E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Vool jääb nõrgaks. Vaata ühendused üle või vaheta aku
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Aku sai tõesti eelmine talv parajalt vatti, seega võis ära rikkuda küll. + veel see, kui geneka harjad ja pingeregulaator õhtal olid möödunud kevadel ja ma aku kotti sõitsin.ooDDoo kirjutas:Vool jääb nõrgaks. Vaata ühendused üle või vaheta aku
Suur aitäh asjaliku vastuse eest, investeerin lähiajal uude akusse

BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Probleem selline et pigem sellise sula ja niiske ilmaga, viskab p8lema abs ja asc tule armatuuris peale veidikest s8itu, spido, pysikas ja muud vidinad töötavad ilusti. Samas kui yleöö seisab siis jälle veidikese töötab, probleem just ilmnenud selliste r8vedate niiskete ilmadega.
Inpa andis erroriteks järgmist:
http://prntscr.com/a64vau" onclick="window.open(this.href);return false;
ning
http://prntscr.com/a64vso" onclick="window.open(this.href);return false;
Peaks kahtlustama rohkem konkreetset andurit/yhendust v8i siiski abs moodulit.
S8iduk on siis 2000 aasta E39 525d.
Inpa andis erroriteks järgmist:
http://prntscr.com/a64vau" onclick="window.open(this.href);return false;
ning
http://prntscr.com/a64vso" onclick="window.open(this.href);return false;
Peaks kahtlustama rohkem konkreetset andurit/yhendust v8i siiski abs moodulit.
S8iduk on siis 2000 aasta E39 525d.
- Hr.Ploom
- Huviline
- Postitusi: 684
- Liitunud: 21.10.2010 11:39 59
- Peamine sõiduk: BMW E65 730d 160kw
- Telefon: 5227633
- Asukoht: Tartu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Endal oli kogemus selline et autoks E38 728, abs ja veojõukontroll põlesid, arvuti näitas abs pumba viga...uus osa oli meeletu hinnaga, sai carwayst tellitud kasutatud garantiiga osa aga vahetus tulemust ei andnud. Lõpptulemusena oli viga sellest et kapoti all kus on kaitsmed ja releed ja ajud, nende all oli äravool umbes ja abs relee + 2 mingit releed veel olid seal all vee sees ..... 15 eurot relee ja kõik toimis kenasti...nüüd seisabki üle üks täiesti töökorras abs pump/aju , kui kellelgi vaja peaks olema siis kirjutage PS, saame vast kaubale
Parimat!
Parimat!
E61 530d automaat 160kw 2005a & E39 530d Facelift 142kw manuaal & VW Sharan 1.9TDI & RENAULT MASTER 2.8
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
523 (1996) Diagnostika järgi vasak esimene ja parem tagumine ABS andur läbi, varem sõitu alustades kustusid ABS ja veojõukontrolli tuli ära, aga nüüd põlevad koguaeg, kas neid 24€ andureid on mõtet proovida või tuleb ikka kallimate poole vaadata? Ei jõua kogu teemat läbi lugeda aga keegi mainis kuskil midagi, et hiljem võib ka ajus probleem olla?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
523 (1996) Diagnostika järgi vasak esimene ja parem tagumine ABS andur läbi, varem sõitu alustades kustusid ABS ja veojõukontrolli tuli ära, aga nüüd põlevad koguaeg, kas neid 24€ andureid on mõtet proovida või tuleb ikka kallimate poole vaadata? Ei jõua kogu teemat läbi lugeda aga keegi mainis kuskil midagi, et hiljem võib ka ajus probleem olla?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Pealkirja kohta : vastus on palvetada, sest üks asi viib teiseni
.
Aga viimasele postile vastuseks :
Bmw ja odavad andurid on nagu vastu tuult pissimine, alguses hakkab kergem ja ka soe, kuid aja möödudes ja uue häda tekkimisel seda sama viga enam ei tee.
Aga jah alati on võimalus et aju kutu,
Andurit sai miskit moodi testeriga mõõta ka aga ei see iga anduripuhul omamoodi ja saab selle mõõtmisega neid pekki ka keerata

Aga viimasele postile vastuseks :
Bmw ja odavad andurid on nagu vastu tuult pissimine, alguses hakkab kergem ja ka soe, kuid aja möödudes ja uue häda tekkimisel seda sama viga enam ei tee.

Aga jah alati on võimalus et aju kutu,
Andurit sai miskit moodi testeriga mõõta ka aga ei see iga anduripuhul omamoodi ja saab selle mõõtmisega neid pekki ka keerata
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Selle tüübi abs aju ei sure isegi siis kui anduri otsad lühisesse keerata ja tavalise multimeetriga on võimalik ka anduri takistust ja pinge kõikumist mõõtaPilveke kirjutas:523 (1996) Diagnostika järgi vasak esimene ja parem tagumine ABS andur läbi, varem sõitu alustades kustusid ABS ja veojõukontrolli tuli ära, aga nüüd põlevad koguaeg, kas neid 24€ andureid on mõtet proovida või tuleb ikka kallimate poole vaadata? Ei jõua kogu teemat läbi lugeda aga keegi mainis kuskil midagi, et hiljem võib ka ajus probleem olla?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kõik andurid vahetatud ja kolm laagrit ka.
kui mootor soe ja auto seisma jätan ja uuesti käima panen hakkavad tuled põlema ja nii igapäev.
kust viga otsida?
kui mootor soe ja auto seisma jätan ja uuesti käima panen hakkavad tuled põlema ja nii igapäev.
kust viga otsida?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kui auto toodetud peale 09 98 siis võid vast teist aju hakata otsima.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Unustasin kirjutada et aju ka teine juba(eelmine ei toiminud enam)
aastaks 99
aastaks 99
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Vaata äkki mõni juhe kuskilt katki, oma opeliga sõitsin tükkaega teadmisega et tagumine abs andur kutu (diagnostika nii ütles). Kuna see koos laagriga siis ei tahtnud teps mitte seda vahetada kuna laager oli korras, lõpuks tuli täiesti kogemata välja et juhe oli sillatala pealt katki.biiig kirjutas:Kõik andurid vahetatud ja kolm laagrit ka.
kui mootor soe ja auto seisma jätan ja uuesti käima panen hakkavad tuled põlema ja nii igapäev.
kust viga otsida?
Kontroll nägi sedasi välja et mõlemast otsast piatikud lahti ja mõõtsime üle, vaatasime korras juhtme ja katkise juhtme väärutsed ära ja oligi asi selge.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
mul olemasbiiig kirjutas:ei viitsi tervet teemat läbi lugeda.
kes kus tallinnas absi aju ära remondiks ja mis hinnad on?
suht keeruline 001 lõpuga aju saada.
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ükspäev tagurdades viskas põlema abs, veojõu ja vist oli ka mingi pidurisüsteemi tule põlema. Pärast uuesti autosse minnes olid kõik tuled kustu. Paar päeva hiljem jälle tagurpidi parkimiskohale ajades sama jama, hiljem auto uuesti käivitades tuled kustu. Ja ühe korra täna parkides sama jama. Hiljem ristmikult pöörates lõi jälle needsamad tuled põlema ja nüüdseks nad enam ära ei kustunud peale auto seismist, kuna täna mitmeid kordi ta seisnud ja uuesti sõitnud. Proovisin ka abs aju pistikut lahti ühendada, kuid ei õnnestunud korra proovides. Sõites spidomeeter ja püsikiiruse hoidja töötavad. Kui andur ära, kas vähemasti püsikas ei peaks töötama? Kas keegi oskab aimata millises anduris võib viga olla või trikitab miskit muud? Vb keegi saaks Tartus juhtme sappa panna? Autoks 2003a x5.
..
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Sai diagnostis käidud ja auto sisse jäetud. Näitas hoopis tükis rooli nurga anduri viga vms, täpselt ei mäletagi enam. Eks siis näis.. :/
..
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul esialgu proovitakse taastada, see on päris palju odavam. Tuvastus + kalibreerimine tuleb otsa teha jah. Kaua sul see vahetus aega võttis? Vaatasin, et see päris korralik lammutamine.
..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Rooli asendi andur siis?jaanis_! kirjutas:Mul esialgu proovitakse taastada, see on päris palju odavam. Tuvastus + kalibreerimine tuleb otsa teha jah. Kaua sul see vahetus aega võttis? Vaatasin, et see päris korralik lammutamine.
Mis võib vabalt olla.
Üldiselt e53 kohta tegin kunagi ka sellise teema (kuna ma sain absoluutselt kõik asjad vahetada

viewtopic.php?f=75&t=249809" onclick="window.open(this.href);return false;
Asendi andruiga on selline asi, et mina B osa ei suutndu selgeks õpetada ja lõpptulemusena ehitaisn küljes olevast ja b osast ühe terviku kokku ja töötab siiani

vahetus on sellel anduril lihtne.. Rooli alt plastik maha, üks polt lahti, veidi jõudu, et rooli "toru" lahti saada, siis libistad andrui vahelt välja, pistik lahti, uus külge, pistik kinni ja siis jälle kõvasti jõudu (Soovitatavalt haamer) toru kokku tagasi, üks polt sisse, plastik alla ja volaa.
Siis nt INPA-ga kalibreerida ja ongi timmis

Aga jah asendi andur peaks põlema panema vaid DSC tule, mul ABS jms põlema sellega ei läinud,
sama tule suudab veel põlema panna JAW sensor (auto kalde / külglibisemise jms andur - mul olemas, kui vaja siis küsi

- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul sai andur taastatud ja kõik toimib taas ilusti. Täna käisin autol järel. Tuled kõik kustu ja auto sõidab ilusti, nii et see andur pani 3 tuld korraga põlema mul 

..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
BMWpleasure kirjutas:Seletan vähe lahti oma ABS vea otsingu ja vaatame kas keegi siin oskab midagi pakkuda.
Auto 525d 2000 ja Bosch´i ABS moodul BMW koodi lõpuga 001
Diagnostika näitas varem parema esiratta anduri koodi ja HETKEL näitab vasaku esiratta anduri viga.
Sai mõõdetud ühtteist, kõigepealt siis mooduli pistikust, et kas anduritele toide peale läheb. Pistikult sai maha võetud kaas mis kaitseb kaableid ja niimoodi sai tagantpoolt mõõta pistikut mis on mooduli küljes pesas ilusti ja ühendatud. Süüde sisse ja mõõtma. Nimelt klemmid nr 13, 30, 28, 15 peaksid saatma 12V andurisse ja andur peaks saatma tagasi moodulile signaali (umbes 1,6-1,7 V) läbi klemmide 29,31,12,16. Kolme anduri ahelaga on korras aga vasaku esimese ratta ahelasse ei tule moodulist toitepinget 12V, seega ei tule andurist tagasi ka moodulisse signaali.
Pilt mooduli pistikust ja ka klemmide numeratsioon (pilt kuskilt netist).
Siin on tabel mõõtmistest mida eelpool lahti seletasin:
Nagu tabeli selgituses, siis ühele ahelale ei tule moodulist toitepinget.
Kuna palju on räägitud külmjoodetest moodulis, siis eeldasin, et tasub kontrollida. Nimelt on mul kunagi varem juba see moodul remondis käinud aastaid tagasi ja ma ei teadnud mis seal tehti vms, ainult mäletan et raha küsiti tugevalt. Võtsin siis mooduli kaane maha ja leidsin, et ongi kunagi joodetud uued sillad anduri ahelatele, asusin neid kontrollima.
Siin on netist leitud pilt lahtivõetud moodulist (mu mob. ei tee makropilte), sinine ring on ümber ABS andurite ahelate "sildadel" ja takistitel/dioodidel.
Joonistasin ka mingi skeemi sellest situatsioonist mooduli trükkplaadil olevate andurite ahelatest.
Skeemil on kollasena need kullatud plaadid ja mõõtepunktid A ja B:
Kõigepealt mõõtsin punktide A ja B vahel takistust, et näha kas imepeened "sillad" on korras ja kas takistid on võrdsed. Punkt A on terminalis klemm (kuhu pistiku sisse lükkad) ja B on takisti/dioodi teine pool. Asetades multimeetri + ja - kaableid mõlematpidi sain aru, et andurisse mineva toite otsa ees on diood mis laseb siis voolu läbi ühtepidi ainult ja andurist tuleva signaal läbib takistit. Kuna tulemused on nagu järgnevas tabelis, siis eeldan et ahelate takistid, dioodid ja ka imepeened "sillad" on terved. Katkestusi ei olnud ega ka lühist.
Okei tegin veel ühe mõõtmise, seekord siis pistiku terminalist mõõtsin iga anduri ahelat mõlematpidi. Ühtepidi näitasid kõik ahelad lõpmatust - diood. Ja teistpidi kui multimeetri + oli ühendatud signaali klemmiga ja - oli ühendatud toite klemmiga, siis sain takistuseks dioodi ja takisti summad + veel natuke juurde takistust - mis peaks olema seletatud sellega, et ahel läbib veel trükkplaati. Tulemused jällegi võrdsed enamvähem.
Kui ahelad on korras: takistite väärtus ligilähedane, dioodide väärtus ligilähedane, "sildadel" katkestusi ei esine, aga auto küljes ühendatuna ikka ei tule toitepinget vasaku esimese anduri klemmile nr 28, siis milles on viga? Oskab keegi läbi hammustada?
Moodulis kuskil mingi mikroskeem on otsustanud, et tema ei saada toidet klemmile 28 ?
Kas võin panna silla peale: näiteks parema esimese anduri toiteklemmilt nr 15 tõstaks ka toite klemmile nr 28 ? Või juhtub siis see, et 15-ndalt ahela toite tarbimine on 2x suurem ja kärssab ahel maha vms?
Loodan, et tuli arusaadav ja kui mina abi ei saa, siis selle selgituse järgi oskab ehk keegi teine vajadusel mõõta oma auto ABS aju seisukorda.
Tere
Sai endal ka siis ära mõõdetud 13, 29, 30, 31, 28, 12, 15, 16 pin ning minu mõõtetulemused olid kõigist anduritest 8,6 volti mitte 1.7v milles võib olla probleem? Juhtplokk saadab ilusti igale andurile 12 volti ning andurid saadavad siis tagasi 8,6v.
ABS ja veojõukontrolli tuled armatuuris põlevad ning spidokas ei tööta ka.
Oskab keegi müstikale lahendust pakkuda?
Ette tänades.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mõõda sõidu pealt nt inpaga ja vaata rataste kiirust, vb mõni andur saab ebamäärast infot. Lisaks andurile on veel võru ka rummus.
-
- Huviline
- Postitusi: 303
- Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
- Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
- Asukoht: Rapla
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
e39 3.0d 2001a lõi asc tule põlema. Põleb siis ainult asc. Kui auto seisma jätta siis kustub mõneks ajaks ära aga siis lööb jälle põlema. Oskab keegi nõu anda mida kõigepealt vaadata ning kust viga otsida???
Kein Rauch, Kein Kraft
-
- Huviline
- Postitusi: 303
- Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
- Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
- Asukoht: Rapla
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Arvuti näitas steering angle inblausible ja abs valve relay vigu. Kust edasi otsida? Tule lõi muide põlema peale esimese òòtsa vahetust ja peale seda jäi rool viltu peale. Kas äkki vaja esisild paika keerata ja peale seda kalibreerimine teha?Marto. kirjutas:Küigepealt arvuti külge.Ragles136 kirjutas:e39 3.0d 2001a lõi asc tule põlema. Põleb siis ainult asc. Kui auto seisma jätta siis kustub mõneks ajaks ära aga siis lööb jälle põlema. Oskab keegi nõu anda mida kõigepealt vaadata ning kust viga otsida???
Kein Rauch, Kein Kraft
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kõlab täiesti õige tööde järjekorrana, kui enne viga polnud ja nüüd on siis seal su viga peitub.
Asendi andur võtab rooli asendi rooli "varda" pealt mitte rattast, seega ongi tema jaoks nüüd number võõras kuna koguaeg sõites tundub tema jaoks rool välja keeratud kusagile poole.
Asendi andur võtab rooli asendi rooli "varda" pealt mitte rattast, seega ongi tema jaoks nüüd number võõras kuna koguaeg sõites tundub tema jaoks rool välja keeratud kusagile poole.
-
- Huviline
- Postitusi: 303
- Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
- Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
- Asukoht: Rapla
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Asi korras. Käisin sillastendis, nüüd rool otse peal ja veojõukontrolli tuli kustus.
Kein Rauch, Kein Kraft
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Keegi asjaosalistest kes neid ajusid varem jootnud on, oskab öelda, kuidas kõige lihtsam selle keraamilise plaadi peale joota õigem oleks?
Nimelt on plaat keraamiline ja uus joodetav juhe ei taha sinna kinni hakata. Kas on seal mingi kaitsekiht peal, mis ennem jootmist maha oleks vaja saada või mitte?
Nimelt on plaat keraamiline ja uus joodetav juhe ei taha sinna kinni hakata. Kas on seal mingi kaitsekiht peal, mis ennem jootmist maha oleks vaja saada või mitte?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kirjutan ka siia, ehk kellelgi on ideid, kuidas edasi toimima peaks.
Kõigepealt oli mitu kuud viga selline, et kui mootor soe siis viskas tuled põlema, kuid nüüd mingi aeg tagasi sai probleem jäädavaks. Eelnevalt kui jukerdas, siis näitas tagumist parempoolset andurit, arvasin et asi ilmselt moodulis. Ja peale seda kui probleem jäi püsivaks, hakkas näitama ka paremat esimest andurit.
Heaküll, ostsin kasutatud abs aju, kirjutasin enda auto järgi ümber ning proovisin seda, tagumise anduri viga kadunud, mis tekkis teise ajuga, kuid näitas samuti esimest paremat andurit, sai järeldatud et järelikult siis andur läbi läinud, sai see ära vahetatud, kuid samuti näitab veaks paremat esimest andurit.
On kellelgi ideid kuidas edasi toimida?
Kõigepealt oli mitu kuud viga selline, et kui mootor soe siis viskas tuled põlema, kuid nüüd mingi aeg tagasi sai probleem jäädavaks. Eelnevalt kui jukerdas, siis näitas tagumist parempoolset andurit, arvasin et asi ilmselt moodulis. Ja peale seda kui probleem jäi püsivaks, hakkas näitama ka paremat esimest andurit.
Heaküll, ostsin kasutatud abs aju, kirjutasin enda auto järgi ümber ning proovisin seda, tagumise anduri viga kadunud, mis tekkis teise ajuga, kuid näitas samuti esimest paremat andurit, sai järeldatud et järelikult siis andur läbi läinud, sai see ära vahetatud, kuid samuti näitab veaks paremat esimest andurit.
On kellelgi ideid kuidas edasi toimida?
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
kontrollida juhtmeid. ajust andurini
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ja kuidas seda täpselt teha? andur ja aju pistik küljest ning multimeetriga üks ots anduris vastavale juhtmele ja teine ajus?ladammm kirjutas:kontrollida juhtmeid. ajust andurini
- crime
- Huviline
- Postitusi: 851
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Midagi keerulisemat seal ei ole jah. Juhtmed lähevad puruks sealt kus see harukarp on. Sealt näeb ilma testrita ka kas puruks.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
tuli välja et keegi oli seal juba paiganud, ning kuigi väljast isolatsioon oli korralikult tehtud ja pidas, siis seest siiski juhe oli ära murdund vms, sai korralikult üle joodetud ja ära isoleeritud ja sellega ka viga lahenes lõpuks, paras peavalu on see abs.
Vahetatud sai ka abs aju ning 2 andurit, kuigi ilmselt oleks vaid aju vahetusest piisanud.
Vahetatud sai ka abs aju ning 2 andurit, kuigi ilmselt oleks vaid aju vahetusest piisanud.