BMW 330d xd, 390MLC
- puristajae38
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21.03.2010 23:05 19
BMW 330d xd, 390MLC
Tere, otsin järgmiseks nelikveolist masinat. Vaadanud olen seinast seina - Patrol, Pajero jms.
On aga kõrvu jäänud, et nelikveoline BMW pidi jube hea olema. Eriti just 3.0 diisel.
Mõnda autot nimetatakse nelikveoliseks ka siis, kui tagu-või esisild hakkab vedama alles siis, kui läheb "raskeks". Kas BMW-l veavad neli ratast ikka koguaeg?
Oskab ehk keegi kommenteerida ja ka üldiseid arvamusi jagada.
Lisan ka näite, milliseid autosid umbes-täpselt mõtlen : http://www.auto24.ee/used/736727
aitäh
On aga kõrvu jäänud, et nelikveoline BMW pidi jube hea olema. Eriti just 3.0 diisel.
Mõnda autot nimetatakse nelikveoliseks ka siis, kui tagu-või esisild hakkab vedama alles siis, kui läheb "raskeks". Kas BMW-l veavad neli ratast ikka koguaeg?
Oskab ehk keegi kommenteerida ja ka üldiseid arvamusi jagada.
Lisan ka näite, milliseid autosid umbes-täpselt mõtlen : http://www.auto24.ee/used/736727
aitäh
Viimati muutis puristajae38, 30.09.2010 20:45 53, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 330d xi, 390MLC
No oleneb ju ikka milliseks osutub otsitava masina kasutusala? Kui ikka satud ka metsa, siis pole selle madala masinaga sinna asja. Näiteks sõbral oli eelmine talv madala vedruga Audi A6 Quattro ja arvas, et kuna pidev nelivedu, siis saab metsateel hakkama - lõppes see siiski maasturi appikutsumisega, kuna lihtsalt masina kliirens ei võimalda metsas ronida. Kui aga kasutusalaks põhiliselt linnas ja vahel ka kruusapeale keerata, siis miks mitte nelikveoline sõidukas (iseasi kas see peaks bemm olema).
P.S no Patrol on küll selline "tank", et see vaid metsa kõlbabki!
Olen saanud sellega natuke sõita ja pean ütlema, et maanteel on see üks ebamugavaimaid masinad, kui Vene tehnika välja jätta.
P.S no Patrol on küll selline "tank", et see vaid metsa kõlbabki!

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- puristajae38
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21.03.2010 23:05 19
Re: BMW 330d xi, 390MLC
Paraku sõita tuleb igal pool. Eelmine masin oli Subaru Forester ja sellest täitsa piisas. Nüüd aga tahaksin ökonoomset, kiiret, hea juhitavusega ning veidi oleks vaja ka läbivust
Tean, et veidi suured ootused aga siiski. Patrol langeb siis vist nüüd täiesti ära.

Re: BMW 330d xi, 390MLC
Imo juba ökonoomne ja kiire väga hästi kokku ei käi, kuid sinu tingimustele sobib ju mõni subaru hästi.
Sa peaksid ka mainima palju oleksid nõus masina eest välja käima ja palju metsas ronimist oleks, kas vaja tingimatta maasturit või saab ka sõiduautoga hakkama
PS: See sinu valitud masin on ikka xD, xi tähistab siiski nelikveolist bensiinimootoriga masinat
Sa peaksid ka mainima palju oleksid nõus masina eest välja käima ja palju metsas ronimist oleks, kas vaja tingimatta maasturit või saab ka sõiduautoga hakkama

PS: See sinu valitud masin on ikka xD, xi tähistab siiski nelikveolist bensiinimootoriga masinat

- puristajae38
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21.03.2010 23:05 19
Re: BMW 330d xd, 390MLC
Parandasin ära;)
Subaruga see probleem, et diiselmootoriga masinad on liiga kallid.
Tegelikult tahaksin teada, mis on diiselmootoriga nelikveolise bmw head ja vead?
Subaruga see probleem, et diiselmootoriga masinad on liiga kallid.
Tegelikult tahaksin teada, mis on diiselmootoriga nelikveolise bmw head ja vead?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 330d xd, 390MLC
Piisab ka mudelinimetusest 330xd. Kuid kolmeka ja neliveo kooslusest oskab vast foorumlane Kuno_T pajatada? Saada talle PS näitekspuristajae38 kirjutas:Parandasin ära
Subaruga see probleem, et diiselmootoriga masinad on liiga kallid.
Tegelikult tahaksin teada, mis on diiselmootoriga nelikveolise bmw head ja vead?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 330d xd, 390MLC
Ma pidasin silmas siiski vaid kolmekas+nelivedu (mootorit ei maininudKuno_T kirjutas:Tänan, kuid ma kipun selle bemmi diisli osas ropendama ja diiselmasinad on_palju_rohkem_ära_tapetud. Endal on bensukas 330xi ja naisel nüüd 325xi. Viimane, muideks, on vahekasti osas ka päris kobe (st erilist vibratsiooni ei ole täheldanud ehk vedamise värk). 330xd suhtes peaks siin teemasid ka olema, viitsi otsida või keegi aitab.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG