rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
See et ei tohi silikoniga määrida, on ainult E39 probleem, sest E39 on üks mõttetuimaid BMWsid.
E39 peaks siuke mugav auto olema...aga ei, kõik asjad kriunuvad, E34 on ka vaiksem auto kui E39.
Aga topfuel pidas silmas, seda, et kui E39 uksetihendeid silikoniga määrida, hakkavad uksed krigisema.
E39 peaks siuke mugav auto olema...aga ei, kõik asjad kriunuvad, E34 on ka vaiksem auto kui E39.
Aga topfuel pidas silmas, seda, et kui E39 uksetihendeid silikoniga määrida, hakkavad uksed krigisema.
BMW E28 524td
Re: rubriik "rumal küsimus"
Steven mitte ükski asi ei ole kunagi kuskilt krigisenud ja väga mugav on
Ainult sinu oma oli omadega metsas
Ainult sinu oma oli omadega metsas
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sõbral OLI ka hiljuti E39 ja 2001a, tagumised polstrid/uksed krigisesid nii et paha hakkas.topfuel kirjutas:Steven mitte ükski asi ei ole kunagi kuskilt krigisenud ja väga mugav on
Ainult sinu oma oli omadega metsas
Minu oma metsas? Ei ma tean...kadedus tapab
BMW E28 524td
Re: rubriik "rumal küsimus"
Väga hea, kui see ainult e39 kohta käib, sest e38 sai just sellise silikoni ja lukusula vanni, et halb hakkab.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ma ei usu, et see aint E39 kohta käib E38 ja E39 on poolte osade poolest peaaegu identsed. Uued volkswagenid ja audid ka nt ei kannata silikoonõli
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui krigisema hakkab tuleb muusika kõvemaks keerata.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ära võrdle E39't E38'ga, autod ikka teineteisest väga kaugel, üks on lipulaev, teine räbal.topfuel kirjutas:Ma ei usu, et see aint E39 kohta käib E38 ja E39 on poolte osade poolest peaaegu identsed. Uued volkswagenid ja audid ka nt ei kannata silikoonõli
Mul oli E38, panin silikooni igalepoole nii et paha hakkas, ikka täiesti vaikne auto.
BMW E28 524td
Re: rubriik "rumal küsimus"
Terv,
Leidsin kapoti alt mõned lahtised juhtmed ja pistikud, ning hakkas huvitama mille omad olla võiks.
Autoks siis E36 325i 91'
Kapoti alla läheb kaks kaablit. Ühel on hall/must ja pruun juhe, teisel kaablil on 2x roheline/must ja 2x pruun. Ise mõtlesin, et äkki on klaasipesu düüside ja kapoti aluse valguse omad? Pistikud ka küljest lõigatud, ei oska selle järgi öelda. Lähevad nad otsapidi igatahes akualuse alt läbi tulemüüri.
Samast kohast tulemüüris tuli välja veel kolm lahtist pistikut, kaks on püstaku kõrval, teine veleles akualuse all.
1. pruun ja must/sinine
2. pruun ja roheline/must
3. pruun ja lilla/roheline ja kollaste ruutudega
Neil olid pistikud otsas, vajadusel võin pilti teha.
Äkki keegi oskab kommenteerida mis need olla võiks, soojendusega düüse tahaks küll
Tänud
Edit: Esimesed kaablid leidsin bentley manualist üles ja tõesti düüsi soojendus ja valgusti, aga püstaku kõrval olevaid ei oska kusagilt otsida, ei jõua kogu elektriskeemi läbi käija.
Uus küsimus veel.
Mille järgi klaasipesu düüside soojendus sisse lülitatakse? Skeemil on küll Jet heater thermoswich, aga mille järgi ta töötab?
Leidsin kapoti alt mõned lahtised juhtmed ja pistikud, ning hakkas huvitama mille omad olla võiks.
Autoks siis E36 325i 91'
Kapoti alla läheb kaks kaablit. Ühel on hall/must ja pruun juhe, teisel kaablil on 2x roheline/must ja 2x pruun. Ise mõtlesin, et äkki on klaasipesu düüside ja kapoti aluse valguse omad? Pistikud ka küljest lõigatud, ei oska selle järgi öelda. Lähevad nad otsapidi igatahes akualuse alt läbi tulemüüri.
Samast kohast tulemüüris tuli välja veel kolm lahtist pistikut, kaks on püstaku kõrval, teine veleles akualuse all.
1. pruun ja must/sinine
2. pruun ja roheline/must
3. pruun ja lilla/roheline ja kollaste ruutudega
Neil olid pistikud otsas, vajadusel võin pilti teha.
Äkki keegi oskab kommenteerida mis need olla võiks, soojendusega düüse tahaks küll
Tänud
Edit: Esimesed kaablid leidsin bentley manualist üles ja tõesti düüsi soojendus ja valgusti, aga püstaku kõrval olevaid ei oska kusagilt otsida, ei jõua kogu elektriskeemi läbi käija.
Uus küsimus veel.
Mille järgi klaasipesu düüside soojendus sisse lülitatakse? Skeemil on küll Jet heater thermoswich, aga mille järgi ta töötab?
- casablanca30
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
- Asukoht: Estonia
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oskab keegi teadjam öelda, kas E36-l on olemas tsirkulatsioonipump salongikütte radiaatorile? Tänud vastuste eest!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis suuruses on e36 esimeste uste polstrites olevad kõlarid?
- casablanca30
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
- Asukoht: Estonia
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sain ise targemaks - UM väitis, et ei ole sellist pumpa ning kui salong soojaks ei taha minna, on probleem ilmselt veeklappides (http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ater_hose/ nr. 1 element) - et siis sarnase probleemiga maadlejaile teadmiseks Kuigi, ega päris 100 prossa ei saa väita, et selles on probleem, enne kui ei lase kontrollida... Sellest ka küsimus: oskab keegi soovitada mõistliku hinnaga kohta Tallinnas, kus seda kontrollida lasta?casablanca30 kirjutas:Oskab keegi teadjam öelda, kas E36-l on olemas tsirkulatsioonipump salongikütte radiaatorile? Tänud vastuste eest!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Palju peab varuma jahutusvedelikku E39 530d (M57) mootori termostaadi vahetusel ja kas rihmad peab tingimata eemaldama?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Radika all on punn olemas, lase sealt vedelik välja ja hiljem valad uuesti sisse.Nõu kuhu lased peaks ikka puhas olema.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tahaks puust ja punaselt asjast aru saada - Kui radika alumine lõdvik on külm, kas siis vajab termostaat vahetust? Temperatuur püsib keskmisest pisut allpool ja puhub ka sooja, lõdvikud pehmed (st. survet ei tohiks olla) midagi viga polegi nagu v.a et minu arust veidi kaua läheb soojaks, aga lihtsalt olen aru saanud et see lõdvik peaks ka soe olema.
Auto on 523i E39 PFL.
Auto on 523i E39 PFL.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Suurt kompuutrit ei ole sul, et saaks vaadata temp-i? Endal sama mure, et läheb aeglaselt soojaks aga kõik muu on okei. Lõdvikud külmad, aga selle järgi ei saa hetkel võtta kuna õues on lihtsalt nii külm. Kõige lihtsam on lihtsalt ära vahetada ja siis vaadata mis teeb. Vaatasin just, et suht odav on ka see termostaat õnneks
Re: rubriik "rumal küsimus"
ok.. Aga tänud vastajatele, eks tuleb hoolduse käigus uut termostaati ka proovida
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 09.01.2006 00:01 37
Re: rubriik "rumal küsimus"
Millega te e39 -l neid uksetihendeid määrite siis?
SIlikooniga ei tohi nagu ma aru sain. Õnneks mulle silikoni veel poes näppu ei jäänd ka
SIlikooniga ei tohi nagu ma aru sain. Õnneks mulle silikoni veel poes näppu ei jäänd ka
Re: rubriik "rumal küsimus"
WD-40? Mootoriõliga?Gil-Harris kirjutas:Millega te e39 -l neid uksetihendeid määrite siis?
SIlikooniga ei tohi nagu ma aru sain. Õnneks mulle silikoni veel poes näppu ei jäänd ka
BMW E28 524td
Re: rubriik "rumal küsimus"
UM-ist öeldi küll mulle eelmine talv, aga meelest läinud. Kas oli äkki mingi glükoosõli või midagi taolist?
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ehk oli midagi glütseriiniga sarnast?topfuel kirjutas:UM-ist öeldi küll mulle eelmine talv, aga meelest läinud. Kas oli äkki mingi glükoosõli või midagi taolist?
-
- Huviline
- Postitusi: 546
- Liitunud: 20.10.2007 21:38 05
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Miks silikooniga ei tohi? Ma E34jal küll kõik silikooniga üle lasknud ja tiptop, nagu peab
Olnud: E34 520i , E34 525tds
Re: rubriik "rumal küsimus"
E39'l hakkavad tihendid kriuksuma, E34'l sellist probleemi ei ole täheldanud. Silikooniga ikka.keeRISTOrm kirjutas:Miks silikooniga ei tohi? Ma E34jal küll kõik silikooniga üle lasknud ja tiptop, nagu peab
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
E32-l vist ei olnud ka probleeme silikooniga.
E30/32/34 puhul soovitan aga preventatiivselt korraliku lukuõlitamise ette võtta. Kipuvad ära külmuma need lukud. Lahti tulevad küll, aga kinni enam ei jää. Endal juhtunud nii e30 kui e32 puhul, mõlemal tagumistel ustel (mida vähe kasutatakse).
E30/32/34 puhul soovitan aga preventatiivselt korraliku lukuõlitamise ette võtta. Kipuvad ära külmuma need lukud. Lahti tulevad küll, aga kinni enam ei jää. Endal juhtunud nii e30 kui e32 puhul, mõlemal tagumistel ustel (mida vähe kasutatakse).
730iA e32 138kW 12/1992
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui palju läheks umbes maksam e36 320i 92a mootoririhm koos vahetusega?
Re: rubriik "rumal küsimus"
see on ketiga mootor ja kui ma ei eksi siis koos kõigi vajaminevate juppidega ja tööga peaks arvestama kuskil 10 tuhat, kuid et saada kindlat hinnapakkumist, soovitan ühendust võtta mõne remonditöökojagaXxxX kirjutas:Kui palju läheks umbes maksam e36 320i 92a mootoririhm koos vahetusega?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas ja kui palju mõjutab auto kütusekulu autol olev lumi/jää (krobeline pind)?
Teada on ka, et lisaküttekulu suurus on pöördvõrdeline mootori võimsusega.
Seega, kas hoida auto puhtana või las jääda, eriti kui maanteel on enamus sõitudest?
Teada on ka, et lisaküttekulu suurus on pöördvõrdeline mootori võimsusega.
Seega, kas hoida auto puhtana või las jääda, eriti kui maanteel on enamus sõitudest?
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui seda viimast senti seal taga ajad siis parem sõida bussiga
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: rubriik "rumal küsimus"
Lumi ja jää mõjutavad aerodünaamikat põhiliselt, mingit pidi märgatavlt vb siis kui seda suures koguses on, mingit lisa raskust annab ka, a see ni väike, et ei ole vast oluline. Kui palju see mõjutab ei oska täpselt öelda, linnas suht ebaoluline, maanteel arvatavasti mingil määral ikka. Isiklikult hoiaks auto lumest ja jääst puhtaks kas või põhimõtte pärastRaas kirjutas:Kas ja kui palju mõjutab auto kütusekulu autol olev lumi/jää (krobeline pind)?
Teada on ka, et lisaküttekulu suurus on pöördvõrdeline mootori võimsusega.
Seega, kas hoida auto puhtana või las jääda, eriti kui maanteel on enamus sõitudest?
e36 coupe in progress.....
Re: rubriik "rumal küsimus"
Esiteks aerodünaamikat ja teiseks, kuna lumine pind on krobeline, siis tekib mingil määral hõõrdumine. Hetkel lumega (esimene lumi mis lörtsiga maha tuli ja kohe ära külmus) koos kapott, katus ja pagasiruumi luuk. Mujal ka, kokkuvõttes on täitsa omajagu takistust.
Ekstreemne näide: Ega nad siis ilmaasjata vormeleid poleeri.
Näiteks e36 r4 bensukal annab halval juhul maanteel kuni pool liitrit juurde?
Ekstreemne näide: Ega nad siis ilmaasjata vormeleid poleeri.
Näiteks e36 r4 bensukal annab halval juhul maanteel kuni pool liitrit juurde?
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)