BMW elektriautodest
Re: BMW elektriautodest
Mis see lõpphind kokkuvõttes kujunes siis mis välja käima pidid ? Huvitav oleks Leafiga võrrelda
Re: BMW elektriautodest
Lõpphind, nagu BMW puhul ikka, sõltub varustusest. Minu puhul tuli see mõned tuhanded kõrgem kui Leafi tippversioonil. Samas, täna sai ühele Nissaniga sõitvale ABB tehnikamehele proovisõitu tehtud - pole ammu näinud, et täismees autos rõõmust hüüdma hakkab. Vahe pidada sees olema 

Re: BMW elektriautodest
Endale jääb küll mõistmatuks miks valida Leaf i3 asemele ? Ainuke miinus on vist,et kiirlaadimist ei saa i3ga kasutada ? Kõrvale veel mingi bensiinimootoriga bmw pikemateks otsadeks ja ongi elu lill 

Re: BMW elektriautodest
Leafil on 5 kohta, i3-l on 4. Minu meelest on Leaf paljudele parem valik kui i3. Viimane on väga selge sihikuga - linn, väike pere, dünaamika. Leaf, eriti veel tänu chademo-le, on kohati oluliselt praktilisem. Hinnapoliitika on muidugi kummaline tõesti.
Re: BMW elektriautodest
Leaf'i mehed tunnevad vist jätkuvalt huvi.


Re: BMW elektriautodest
Saabkyle04 tegi detailse ülevaate i3-st
https://www.youtube.com/watch?v=N91FjPJttMY
https://www.youtube.com/watch?v=N91FjPJttMY
Re: BMW elektriautodest
Paar tähelepanekut.
Auto on puhas sõidurõõm. V8 mootoriga E70 X5 tundub nagu dinosaurus selle kõrval. Manuaaliga ALPINA B3 oma 195kW-ga uimasevõitu startijana. Regeneratiivne pidurdus võimaldab 95 protsenti ajast sõitu piduripedaali kasutamata. Ka linnas. Jube mugav! Kui tavaautosse ümber istuda, siis tundub nagu oleks nad kuidagi rikkis ja piduripedaali näol on mingi hädalahendus külge poogitud.
Lastehaigusest on välja löönud soojuspumba ja AC koostöö peatumine. Aitas softi värskendus.
Siiani (3000km) pole pea ühtki korda olnud, kus poleks sõiduulatuse tõttu saanud sõita sinna kuhu tahaks. Ainus kord oli BMW classicu kokkutulek - ELMO laadija vedas alt - laadimisaega oli sel aparaadil unustatud pikendada. Aga ilmselt pole see üritus minule mõeldud kuna eelmine kord andis ALPINA paar päeva varem saba.
Maanteel veereb kenasti 135km kaugusele, linnas kaugemale. Kuna peamiselt olen siin suvel sõitnud maanteel, siis keskmine voolukulu hetkel küllalt kõrge, kõvasti jahutamist on ka olnud - 13,6kW/100km
Täna Paidesse arvamusfestivalile - kes soovib, saab autot kuskil laadijapaela otsas uudistada.
Auto on puhas sõidurõõm. V8 mootoriga E70 X5 tundub nagu dinosaurus selle kõrval. Manuaaliga ALPINA B3 oma 195kW-ga uimasevõitu startijana. Regeneratiivne pidurdus võimaldab 95 protsenti ajast sõitu piduripedaali kasutamata. Ka linnas. Jube mugav! Kui tavaautosse ümber istuda, siis tundub nagu oleks nad kuidagi rikkis ja piduripedaali näol on mingi hädalahendus külge poogitud.
Lastehaigusest on välja löönud soojuspumba ja AC koostöö peatumine. Aitas softi värskendus.
Siiani (3000km) pole pea ühtki korda olnud, kus poleks sõiduulatuse tõttu saanud sõita sinna kuhu tahaks. Ainus kord oli BMW classicu kokkutulek - ELMO laadija vedas alt - laadimisaega oli sel aparaadil unustatud pikendada. Aga ilmselt pole see üritus minule mõeldud kuna eelmine kord andis ALPINA paar päeva varem saba.

Maanteel veereb kenasti 135km kaugusele, linnas kaugemale. Kuna peamiselt olen siin suvel sõitnud maanteel, siis keskmine voolukulu hetkel küllalt kõrge, kõvasti jahutamist on ka olnud - 13,6kW/100km
Täna Paidesse arvamusfestivalile - kes soovib, saab autot kuskil laadijapaela otsas uudistada.
Re: BMW elektriautodest
Kas see regeneratiivne pidurdamine häiriv ei ole? Et nö vabahooga ei saa üldse kulgeda. St kui lased gaasipedaali lahti siis kas kiirus hakkab sujuvalt vähenema või on tunne nagu auto pidurdaks hoogsalt? Nagu jetiga sõites.. gaas maha ja kohe seisad 

GS
Re: BMW elektriautodest
El. autol käib kogu sõit põhim "gaasipeedaliga", ainult seisma jäämiseks kasutad pidurit.
Tahad vähe pidurdada lased "gaasipedaali" natuke üles, rohkem pidurit, rohkem üles.
Ka nö. vabahoo asend on seal kuskil vahel.
Sellega harjub väga kiiresti ära ja see on väga mugav.
Vahepeal tavaautoga sõites gaasipedaal lahti lastes tekib pigem imelik tunne, kui auto paneb ikka sama hooga edasi.
Tahad vähe pidurdada lased "gaasipedaali" natuke üles, rohkem pidurit, rohkem üles.
Ka nö. vabahoo asend on seal kuskil vahel.
Sellega harjub väga kiiresti ära ja see on väga mugav.
Vahepeal tavaautoga sõites gaasipedaal lahti lastes tekib pigem imelik tunne, kui auto paneb ikka sama hooga edasi.
Re: BMW elektriautodest
BMW i3 on hetkel müügisolevatest el autodest kõige tugevam regen. Tugevam ka kui Teslal. Muuhulgas väljendub see selles, et isegi täielikuks peatumiseks pole piduripedaali vaja. Seda on vaja vaid äkkpidurduseks. Kogu sõit käib ainult gaasiga, mis on tegelikult ülimugav.
Gaasipedaali vabastamine paneb põlema ka pidurdustuled nii, et maanteel on hoogsa möödasõidu lõppedes pidurdustuled üldiselt vältimatud.
Täna Viljandis, homme Tallinnas tagasi...
Maanteega saab see putukas üllatavalt mõnusalt hakkama. Eile tuli Paides ka üks AC poolelt laadimise pluss välja. Kõik ELMO laadijad oli Leafide poolt ummistatud. Väga mõnus oli i3 neile paralleelselt kõrvale panna ja mitte oodata.
Gaasipedaali vabastamine paneb põlema ka pidurdustuled nii, et maanteel on hoogsa möödasõidu lõppedes pidurdustuled üldiselt vältimatud.
Täna Viljandis, homme Tallinnas tagasi...
Maanteega saab see putukas üllatavalt mõnusalt hakkama. Eile tuli Paides ka üks AC poolelt laadimise pluss välja. Kõik ELMO laadijad oli Leafide poolt ummistatud. Väga mõnus oli i3 neile paralleelselt kõrvale panna ja mitte oodata.
Re: BMW elektriautodest
Kas i3 sõidab ühe laadimisega 171km - Viljandist Tallinna? Jah. Sõidab küll!
Tõele au andes tegin küll Raplas peatuse, kuna oli vaja külmkappi värsket osta ja kuna laadija seal otse Selveri ukse ees, siis sai poeskäigu ajal 36km lisaks pandud. Vaja neid km ei läinud.
Nüüd disclaimer - sõit toimus rahuliku liiklusega, ideaaltemperatuuridel 15-18C, kerges vihmasajus, pimedas ja mis peamine - turvaauto
X5 sabas. Liikumiskiirused sellised nagu tavaliselt.
Ise olen väga rahul.
Tõele au andes tegin küll Raplas peatuse, kuna oli vaja külmkappi värsket osta ja kuna laadija seal otse Selveri ukse ees, siis sai poeskäigu ajal 36km lisaks pandud. Vaja neid km ei läinud.
Nüüd disclaimer - sõit toimus rahuliku liiklusega, ideaaltemperatuuridel 15-18C, kerges vihmasajus, pimedas ja mis peamine - turvaauto

Ise olen väga rahul.
Re: BMW elektriautodest
Võrdluseks i3-le toon infot veidi Leafi-st.
Sai käidud paar korda Keilast Pärnusse, 125km üks ots.
Kas sõidab ära? Jah sõidab küll, omas tuules, maksimaalse
kiirusega (GPS 93km/h), 4-5 möödasõitu, veidi konti ka.
Keskmine kulu peale edasi/tagasi sõitu oli 15kWh/100km.
Enne tagasisõitu oli aega laadida. Tankisin 19kWh ja sain
sellega tagasi. Tankisin ainult Pärnus, 52 minti.

Nagu näha, oli tegu 35kW-se liitumisega laadijas (hullem variant).
Olen proovinud tankida ka 50kW-se liitumisega laadijas. 20 minuti
piires on sellest vägagi abi. Eks ehitan endale "andmebaasi", millised
on 35kW, millised on 50kW. Suht totter jama tegelikult, Elektrilevi
Olen sõitnud rekkal tuules, kulu kukub, umbes 11-12kWh/100km,
sõiduauto taga on kulu 13 kilo kanti. Aga ei meeldi mul sabas sõita
Kartsin, et Leaf-i olematu akujahutus võib märgatavaks aeglustiks
muutuda kiirlaadimisel, kuid eksisin. Välistemperatuuriga ~18 kraadi
oli aku temperatuurilagi 35 kraadi, mis on kaugel soovitatavast piirist.
Suvi on kahjuks otsas. Järgmine suvi proovin sedasama 30-se palavusega.
Jah, suurem/raskem sõiduk, standardsed, i3-st laiemad rehvid, tulemuseks
15kWh/100km. Kuid kui suts juurde vaja saada, siis 10 minutiga saab 45km
Tõsi, et BMW comfort-istmetest tunnen küll puudust. Peaks i3-e omi proovima
Sai käidud paar korda Keilast Pärnusse, 125km üks ots.
Kas sõidab ära? Jah sõidab küll, omas tuules, maksimaalse
kiirusega (GPS 93km/h), 4-5 möödasõitu, veidi konti ka.
Keskmine kulu peale edasi/tagasi sõitu oli 15kWh/100km.
Enne tagasisõitu oli aega laadida. Tankisin 19kWh ja sain
sellega tagasi. Tankisin ainult Pärnus, 52 minti.
Nagu näha, oli tegu 35kW-se liitumisega laadijas (hullem variant).
Olen proovinud tankida ka 50kW-se liitumisega laadijas. 20 minuti
piires on sellest vägagi abi. Eks ehitan endale "andmebaasi", millised
on 35kW, millised on 50kW. Suht totter jama tegelikult, Elektrilevi

Olen sõitnud rekkal tuules, kulu kukub, umbes 11-12kWh/100km,
sõiduauto taga on kulu 13 kilo kanti. Aga ei meeldi mul sabas sõita

Kartsin, et Leaf-i olematu akujahutus võib märgatavaks aeglustiks
muutuda kiirlaadimisel, kuid eksisin. Välistemperatuuriga ~18 kraadi
oli aku temperatuurilagi 35 kraadi, mis on kaugel soovitatavast piirist.
Suvi on kahjuks otsas. Järgmine suvi proovin sedasama 30-se palavusega.
Jah, suurem/raskem sõiduk, standardsed, i3-st laiemad rehvid, tulemuseks
15kWh/100km. Kuid kui suts juurde vaja saada, siis 10 minutiga saab 45km

Tõsi, et BMW comfort-istmetest tunnen küll puudust. Peaks i3-e omi proovima

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
BMW i3 skooriks jäi sedapuhku 6 autot. Pole ka imestada võttes arvesse kui keeruline selle ostuprotsess siinkandi rahvale on. Tõenäoselt jõuavad viimased 3 masinat kusagil jõulu paiku.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
@Muhv: Ostutoetuste raames või hetkel rohkem tellimusi vastu ei võeta?
Re: BMW elektriautodest
Ostutoetuste raames. Ma miskipärast arvan, et eestlased ilma toetuseta pole veel valmis sihukest putukat ostma.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
Ma sattusin juhuslikult peale ühe augusti lõpus i8 omanikuks saanud soomlase teemale. Päris huvitav lugemine.
http://bmwi.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1026110" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bmwi.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1026110" onclick="window.open(this.href);return false;
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: BMW elektriautodest
i8 on Eestis!
Esmamuljed:
Plusse rohkem kui suudaks kirjutada
Küsitavusi tekitas vaid esikapoti sees olev auk, mis viis otse ventikaatori tiivikuni. Aga lumi ja jää?
Elektriauto kohta oleks oodanud ka vähem seda kõlaritest tulevat vrmmmm... häält, mis iseenesest oli muidugi väga kena.
Üldiselt superauto geenidega. Sisenemine ja väljumine mõõdukalt komplitseeritud. Tagaistmed dekoratiivse iseloomuga. Pakiruumi sisuliselt pole. Kitsal parkimiskohal uksi ilmselt ei ava.
Esmamuljed:
Plusse rohkem kui suudaks kirjutada
Küsitavusi tekitas vaid esikapoti sees olev auk, mis viis otse ventikaatori tiivikuni. Aga lumi ja jää?
Elektriauto kohta oleks oodanud ka vähem seda kõlaritest tulevat vrmmmm... häält, mis iseenesest oli muidugi väga kena.
Üldiselt superauto geenidega. Sisenemine ja väljumine mõõdukalt komplitseeritud. Tagaistmed dekoratiivse iseloomuga. Pakiruumi sisuliselt pole. Kitsal parkimiskohal uksi ilmselt ei ava.
Re: BMW elektriautodest
United Motorsi FB lehelt:


- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: BMW elektriautodest
Vaatasin ka seda i8 asja kui käisin.
Midagi pole öelda. Tõepoolest
nagu poleks ilmsi. Uskumatu, et ongi selline ja võta ja sõidagi nagu autoga
Piltidel vaadata on nagu ulmsi, aga päriselt x100
MItte et igatseks nüüd hirmsasti, aga no muljetavaldavalt efektne on ikka küll.
Hinnasildile kahistati 160K kanti tulevat.
Midagi pole öelda. Tõepoolest


MItte et igatseks nüüd hirmsasti, aga no muljetavaldavalt efektne on ikka küll.
Hinnasildile kahistati 160K kanti tulevat.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: BMW elektriautodest
BMW Welt'is oli suvel hinnakiri väljas i8 kõrval ja baashind oli küll oluliselt madalam. Vb 160 koos KMiga või siis tehaksegi korralikult vahelt.eero kirjutas:Hinnasildile kahistati 160K kanti tulevat.
Re: BMW elektriautodest
Nagu BMW puhul ikka, saab ka i8 hinda lisavarustusega oluliselt liigutada.
Muidugi, võttes arvesse, et selle auto ootejärjekord on üle aasta, siis võib iga müüja, kes auto saab kohe kätte anda kõvasti preemiumi küsida. I3 puhul pakuti foorumides 7000 euri ametlikule hinnasildile lisaks ja ei olnudki nii kerge loovutajat leida.
Muidugi, võttes arvesse, et selle auto ootejärjekord on üle aasta, siis võib iga müüja, kes auto saab kohe kätte anda kõvasti preemiumi küsida. I3 puhul pakuti foorumides 7000 euri ametlikule hinnasildile lisaks ja ei olnudki nii kerge loovutajat leida.
Re: BMW elektriautodest
Vaikselt hakkavad uue põlvkonna autod ka avariidesse sattuma. Kõiki ilmselt huvitab siin, mis saab.
Külgkokkupõrke korral jääb järgi selline pilt:
http://www.bmwblog.com/2014/10/24/bmw-i ... ide-crash/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Külgkokkupõrke korral jääb järgi selline pilt:
http://www.bmwblog.com/2014/10/24/bmw-i ... ide-crash/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
Väidetavat 72km/h kiirust küll selle pildi järgi ei tahaks uskuda. 

Re: BMW elektriautodest
See pole metall, seetõttu oodata samasugust tulemust nagu tavalisel metallkerega autol ei ole mõistlik.coley kirjutas:Väidetavat 72km/h kiirust küll selle pildi järgi ei tahaks uskuda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Power e drive - seda kassid ostaksid
Eeldatavalt ca 120km puhta elektri peal.
http://insideevs.com/bmw-commits-offeri ... nd-models/" onclick="window.open(this.href);return false;



http://insideevs.com/bmw-commits-offeri ... nd-models/" onclick="window.open(this.href);return false;


Viimati muutis Muhv, 01.12.2014 21:46 16, muudetud 2 korda kokku.
Re: BMW elektriautodest
Rohkem ise-endale panen siia ka i3 sportveermiku varuosakoodid. Tehase option Jaapanis
Rear struts: 33526867527
Front Left: 31316867525
Front Right: 31316867526
You also need these:
Rear Auxiliary Damper: 33536852241
Front Auxiliary Damper: 31336857729
Rear struts: 33526867527
Front Left: 31316867525
Front Right: 31316867526
You also need these:
Rear Auxiliary Damper: 33536852241
Front Auxiliary Damper: 31336857729
Re: BMW elektriautodest
Top Gear valis BMW i8 aasta autoks! Palju õnne fännidele!
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__6728" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__6728" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW elektriautodest
See on muidugi tore, kuid antud organisatsioon ei ole adekvaatne hindaja ja
tulemused põhinevad mõne üksiku inimese emotsioonidest
i8 tehnoloogiline põhi on kiitmist väärt, võib-olla sealt ka emotsioonid.
tulemused põhinevad mõne üksiku inimese emotsioonidest

i8 tehnoloogiline põhi on kiitmist väärt, võib-olla sealt ka emotsioonid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW elektriautodest
Topgear kipub hindama seda mis tunde auto sinus tekitab ja noh kombinatsioon elektriautost , tulevikuvälimusest ja ka keskmisest võimsamast bensiini mootorist peaks sõites päris erilise tunde tekitama küll 

Re: BMW elektriautodest
Iga zürii on subjektiivne ja lähtub oma hindamiskategooriatest. Näiteks Euroopa autoajakirjanike aasta autoks seda nüüd vaevalt valitakse - hinnal on üks null ülearu ja tegu ei ole VW toodanguga.
(meenus kuidas viimane zürii korduva mõjutamisega vahele jäi).
Et i3 end kõrvalejäetuna ei tunneks, siis Green Car of the Year tiitel on (täiesti ootuspäraselt) kuuke tagasi võidetud. Lisaks tervele pinule muudele auhindadele.
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__6728" onclick="window.open(this.href);return false;

Et i3 end kõrvalejäetuna ei tunneks, siis Green Car of the Year tiitel on (täiesti ootuspäraselt) kuuke tagasi võidetud. Lisaks tervele pinule muudele auhindadele.
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__6728" onclick="window.open(this.href);return false;