Asi siis selles,et kiirenades siis umbes 4 tuhande pöörde juures hakkab sumpa vilisema nagu oleks mingi turbo.Ja jõudu tundub ka kudagi vähe võitu käidud on ka diagnostikas seal öeldi ,et kat ei tööta.Soovitati panna mingit pihustite puhastamis kütuselisandit ja sõita 98-ga ehk põletab puhtaks.Aga siiamaaani pole nagu midagi muutunud ehk on kat umbes ja sellepärast ka tundub ,et jõud vähem.
Ehk on kellelgi kogemust ja kas on mõttekas katt seest puhtaks lüüa uusi nagu ei tahaks ka osta.
Kuidas kindlaks teha kas katid on umbes(E36 325 93a).
võta sumpa lahti enne katti ja proovi siis pöördesse ajada
kui on mingi vahe paremuse poole , siis vastus ühene-katt umbes
tehniliselt korrektselt peaks mõõtma survet kollektoris(väljalaskes siis), selleks bemmil isegi vastavad keermestatud avad olemas,kuhu mõõteotsik sisse keerata...
kui rõhk kollektoris üle 0,3 bar läheb, on asi kahtlane
kodus pane käsi sumpa vastu(parem kindaga), kui tuuri andes lükkab käe eemale, on norm, kui vaevu mingi õrn tuuleollus sealt välja tuleb, on kas katt umbes või väga suur leke sumpas...
kui on mingi vahe paremuse poole , siis vastus ühene-katt umbes
tehniliselt korrektselt peaks mõõtma survet kollektoris(väljalaskes siis), selleks bemmil isegi vastavad keermestatud avad olemas,kuhu mõõteotsik sisse keerata...
kui rõhk kollektoris üle 0,3 bar läheb, on asi kahtlane
kodus pane käsi sumpa vastu(parem kindaga), kui tuuri andes lükkab käe eemale, on norm, kui vaevu mingi õrn tuuleollus sealt välja tuleb, on kas katt umbes või väga suur leke sumpas...