E39 Kiirendamisel kolks
E39 Kiirendamisel kolks
Kui natuke kiiremini kohalt ära minna siis käib vist tagasillast läbi mingi imelik kolks. Üks ja ainuke peale seda enam ei midagi ja ainult kohalt minnes. Ilusti venides kohalt ära minna siis ei ole midagi või siis kui kergelt venida ja siis rohkem vajutada ka ei midagi.
Käis veermiku kontrollis ja leiti ainult üks sisemine rooliots, aga see vist ei tohiks seda teha. Pakuti välja, et äkki on pidurites asi jäävad peale ja siis naksuga lahti. Tagumised kettad koos käsipiduri klotside ja vedrukomplektiga sai hiljuti vahetatud
Ideesid?
Käis veermiku kontrollis ja leiti ainult üks sisemine rooliots, aga see vist ei tohiks seda teha. Pakuti välja, et äkki on pidurites asi jäävad peale ja siis naksuga lahti. Tagumised kettad koos käsipiduri klotside ja vedrukomplektiga sai hiljuti vahetatud
Ideesid?
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Kardaanis ei ole lõtke
Pos. 2, kas see on tihe

Kas kolks käib ainult kiirendades.
Aga kui gaasi pedaali järsku vabastada (nt 2 käiguga), kas siis ei käi miskit kolksu.
Pos. 2, kas see on tihe

Kas kolks käib ainult kiirendades.
Aga kui gaasi pedaali järsku vabastada (nt 2 käiguga), kas siis ei käi miskit kolksu.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Samas võivad puksid ikkagi läbi olla ,mis siis et läbitud 30 000km.Uuedosad võivad ka läbi minna 300km läbimisel .Vaata üle puksid ja saad teada kas on läbi .
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E39 Kiirendamisel kolks
kinldasti kontrolli summuti üle. Ma ei ole e39-ga selles osas kursis, aga audiga vahetasin mitu juppi ära (käigukasti kinnitused) enne kui avastasin, et need puksid, millega summuti ripub olid läbi ja kohalt minnes käis sumps vastu põhja ja tegi kolksu.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Kardaan tundub okei olevat, ise arvasin ka alguses, et äkki see vahemuhv seal kutu
Sillatalapuksid tunduvad ka okeid ja kui need läbi on siis on rohkem selline tummisem kolks taga.
See summuti tundub päris hea ideena
Sillatalapuksid tunduvad ka okeid ja kui need läbi on siis on rohkem selline tummisem kolks taga.
See summuti tundub päris hea ideena

Re: E39 Kiirendamisel kolks
pmst sul on auto korras nüüd, sest bemm peabki kolksuma. kui enne ei kolksunud siis midagi oli katki lihtsalt 

- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E39 Kiirendamisel kolks

aga teemasse, Vahur, mul sidurit/ gaasi hoogsalt vajutades/vabastades käib see kolksu/loksu hääl, kas siis suht kindel, et nr. 2 leevendi kulunud. Ilma tõstukita seda vist ka ise ei vaheta väga jah?

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: E39 Kiirendamisel kolks
no sul on manuaal, see peab veel kõvemini kolksuma. kui tahad lahti saada siis pead ostma järgmised tutikad osad: hooratas, sidur, käigukast, gardaan koos liigendite ja keskpukiga, differ, poolteljed.siim .j kirjutas:![]()
aga teemasse, Vahur, mul sidurit/ gaasi hoogsalt vajutades/vabastades käib see kolksu/loksu hääl, kas siis suht kindel, et nr. 2 leevendi kulunud. Ilma tõstukita seda vist ka ise ei vaheta väga jah?
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Kuidas kontrollisid suuri pukse.Kas kanalil või tõstukil.Vast silmaga eriti saagi aru ,kui silmaga näha siis puhta räbalad.
topfuel kirjutas:Kardaan tundub okei olevat, ise arvasin ka alguses, et äkki see vahemuhv seal kutu
Sillatalapuksid tunduvad ka okeid ja kui need läbi on siis on rohkem selline tummisem kolks taga.
See summuti tundub päris hea ideena
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Mis seeni sa Aise söönud oled?aise kirjutas:no sul on manuaal, see peab veel kõvemini kolksuma. kui tahad lahti saada siis pead ostma järgmised tutikad osad: hooratas, sidur, käigukast, gardaan koos liigendite ja keskpukiga, differ, poolteljed.siim .j kirjutas:![]()
aga teemasse, Vahur, mul sidurit/ gaasi hoogsalt vajutades/vabastades käib see kolksu/loksu hääl, kas siis suht kindel, et nr. 2 leevendi kulunud. Ilma tõstukita seda vist ka ise ei vaheta väga jah?

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: E39 Kiirendamisel kolks
mul täpselt sama mure
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Minu 142 kw mootoriga 530d manuaalil oli katki mootoripadi, mis põhjustas ka seda kahtlaskt kolksu.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Mootoripadi kolks on teine- eest kostab.
Kiirendusel kolks aga tagasilla sektoris... Mul vahepeal kadus ära see kolks- enne seda aga sai vahetatud- silikoni puks, paar hooba ning stabikas. Ei teagi kumb asi põhjustas.
Kuid kulumise järgi oletan et seda tegi silikoni puks mis oli maha võttes nagu roostes metalli tükk.
Kiirendusel kolks aga tagasilla sektoris... Mul vahepeal kadus ära see kolks- enne seda aga sai vahetatud- silikoni puks, paar hooba ning stabikas. Ei teagi kumb asi põhjustas.
Kuid kulumise järgi oletan et seda tegi silikoni puks mis oli maha võttes nagu roostes metalli tükk.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Võib olla detail nr. 2, aga võib ka olla miskit muud.siim .j kirjutas:![]()
aga teemasse, Vahur, mul sidurit/ gaasi hoogsalt vajutades/vabastades käib see kolksu/loksu hääl, kas siis suht kindel, et nr. 2 leevendi kulunud. Ilma tõstukita seda vist ka ise ei vaheta väga jah?
Sellisel juhul kui nr. 2 läbi on, peaks vist igal käigul gaasi vabastades kolks läbi käima.

Vahetamist ei oska kommenteerida. Tõenäolislet tuleb väljalaske ennem eest ära võtta et gardaanile ligi pääseda
Mu masinal on näiteks nii, et vahel on kolks ja vahel ei ole. ja kolks on üksnes kuulda kui 2 käiguga gaasi vabastada.
UM sillakontrolli käigus lasin gardaani osa üle vaadata ja öeldi et on tihe. Üksnes diffril on tiba suur vaba käik kui üht ratast ühele ja teist teisel poole keerata. Võib olla on kolks sellest tingitud.
Üldiselt on Aisel õigus, sest nii vanal masinal on sõlmedes lõtkud sees ja kokku see võibki anda ühe suure lõtku.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Täna ma kuulasin seda rohkem ja ta ei ole nagu otseselt kolks ka ta on rohkem selline hääl nagu midagi hüppaks kuskilt tagant lahti. Nagu midagi vabaneks 
Esimene mõte oli, et nagu mingi liigend hüppaks munakast välja aga midagi sellist seal otseselt ei ole. Lased lihtsalt piduri lahti ja midagi muud ei tee auto hakkab ise vaikselt liikuma siis ei ole midagi, sama vaikse gaasiga. Pedaali kohalt minnes 1/3 või poole peale vajutad siis käib see naks läbi. Kõik muud hetked on täiesti vaikus, ainult kohalt minnes on hääl

Esimene mõte oli, et nagu mingi liigend hüppaks munakast välja aga midagi sellist seal otseselt ei ole. Lased lihtsalt piduri lahti ja midagi muud ei tee auto hakkab ise vaikselt liikuma siis ei ole midagi, sama vaikse gaasiga. Pedaali kohalt minnes 1/3 või poole peale vajutad siis käib see naks läbi. Kõik muud hetked on täiesti vaikus, ainult kohalt minnes on hääl
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Midagi samasugust häält teeb ka minu e32.Aga pole aega olnud süveneda selles.
Ennem ei olnud sellist probleemi .Peale remonti hakkas pihta .Remonditi taga pidured ,kõik mis sellega seonuvad .Arvan et viga seal kandis.
Ennem ei olnud sellist probleemi .Peale remonti hakkas pihta .Remonditi taga pidured ,kõik mis sellega seonuvad .Arvan et viga seal kandis.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Mul hakkas ka nagu peale tagumiste ketaste ja käsipiduri klotside vahetust või siis on kokkusattumus. Tuttav arvas ka, et äkki jääb pidur peale ja siis naksuga lahti kui vajutada.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Kuule ,see on küll huvitav kokkusattumus.Lase enda autol üle vaadata ,kuna minul aega pole enda autoga tegeleda .Usu mind ,viga peitub seal. 

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Mul ka täpselt sama jama.
Mul on muidu tagasilla üks silikoonpuks ja mõlemad kõverad õõtsad läbi äkki on see kolks sellest tingitud?
Autoks on e39 525tds 98.a manuaal.
Mul on muidu tagasilla üks silikoonpuks ja mõlemad kõverad õõtsad läbi äkki on see kolks sellest tingitud?
Autoks on e39 525tds 98.a manuaal.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Pole keegi leevendust leidnud sellele kolksule?
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Mul lõpetas ise ära 
Ma arvan, et tegemist oli ikkagi uute ketaste ja kässari klotside kombinatsiooniga, mis ennast nüüd sissekulutasid

Ma arvan, et tegemist oli ikkagi uute ketaste ja kässari klotside kombinatsiooniga, mis ennast nüüd sissekulutasid
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Mul siiamaani kolksub.Vahest harva isegi teise käiguga teeb õrna kolksu.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Soovitan kontrollida tagasillas silikon pukse, viga võib neis olla.
Re: E39 Kiirendamisel kolks
mul ka sama proble järgmine esmaspäev läheb töökotta ja siis uuritakse eks siis selgub mis häda on vast aga mul ikka eriti tihedaks see värk muutunud 1 ja 2 käiguga teeb enamvähem koguaeg kolksu ja siis kui rattad risti on ja kiirendada tiba siis käib ka mingi veel kahtlasem kolks aga tollest ma aru ei saa kas on ees või taga
aga autoks 530d manuaal

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Ma ei saa aru, et miks sa neid vigaseid osi juba ära ei vaheta?matu777 kirjutas:Mul siiamaani kolksub.Vahest harva isegi teise käiguga teeb õrna kolksu.



Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E39 Kiirendamisel kolks
mul e34 oli sama kollks kiirendamisel kuni ükspäev oli pooltelg pooleks vahetasin poolteljed ja kolks kadus
Re: E39 Kiirendamisel kolks
Nüüd on juba vahetatud ja sain kolksust lahti.Viga oli siis tagasilla silikon puksisTiitR kirjutas:Ma ei saa aru, et miks sa neid vigaseid osi juba ära ei vaheta?matu777 kirjutas:Mul siiamaani kolksub.Vahest harva isegi teise käiguga teeb õrna kolksu.ise ju ütlesid, et silikoon puks ja mingi(d) õõtsad läbi ja ikka otsid foorumist kolksule lahendust
. Vaheta juba niigi teadaolevad vigased asjad ära ja siis saab asja edasi vaagida (kui on enam mida vaagida
).
