M62TU lagin käivitusel
M62TU lagin käivitusel
Kui kellelgi on M62TU teinud käivitamisel järgnevat häält
http://s110.photobucket.com/albums/n99/ ... G_0012.mp4
siis kas ja kuidas olete sellest lahti saanud?
Hääl on AINULT külmkäivitusel 2-3 sek, kuid mitte alati.
Viga peab olema hüdrauliline, s.t. õli ja selle viskoossuse ning temperatuuriga seotud, sest mehaaniline viga peaks avalduma igal käivitusel. Paar mõtet on aga kuulaks enne teiste omi.
http://s110.photobucket.com/albums/n99/ ... G_0012.mp4
siis kas ja kuidas olete sellest lahti saanud?
Hääl on AINULT külmkäivitusel 2-3 sek, kuid mitte alati.
Viga peab olema hüdrauliline, s.t. õli ja selle viskoossuse ning temperatuuriga seotud, sest mehaaniline viga peaks avalduma igal käivitusel. Paar mõtet on aga kuulaks enne teiste omi.
Viimati muutis raimo_r, 31.08.2010 12:41 56, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: M62TU lagin käivitusel
Kasutaja iksu oma tegi. Ise kuulsin.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: M62TU lagin käivitusel
Esineb ainult külm käivitusel v ka soojast peast?Vidoes kuuldu tuleb kuskilt mootori ülaosast.
Ise kahtlustaks midagi ketiga seonduvat,kuna endal(pole küll see mootor) tegi taolist asja kui oli väsinud
vanose keti hüdrauliline pinguti mis lekkis ja oli vigane.Käivitades kett tiba lõdva ja lagises.
Ise kahtlustaks midagi ketiga seonduvat,kuna endal(pole küll see mootor) tegi taolist asja kui oli väsinud
vanose keti hüdrauliline pinguti mis lekkis ja oli vigane.Käivitades kett tiba lõdva ja lagises.
Re: M62TU lagin käivitusel
Ainult külmkäivitusel. Muutsin esimest posti vastavalt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: M62TU lagin käivitusel
Mul tegi ka. Aga nagu tera vaiksemalt. Ma ei mäleta kas päris külmkäivitusel oli, aga kunagi polnud täiesti töösooja mootoriga e. mitte kunagi kohe peale seisma jätmist uuesti käivitamisel. Alles alates peale 1-2 tunnist seismist. Kostis paremalt poolt.
UM vahetas ketipinguti, vanose, kontrollis õlipumba polte jne., saatis päringuid AG-sse, aga kõik laiutasid käsi.
Lahti sellest ei saanudki. Sai paremaks st. esines harva peale seda kui ettenähtud 0W30 õli asemel 0W40 hakkasin kasutama.
UM vahetas ketipinguti, vanose, kontrollis õlipumba polte jne., saatis päringuid AG-sse, aga kõik laiutasid käsi.
Lahti sellest ei saanudki. Sai paremaks st. esines harva peale seda kui ettenähtud 0W30 õli asemel 0W40 hakkasin kasutama.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: M62TU lagin käivitusel
Vanose solenoid klapp laseb õli läbi, mistõttu peale seismist läheb hetk aega kuniks õli "taas üles" pumbatakse. Antud mootoril loetakse seda normaalseks, kuid seda on võimalik ravida. Või siis on mõni hüdrauliline ketipinguti vigane.
Re: M62TU lagin käivitusel
Mõtled seda nr.8?Mirko kirjutas:Vanose solenoid klapp laseb õli läbi, mistõttu peale seismist läheb hetk aega kuniks õli "taas üles" pumbatakse. Antud mootoril loetakse seda normaalseks, kuid seda on võimalik ravida. Või siis on mõni hüdrauliline ketipinguti vigane.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Seda kahtlustan isegi. Ravi all mõtled ilmselt vahetust või paksemat õli?
Tegelikult natuke enne selle hääle tekkimist läksin 5W40 pealt 0W40 peale üle küll.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: M62TU lagin käivitusel
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Det. nr. 9. Niipalju kui välismaa foorumitest olen lugenud, siis pidi selle klapi "läbiminek" laginat põhjustama, alul ainult külmkäivitusel, hiljem juba ka sooja mootoriga käivitamisel. Seda ei oska õelda, kas ka diagnost antud klapi puhul midagi näitab, 2 tükki neid seal on, kummagi Vanose jaoks 1.
Enne foorumi "crash-i" oli minu auto teemas ka sellest solenoidist juttu, enam mitte.
Enda autol teeb ka käivitades seda laginat, samuti teevad häält Vanosed, niiet tuleb hakata ka nende klappide vahetusele mõtlema. Reaalselt midagi selle tõttu katki ei lähe, lihtsalt ennast häirib. Enne vahetama asumist tuleks muud asjad kindlasti välistada: ketitallad(vähe tõenäoline, sest heli oleks pidev), ketipingutid(samuti võimalik, et ei pea enam õli ning jooksevad seistes tühjaks ning käivitades teeb kett häält), hüdrotõukurid(teevad pigem rohkem õmblusmasina häält).
Samas tuleks uurida, et äkki annab neid ka taasatada.
Eks see jah sõltub ka õlist, "paksema" õli vastu vahetades võib mingiks ajaks vaikseks asja saada, kuid suure tõenäosusega ilmutab varem või hiljem lagin end taas.
Det. nr. 9. Niipalju kui välismaa foorumitest olen lugenud, siis pidi selle klapi "läbiminek" laginat põhjustama, alul ainult külmkäivitusel, hiljem juba ka sooja mootoriga käivitamisel. Seda ei oska õelda, kas ka diagnost antud klapi puhul midagi näitab, 2 tükki neid seal on, kummagi Vanose jaoks 1.
Enne foorumi "crash-i" oli minu auto teemas ka sellest solenoidist juttu, enam mitte.
Enda autol teeb ka käivitades seda laginat, samuti teevad häält Vanosed, niiet tuleb hakata ka nende klappide vahetusele mõtlema. Reaalselt midagi selle tõttu katki ei lähe, lihtsalt ennast häirib. Enne vahetama asumist tuleks muud asjad kindlasti välistada: ketitallad(vähe tõenäoline, sest heli oleks pidev), ketipingutid(samuti võimalik, et ei pea enam õli ning jooksevad seistes tühjaks ning käivitades teeb kett häält), hüdrotõukurid(teevad pigem rohkem õmblusmasina häält).
Samas tuleks uurida, et äkki annab neid ka taasatada.
Eks see jah sõltub ka õlist, "paksema" õli vastu vahetades võib mingiks ajaks vaikseks asja saada, kuid suure tõenäosusega ilmutab varem või hiljem lagin end taas.
Re: M62TU lagin käivitusel
Kuna õlivahetusvälp oli jälle täis saanud, panin 0W40 asemel 5W40 õli ja lagin kadus.
Vanose klapid on küll ostetud ja ootavad vahetust.
Vanose klapid on küll ostetud ja ootavad vahetust.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: M62TU lagin käivitusel
Kui ise elu huvitavaks ei tee, kes siis veel
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||