Nii jama järgmine : Sõidad rahulikult ja kui pöörded on 1500 peal, siis hakkab põhja all midagi otseses mõttes ragisema ( Nagu käiks summuti vastu gardaani vms ), vahest koliseb ka keeramise peal ( See on vist juba tõesti summuti mis seda kolinat teeb, sest selle kinnitaja on küll kõva auru all olnud . ).
Seega keskenduks sellele raginale pigem, jaanipäev tulekul ja pikk maa vaja sõita ei viitsi teeäärde väga jääda.
Probleemi kirjeldus uuesti siis :
1500 pöörde pealt tekib ragin, mis aga kaob kui pöörded on 1600 pöörde peal.
Sealt edasi pole nagu tunda andnud ( sõidan suht viisakalt 2000 - 2500 vahel vahetan käiku ja puha . )
Kuid korra proovisin 4000 peal ka nagu seda raginat ei tekinud :/. ( Sooja mootoriga, et te teaks ).
Ragin aga on nii soojast peast kui külmast peast täitsa olemas.
E : et te siis teaks masinaks on E36 1.6 73kw manuaal kastiga .
Kahtlane ragin 1500 Pöördel.
Re: Kahtlane ragin 1500 Pöördel.
Tõsta tagumine ots üles pakkude peale, pane auto käima las keegi lükkab 1 käigu sisse ja vajutab kuni 1500 pöördeni ise , aga sellel ajal rooma auto alla ja vaata asja lähemalt.
See kõige lihtsam viis asjale jälile jõuda.
See kõige lihtsam viis asjale jälile jõuda.
Re: Kahtlane ragin 1500 Pöördel.
peab proovima .psycho666 kirjutas:Tõsta tagumine ots üles pakkude peale, pane auto käima las keegi lükkab 1 käigu sisse ja vajutab kuni 1500 pöördeni ise , aga sellel ajal rooma auto alla ja vaata asja lähemalt.
See kõige lihtsam viis asjale jälile jõuda.
Re: Kahtlane ragin 1500 Pöördel.
Parem seda ikka tõstuki peal teha. Muidu ronid alla ja siis gaasi andes kikerdab auto pakkude pealt maha äkki
Ohutus ennekõike!
Ohutus ennekõike!
Re: Kahtlane ragin 1500 Pöördel.
Siis saab viga surmani otsida . Täna selgus, et ka keeramisel esineb sama efekt pm, äkki on võimalik, et 1500 pöörde peal hakkab summuti korra hüpama ja kolksutabgi vastu kardaani ? Pole väga uurinud alt poolt seda relva .