E30 salongiventilaator
E30 salongiventilaator
Tere!
Juhtus nii, et see töötab ainult 4-das astmes, milles võiks probleem olla?
Autoks e30 aastast 86.
Juhtus nii, et see töötab ainult 4-das astmes, milles võiks probleem olla?
Autoks e30 aastast 86.
E90 325I LCI´10 M-Tech
- T-MAC
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
- Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
- Kontakt:
heh.. mul sama lugu. ainult 4ndas astmes töötab ja harjad on kah läbi.
otsisin sealt mootori juurest... no krt.. ei leidnud...
siis helistasin Patrikule ja ta soovitas sealt seest armatuuri alt otsida... vääh sealt kah ei leinud.. jätsin esialgu asja sinnapaika, kuni uue mootori saan. aga kui keegi selle peetis junni üles leiab, võiks pildikese üles panna netti. bmw-manuaali joonisest ple küll eriti kasu
otsisin sealt mootori juurest... no krt.. ei leidnud...
siis helistasin Patrikule ja ta soovitas sealt seest armatuuri alt otsida... vääh sealt kah ei leinud.. jätsin esialgu asja sinnapaika, kuni uue mootori saan. aga kui keegi selle peetis junni üles leiab, võiks pildikese üles panna netti. bmw-manuaali joonisest ple küll eriti kasu

Audi A4 1.6 '95.
- T-MAC
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
- Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
- Kontakt:
oot. siin oli mitu teemat ju selle kohta kuskil.. seal igast targad kirjutasid.. lähen otsima.. äkki leian topicud üles...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... entilaator
midagi leidsin, aga kui keegi selle akrobaatikaga hakkama on saanud, siis andku teada. ma naa paks inimene, et armatuuri sisse igaks juhuks ei roni
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... entilaator
midagi leidsin, aga kui keegi selle akrobaatikaga hakkama on saanud, siis andku teada. ma naa paks inimene, et armatuuri sisse igaks juhuks ei roni

Audi A4 1.6 '95.
Võibolla mõnel mudelil asub kõrvalistuja jalge juures üleval.
Üldjuhul roolialune kate maha ja saategi kasvatada iseloomu, katsusin pildistada nii, et äratundmisrõõmu asukoha määramiseks ka jagub. Asi peaks nii käpas olema, et romula ukse taga proovid uue vidina kohe järgi ennem kui maksad ning igasugu korrusiooni tunnustega vidinasse suhtuda ettevaatlikult.
Jõudu.





Üldjuhul roolialune kate maha ja saategi kasvatada iseloomu, katsusin pildistada nii, et äratundmisrõõmu asukoha määramiseks ka jagub. Asi peaks nii käpas olema, et romula ukse taga proovid uue vidina kohe järgi ennem kui maksad ning igasugu korrusiooni tunnustega vidinasse suhtuda ettevaatlikult.
Jõudu.





E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vigastused... ehh...
kõige parem on sinna roolisamba alla "selili visata", paras akrobaatika on...
NB! Akult vool maha! (igaks juhuks)
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=35
Kaks pildikest (klikkides suureneb)
esimesel nr 6
teisel nr 5
nr 10 ühel kõrgusel, suht pildi keskel see minu mudeli kohake
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
Oleneb mudelist jne kuspool asub. Kui muidu ei leia siis keskkonsool maha ja regulli nupu juurest juhtmetpidi liikuma.
kõige parem on sinna roolisamba alla "selili visata", paras akrobaatika on...
NB! Akult vool maha! (igaks juhuks)
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=35
Kaks pildikest (klikkides suureneb)
esimesel nr 6
teisel nr 5
nr 10 ühel kõrgusel, suht pildi keskel see minu mudeli kohake
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
Oleneb mudelist jne kuspool asub. Kui muidu ei leia siis keskkonsool maha ja regulli nupu juurest juhtmetpidi liikuma.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Halloo, ma olen ju mitu korda juba rääkinud, et seda asja pole vaja uut osta!
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html (vt. kõige viimane postitus lehe lõpus).
Nüüd, veidi veel targemana lisaksin tollele jutule juurde, et needi tampimine on ajutine lahendus, tema välja puurimine ja poldiga asendamine aga eluaegne. Olen juba ka mõnel sõbral nii teinud.
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html (vt. kõige viimane postitus lehe lõpus).
Nüüd, veidi veel targemana lisaksin tollele jutule juurde, et needi tampimine on ajutine lahendus, tema välja puurimine ja poldiga asendamine aga eluaegne. Olen juba ka mõnel sõbral nii teinud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Õige Priit!
Räägitud on sellest, et kuidas leida aga milles probleem sellest mitte.
Kuna asi asub tuulekojas siis niiskus teeb oma töö ja roostetanud needid või metall mille küljes kinni on ei anna enam voolu edasi. Sellest ka siis probleem, et miks 4 kiirus töötab aga teised mitte (4. ei ole takistust vahel).
Et mõni seda nüüd vähe paremasse kohta hiljem ei sätiks (võtaks tuulekojast üldse ära) siis hoitataks ette, et spiraalid lähevad ikka suht kuumaks (kas ka konkreetselt hõõguvad pole ma näinud). Tuulekojas liigub õhk mis jahutab neid, juhul kui ventikas on voolu all aga ei tööta ja õhk ei liigu tuulekojas siis õnnetust pole vaja karta, spiraalidest tulenev kuumus rakendab termolüliti (asub samas takisti plokis) mis katkestab voolu ahela.
(Kahjuks pole resistorit käepärast....)
Joonistus abiks!


See oli siis antud teema algatajale oma aastakäiguga auto kohta vastus.
Aga aastad on erinevad:
http://e30.bmwdiy.info/blower-resistor/
Räägitud on sellest, et kuidas leida aga milles probleem sellest mitte.
Kuna asi asub tuulekojas siis niiskus teeb oma töö ja roostetanud needid või metall mille küljes kinni on ei anna enam voolu edasi. Sellest ka siis probleem, et miks 4 kiirus töötab aga teised mitte (4. ei ole takistust vahel).
Et mõni seda nüüd vähe paremasse kohta hiljem ei sätiks (võtaks tuulekojast üldse ära) siis hoitataks ette, et spiraalid lähevad ikka suht kuumaks (kas ka konkreetselt hõõguvad pole ma näinud). Tuulekojas liigub õhk mis jahutab neid, juhul kui ventikas on voolu all aga ei tööta ja õhk ei liigu tuulekojas siis õnnetust pole vaja karta, spiraalidest tulenev kuumus rakendab termolüliti (asub samas takisti plokis) mis katkestab voolu ahela.
(Kahjuks pole resistorit käepärast....)
Joonistus abiks!


See oli siis antud teema algatajale oma aastakäiguga auto kohta vastus.
Aga aastad on erinevad:
http://e30.bmwdiy.info/blower-resistor/
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Tulin just võimlemast, käed kriibitud nagu oleks jooksuaja tipphektel mõne kurja isaskassi kätte sattunud, näos arvatavasti kõigi kolme pedaali jäljendid, sest valisin lühidaltöeldes jalad-laes nägu-pedaalides asendi.
Aga lahti ei saanud, sest tagumine polt asub nii kättesaamatus kohas, et käsi ei mahu teda lahti keerama.
Olen mõelnud kääbuse palkamise peale
Lähen proovin veel....
Aga lahti ei saanud, sest tagumine polt asub nii kättesaamatus kohas, et käsi ei mahu teda lahti keerama.
Olen mõelnud kääbuse palkamise peale

Lähen proovin veel....
Räägi lähemalt, kuidas E34-l sellele ligi pääseb - makk eest ära ja seal taga kohe kuskil ongi?priitv8 kirjutas:Aga minul ei olnud roostet seal üldse (E34 asub ta ju salongis), aga neet (vasest!) oli ise nii kuum olnud, et enda alt ja ümbert plastiku ära sulatanud! Seega oli ka kontakt kadunud.
Mida selle kättesaamiseks veel lammutama peab?
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... /Sword.htmTarvo kirjutas:Räägi lähemalt, kuidas E34-l sellele ligi pääseb - makk eest ära ja seal taga kohe kuskil ongi?priitv8 kirjutas:Aga minul ei olnud roostet seal üldse (E34 asub ta ju salongis), aga neet (vasest!) oli ise nii kuum olnud, et enda alt ja ümbert plastiku ära sulatanud! Seega oli ka kontakt kadunud.
Mida selle kättesaamiseks veel lammutama peab?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Raadio taga kindlasti mitte! Minu autol oli vaja gaasipedaali kõrval olev keskkonsooli külgmine kate maha võtta (nagu mikrofiltri vahetusel, ainult juhi pool) ja seal kliimaseadme esiseinas ta paistabki.Tarvo kirjutas:Räägi lähemalt, kuidas E34-l sellele ligi pääseb - makk eest ära ja seal taga kohe kuskil ongi?
Mida selle kättesaamiseks veel lammutama peab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!