E39 mootori õlitaseme anduri ehitus?
E39 mootori õlitaseme anduri ehitus?
Uuriks kas keegi on kursis ,kuidas antud andur on ehitatud ja mis/kuidas paneb õlitaseme langedes hoiatustule põlema? Enda autol läks aut.kast linnasõidul avariireziimi, siis hakkas armatuuris aku tuli põlema ja kõige lõpuks ei saanud autot pärast seisma jätmist enam käima. UM diagnostika järgi oli vesi sattunud mootori õlitaseme anduri pistikusse ja seal lühise tekitanud. Pärast uue kaitsme paigaldust ning pistiku lahti ühendamist ei ole sellist viga kordagi esinenud. UM-i soovitus vahetada ära õlitaseme andur ja tellida uus pistik paneb kukalt sügama, kuna eelnevalt ei ole sellist probleemi olnud ja kui hästi järele mõelda siis oli sellel saatuslikul päeval tõeliselt vesine ilm. Mõte liigub vägisi sinna poole, et puhastada pistiku kontaktid ära ja asi kokku tagasi panna nõnda nagu ta on olnud.. Ja mida nimetatud lühis siis võis selle anduriga teha,et see ära tuleks vahetada?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 mootori õlitaseme anduri ehitus?
See andur on mõeldud üksnes informatsiooni edastama näidikuplokki madala õlitaseme korral. Tema riknemine ei saa küll olla seotud sinu kirjeldatud juhtumistega seoses käigukasti ja mootori käivitumisega.
tel. 51 949 859
Re: E39 mootori õlitaseme anduri ehitus?
Tema riknemine ei saa küll olla seotud sinu kirjeldatud juhtumistega seoses käigukasti ja mootori käivitumisega.
Saab küll!
Vaata WDS-st kuidas on lahendatud õlitaseme anduri toide...
Saab küll!
Vaata WDS-st kuidas on lahendatud õlitaseme anduri toide...
533 274 38 Andres