Gaasi andes teeb mootor õmblusmasinahäält?
Gaasi andes teeb mootor õmblusmasinahäält?
Gaasi andes teeb mootor õmblusmasina häält?Mitte küll valjusti kuid pinda käib küll !
Väike tsaka tsaka kiirelt käib ,kui gaasi ei anna siis vaikus?
Oskab keegi miskit arvata sellest?
AUTOKS E36 318i
Väike tsaka tsaka kiirelt käib ,kui gaasi ei anna siis vaikus?
Oskab keegi miskit arvata sellest?
AUTOKS E36 318i
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Mul samalaadne probleem.. nimelt mootor tiksub koguaeg.. käima panen hakkab kohe pihta ja gaasi andes kiireneb tiksumine.. räägitakse et kui hammasrihm maha jooksnud siis pidi klapid kõveraks lööma, et vb mõni kõver ja puutub kolviga kokku?? räägitakse ka et tõukurite viga pidi olema..
mis te arvate? ja palju klapid maksavad, ja kas tuleks kõik siis korraga vahetada? :S
auto mark allkirjas olemas..
tnx vastuste est ; )
mis te arvate? ja palju klapid maksavad, ja kas tuleks kõik siis korraga vahetada? :S
auto mark allkirjas olemas..
tnx vastuste est ; )
BMW 525d 120kW 2000a E39
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kõige tõenäolisem viga on hüdrotõukurid... ebatõenäolisem on valesti paigas nukk/nukad (mõlemad variandid ise läbi elanud). Nukas endas tavaliselt M50 mootori puhul viga ei ole, sellel mootoritüübil ei tohiks see suurt kuluda. M40 mootori nuka kohta ei oska väita. Klappidest endast vaevalt see klõbin tuleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Tere
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Saad teada, mis seal tehasest välja veeredes oli. Et teada mis praegu on, selleks tuleb paratamatult kapotialla vaadata.
jJanno
Edit: M40 ta Sul vaevalt on ;) See rohkem 1,6l ja 1,8l rida ...
Lükka siia oma VIN koodi 7 viimast tähemärki:BMWpleasure kirjutas:kust ma teada saan et mis mootor mul on? kas M50 või m40 vms.. alles uus omanik ja ei tea seda veel...
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Saad teada, mis seal tehasest välja veeredes oli. Et teada mis praegu on, selleks tuleb paratamatult kapotialla vaadata.
jJanno
Edit: M40 ta Sul vaevalt on ;) See rohkem 1,6l ja 1,8l rida ...
exTouring
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Kui sul on hammasrihmaga 318i (aastarvu sul pole, need 91-93), siis on tõenäoliselt nukkvõll ja nookurid juba mineku peal.
Kasutatult pole neid mõtet osta, sest tõenäoliselt on ka need pees. Uut nukka ja kasutatud nookureid või vastupidi mõistlik inimene kokku ei pane.
Jupid osta UM-st, tarvikuna pole kõike saada ja hind on umbes sama. E30-le maksis kogu lugu (sama mootor)
Nukk 4500
Nookurid 3700
Hüdrotõukurid 3500
Hea uudis on aga see, et selleks tööks pole tarvis plokikaant maha võtta.
Kasutatult pole neid mõtet osta, sest tõenäoliselt on ka need pees. Uut nukka ja kasutatud nookureid või vastupidi mõistlik inimene kokku ei pane.
Jupid osta UM-st, tarvikuna pole kõike saada ja hind on umbes sama. E30-le maksis kogu lugu (sama mootor)
Nukk 4500
Nookurid 3700
Hüdrotõukurid 3500
Hea uudis on aga see, et selleks tööks pole tarvis plokikaant maha võtta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
huvitaks siis see, et kuidas ära tunda vigase hüdrotõukuri?? et kui vahetada siis aint vigased ikka sest muidu läeb summa üle kaela ju : )
ja krt mai tea mitu klappi mu bemmil on.. dok-s ka kirjas pole ju. 90 aasta 520 110kw M50 isend on.. keegi teab?
1 kyssa veel: kas eesti mees oma garaazis ka hüdrotõukurite vahetamisega hakkama saab kes on enne näiteks fordi mootorit lammutanud ja igast vene masinate mootorid käpas
või asi ikka liigselt keeruline??
ja krt mai tea mitu klappi mu bemmil on.. dok-s ka kirjas pole ju. 90 aasta 520 110kw M50 isend on.. keegi teab?
1 kyssa veel: kas eesti mees oma garaazis ka hüdrotõukurite vahetamisega hakkama saab kes on enne näiteks fordi mootorit lammutanud ja igast vene masinate mootorid käpas

BMW 525d 120kW 2000a E39
- bemarivend
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 14.02.2005 18:56 06
- Asukoht: tallinn
mul sama mure e36 1,6 tiksub koguaeg (ei jää üldse vait).
Kui auto ostsin, siis enamusel sellistel autodel sama viga ehk siis arvan, et see nendel tüüpviga!!!
Aga nädala pärast teen korda (nukkvõll+nookurid+tõukurid).
Tartu UM-is öeldi küll, et see suurendab bensukulu ka.
edu
Kui auto ostsin, siis enamusel sellistel autodel sama viga ehk siis arvan, et see nendel tüüpviga!!!

Aga nädala pärast teen korda (nukkvõll+nookurid+tõukurid).
Tartu UM-is öeldi küll, et see suurendab bensukulu ka.
edu
alles algaja bmw austaja
Vahetasin õli Teboil silver 10w40 poolsünteesi ja nüüd külmalt tiksub
5minti kas selline asi normaalne?Et mis õli peaks sinna panema?Muidu topisin selle sinna et mootorit pesta ning mingi aeg peaks siis uue ja hea õli sisse panema.Ka asi võib olla pumbas või et miks siis tiksumine kaob?
Või siis mootor soojaks läheb ja klappide vahed lähevad normi.
Kas keegi teab kas neid vahesid ise reguleerida ei saa?
Tiksumist võib madal õlirõh ka põhjustada.Kuda seda kõike kindlaks teha?
5minti kas selline asi normaalne?Et mis õli peaks sinna panema?Muidu topisin selle sinna et mootorit pesta ning mingi aeg peaks siis uue ja hea õli sisse panema.Ka asi võib olla pumbas või et miks siis tiksumine kaob?
Või siis mootor soojaks läheb ja klappide vahed lähevad normi.
Kas keegi teab kas neid vahesid ise reguleerida ei saa?
Tiksumist võib madal õlirõh ka põhjustada.Kuda seda kõike kindlaks teha?
328 M52