Võtta Tarmoga selle kohapealt ühendust.laskarpoiss kirjutas:Kas Raplas saab kah liituda klubiga ja jagatakse siis kleepsu kah.
Auto on 730i e32 ja raha on kah olemas.
Rapla kardirajale 8.08.04 kl 10.00 TULEMUSED
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
No ikka vaatame seal ka masinaid üle kui huvilisi on.
Kleepsud autos olemas , viskan mingi hunniku avaldusi ka.
Kleepsud autos olemas , viskan mingi hunniku avaldusi ka.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ühisstart pühapäeval kl 9.00 pärnu mnt Ben autotarve eest.
Usun, et kui 9.15 minema saab, siis jõuab sedasi parasjagu hästi kohale
EDIT: koht muudetud.
Usun, et kui 9.15 minema saab, siis jõuab sedasi parasjagu hästi kohale
EDIT: koht muudetud.
Viimati muutis Raivo, 05.08.2004 15:46 45, muudetud 1 kord kokku.
GS
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kle see statoil on seal kole väike.
sinna ei mahu me kogu kaadriga ära.
Äkki teeks hoopis ben autotarbe ees , seal ju suur parkla
või siis neste parklas , seal ka rohkem ruumi.
sinna ei mahu me kogu kaadriga ära.
Äkki teeks hoopis ben autotarbe ees , seal ju suur parkla
või siis neste parklas , seal ka rohkem ruumi.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
lahe üritus oli(nagu alati BMW klubiga ) päikesest on küll vaikselt villand juba samas sai tõdetud seda, mis ammu teada 2100kg ei sobi nii väiksele rajale kohe üldse
kuid siiski, pildid(mingi läbu omad ka veel) leiate siit http://www.zone.ee/raplakart
sellisel rajal oleks vist edukaim bmw olnud z3 või m3?
kuid siiski, pildid(mingi läbu omad ka veel) leiate siit http://www.zone.ee/raplakart
sellisel rajal oleks vist edukaim bmw olnud z3 või m3?
BMW M5 V10
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
http://www.zone.ee/vilts105/EBK%20Rapla ... to_82.html
kelle auto? mis juhtus?
Jolinar on uudishimulik
kelle auto? mis juhtus?
mis juhtus?Raiko kirjutas: raiko katki auto katki
Jolinar on uudishimulik
Igati tore üritus oli. Sai päris lõpus veel koos Anderiga ka paar tiiru tehtud, tundus ikka kiirem küll kui ise sõites, kahjuks ei võtnud keegi sel hetkel aega. Naljakas oli veel see, et kuna ise enam sõita ei plaaninud, siis viskasin kogu kola lahtiselt pagassi ja muidugi otsustas pulberkustuti mingil hetkel, kui Ander kiiremaid tegi, lahti minna. Hetkeks lõi auto ka nagu korra tolmu täis aga siis me ei jaganud veel kumbki ära, mis juhtus, arvasime et äki sai servast tiba liialt lisa võetud ja et kruus tolmas. Aga tegelt oli va pulberkustuti pahandust tegemas. Anyway, nüüdseks pagass juba puhas.
Mõnus üritus, tänud korraldajatele. Enda sõidud jäid katalüsaatori, hmm, avanemise (õmblusest lahti nagu konservikarp ) tõttu plaanitust veidi lühemaks (kogu vajaliku info veermiku ja mootori edasiseks timmimiseks sai küll kätte), aga õnneks oli lausa kolm osalejat nõus mu oma aparaadi kangide taha lubama, nii et sõidurõõmu jagus küllaga.
Honda (Raido?) 190 hj Accordiga oli väga lihtne sõita, masin püsis ilusti teel ja läks edasi kah. Power understeer natuke kiusas (blokkdiffrit polnud), aga tänavaauto kohta ikkagi tubli. Tulekustuti avanemine oli väga lõbus intsident pealekauba.
Mephi E36 vajab kiiresti kulgemiseks hädasti lisavõimsust ja ega veermiku jäigemaks muutmine kah mööda külgi maha ei jookseks. Aga tore oli ikkagi masinast viimast pigistada, mis sest, et ühe käega ennast paigal hoides ja teisega juhtides.
Janno 260 hj 200 SX'i, mida omanikul ka lipuvarda otsa natuke kriipida õnnestus (Jolinari postitatud pilt), juhtimine nõudis juba tõsist tööd, aga oli samas väga põnev. Sirgetel hüppas auto väga muljetavaldavalt edasi, kurvidest väljakiirendamisel karjus sisekurvipoolne ratas haledalt appi. Blokkdiffriga kukuks selle masina aeg vähemalt sekundi ringilt.
Honda (Raido?) 190 hj Accordiga oli väga lihtne sõita, masin püsis ilusti teel ja läks edasi kah. Power understeer natuke kiusas (blokkdiffrit polnud), aga tänavaauto kohta ikkagi tubli. Tulekustuti avanemine oli väga lõbus intsident pealekauba.
Mephi E36 vajab kiiresti kulgemiseks hädasti lisavõimsust ja ega veermiku jäigemaks muutmine kah mööda külgi maha ei jookseks. Aga tore oli ikkagi masinast viimast pigistada, mis sest, et ühe käega ennast paigal hoides ja teisega juhtides.
Janno 260 hj 200 SX'i, mida omanikul ka lipuvarda otsa natuke kriipida õnnestus (Jolinari postitatud pilt), juhtimine nõudis juba tõsist tööd, aga oli samas väga põnev. Sirgetel hüppas auto väga muljetavaldavalt edasi, kurvidest väljakiirendamisel karjus sisekurvipoolne ratas haledalt appi. Blokkdiffriga kukuks selle masina aeg vähemalt sekundi ringilt.
Näh, seda ma kogu aeg talle siin selgeks teha üritan. Aga ei võta vedu...devilc kirjutas: Mephi E36 vajab kiiresti kulgemiseks hädasti lisavõimsust ja ega veermiku jäigemaks muutmine kah mööda külgi maha ei jookseks. Aga tore oli ikkagi masinast viimast pigistada, mis sest, et ühe käega ennast paigal hoides ja teisega juhtides.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Tundub, et rahvale meeldis
Aga mulle ix'iga seal rajal eriti ei meeldinud. Tundub, et see ei ole suurtele autodele mõeldud rada (välja arvatud M5 ) ning ka neliveostele. Sõber sõitis Audi kupee Q'ga, samuti ajad allapoole igasugu arvestust Lihtsalt läheb otse ja midagi pole teha. Jõudu kah niipalju pole, et driftida rahulikult rada läbi
Üldiselt tundub, et rahvast tekib aina rohkem ning järgmine aasta äkki siis teeks ürituse, kus oleks ka "päris" ajavõtt (ehk elektrooniline) ning ka auhinnad. Paraku, siis tuleb ka suurem osavõtutasu.
Aga tahaks tänada kõiki tublisi ajavõtjaid ning rajameest Tõnist, kes hoolitses selle eest, et autod õigel ajal rajale pääseks.
Ning kindlasti tahaks öelda aitäh kõigile osalejatele, tänud kelledele sai üritus üldsegi toimuma
Eks siis uuel aastal uue hooga
PS! Ajad kah varsti...
Aga mulle ix'iga seal rajal eriti ei meeldinud. Tundub, et see ei ole suurtele autodele mõeldud rada (välja arvatud M5 ) ning ka neliveostele. Sõber sõitis Audi kupee Q'ga, samuti ajad allapoole igasugu arvestust Lihtsalt läheb otse ja midagi pole teha. Jõudu kah niipalju pole, et driftida rahulikult rada läbi
Üldiselt tundub, et rahvast tekib aina rohkem ning järgmine aasta äkki siis teeks ürituse, kus oleks ka "päris" ajavõtt (ehk elektrooniline) ning ka auhinnad. Paraku, siis tuleb ka suurem osavõtutasu.
Aga tahaks tänada kõiki tublisi ajavõtjaid ning rajameest Tõnist, kes hoolitses selle eest, et autod õigel ajal rajale pääseks.
Ning kindlasti tahaks öelda aitäh kõigile osalejatele, tänud kelledele sai üritus üldsegi toimuma
Eks siis uuel aastal uue hooga
PS! Ajad kah varsti...
GS