor ka kallis ei ole. 2,5td mootorit ei olevat mõttekas panna, sest see on kallis. Siis olevat mõttekas osta juba terve 525td või tds ja sõita sellega. Eks seal nikerdamist ikka on, see ei ole nii, et tõstad diisli vahele ja ongi olemas. Isiklikult seda taksisti ei tunne, kuid olen sõitnud selle taksoga mõned korrad, mõnus vaikne auto on. Ega selliseid autosid taksodena palju ei liigu Tallinnas, kui näed, siis astu ligi ja küsi või helista 5028036.