
Check Controli ühendamisega manuali saad SIIT
see check controlli link mis lisasid käib 1998.5 e36 kohta.Raghza kirjutas:Minu paha, lugesin automaatselt et räägid analoogkellast7-nupuline OBC on sul siis hetkel nagu ma aru saan?
Check Controli ühendamisega manuali saad SIIT
pead ikka 2 pistikut külge monteerima omale sinna. ainult ühe pistikuga ei tohiks töötada kuna pin-id on erinevad ikka. kui muretsed omale 2 pistikud (valge ja must) siis on sul pool tööst tehtud....lihtsalt ühendad valge ja musta pistiku juhtmed sama värvi juhtmetega. pead ainult spidoka taha veel juhtmeid vedama.ensap kirjutas:Kas selline asi on võimalik, et ma ühendasin 11nup obc musta pistiku 18nup külge ja see ei hakka tööle? Mõtlen nagu valgust ja sellist asja, kas nendel pistikutel on ka pin-ide erinevus? Ainuke asi mis muutus oli gongi hääl, muutus heledamaks või kuidagi. Lihtsalt proovisin.
Küsimus veel ka selle kohta, et kas 18nup ja 11nup check control moduled on samad või erinevad ? Et saaks checki tööle ka 18nupulisel.
Tänud
ensap kirjutas:Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
2)must/roheline - ei pea ühendama
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
Ühendasin need kõik ilusti ära, aga kui süüte sisse keerasin, olid suunatuled lühises ja põlesid. Viga oli siis selles rohelise/sinise juhtme ühendamises, kui selle lahti võtsin töötasid suunad jälle normaalselt. Äkki see roheline/sinine juhe võiks kuskil mujal käia?
Ja teine probleem on gongiga, nii kui auto käima paned jääbki piiksuma ja ei saa aru miks
oled omale vastuse saanud?RsP kirjutas:meristerdasin ka omale 7 nupulise asemele nüüd 18 obc....kütuse kulu nkn vale aga see asi ka imelik...TEST 09 alt näitab aku pingeks 55.35V see ei kõigu ka üldse..koguaeg samad numbrid ees....et kas mul midagi valesti ühendatud siis või on vigane obc? tegin ka obc-le reset-i aga ei midagi...samad numbrid ees ikkagi
oskab keegi aidata?
tundub et ingliskeele autor pole kaa päris kindel, mis räägib, sest valge pisikuga ei näidanud ühtegi näitu normaalselt, kiirus oli pidev 0,2 ja keskmine kulu 12l/100km muutumata, ülejäänud asjad olid vist kriipsud...cross kirjutas:c. Black OBC Connector Pin Slot 9 (Green/Blue); Splice with 3 feet of 20 gauge wire, run to the Odometer and tap into the Green/Blue wire going into Pin Slot 4 on the Blue Odometer (X17) Connector or the Green/Blue wire going to Pin Slot 13 of the White Odometer (X16) Connector. I think this has to do with powering the OBC so either Pin Slot on the odometer connectors is okay. I choose Pin Slot 4 on X16
Õpetuses ei ole viga sees endiselt, algse ingliskeelse õpetuse tegija valis ka samuti valge pistiku.
Nagu algselt soovitasin tasub ingliskeelne ka läbi lugeda ja siin on võimalus ühendada ka sinise alla. Asi selles kes kuidas aru saab ja kindlasti on ka tootmisaastate lõikes erinevusi sees.