Mul siis 725 96/6a manuaalse kaltsusisuga, esimesed soojendused ja aibagid, nüüd tahan panna 98a 728 elektrilise, õhkpatjadeja mäludega komfort sisu, millel on 4x airbg.
Kas esiistmed hakkavad liikuma, on kaabeldus olemas? kuidas selle mäluvärgiga on kas uksesees vajalik kaabeldus olemas, tagumised airbagid, on kuhu ühendada. muusosas vist sobib.
Kes midagi teab, rääkigu välja.
Allar.
Sisu sobivus.
Sisu sobivus.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Sisu sobivus.
E38 oli vist esimene BMW mudel millel tehas kasutas säästupoliitikat ja kaabeldas autod vastavalt tellitud varustusele. Lisaks on paljud pistikud ja moodulid erinevad enne ja pärast 09/98 väljalastud autodel. El. istmed peaks suht lihtsalt tööle saama aga mälude jaoks on päris palju juhtmeid vaja vedada ja juppe vahetada/lisada, äkki pidi isegi küljepeeglid vahetama... 

Re: Sisu sobivus.
Tundub, et kaabeldus istmete all olemas kuna praegustel istmetel ainult soojendused, praegu tuleb pistikusse jäme punane ja pruun, millest pruun läheb oluliselt peenemana edasi, ja punasel istmepoolne vaste üldse puudub, ju sinna juhtmetesse ikka suur vool tuleb , mingi juhe oli veel mis istmesse edasi pistikust ei läinud.
_________________
_________________
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Sisu sobivus.
"arvad, et topelt ei kärise"
räägin enda kogemusest
e38 foorumis sai öeldud, ostsin ise samamoodi eelmisele autole man.nahksissu asemele-el.sport comfort istmed, ilma et oleks midagi kontrollinud, kuid näed tööe nad hakkasid, kui pistiku taha panin oli muret küllaga, kuna ismted ei liikunud, selle probleemi lahendas kindalaeka taga olev relee, juhiukse sees ei ole mingisuguseid valmidusjuhtmeid mälu jaoks, veelvähem tagaustes valmidus bagide jaoks, airbag kirjaga polstrid võid panna kuhu tahad, kasvõi tuppa seinale, bagid niikuinii ukse küljes, mitte polstri
mingite aastate 98 ja edasi võib istme all pistik erinev olla
istme all aint toitejuhet vaja ongi sest kõik motod ja mälu ikkagi istme enda sees, mis need funktsioonid tööle panevad

räägin enda kogemusest
e38 foorumis sai öeldud, ostsin ise samamoodi eelmisele autole man.nahksissu asemele-el.sport comfort istmed, ilma et oleks midagi kontrollinud, kuid näed tööe nad hakkasid, kui pistiku taha panin oli muret küllaga, kuna ismted ei liikunud, selle probleemi lahendas kindalaeka taga olev relee, juhiukse sees ei ole mingisuguseid valmidusjuhtmeid mälu jaoks, veelvähem tagaustes valmidus bagide jaoks, airbag kirjaga polstrid võid panna kuhu tahad, kasvõi tuppa seinale, bagid niikuinii ukse küljes, mitte polstri

mingite aastate 98 ja edasi võib istme all pistik erinev olla
istme all aint toitejuhet vaja ongi sest kõik motod ja mälu ikkagi istme enda sees, mis need funktsioonid tööle panevad
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Re: Sisu sobivus.
Ei kärise
Hakkan siis asja selgitama, kuna minule pakutud elektrilisest, mäludega sisust sai sujuvalt manuaalne raipeks kulunud sisu siis see jäi ostmata, ja sellega korras
Soetasin eile elektrilise sissu mis oli 95a 740is, kus ka kõik toimis, sai siis enda autosse tõstetud pistikud sobisid soojendused töötavad ja puha, kuna relee puudu siis sai lollipeaga sinna samasugune relee pandud nagu teisedki, peale istme klahvide näppimist juhtus see, et ajas releetagant peene pruuni juhtme tossama.
Nagu aru saan siis käib asi nii, et istmel on pidev vool taga mis nupuvajutusel jookseb relee nr.85 klemmi (räägin numbritest mis on tavalistel releedel, mis numbrid sea peavad olema, ei tea) ja relee rõmbab kontaktid kokku ja vool jõuab istme mootorisse.
Aga minul juhtus siis nii, et vool jooksis jooksis läbi toite massi, mitte klemmi nr.87.
Kuna tester oli ei tea kus, siis tegin kähku kontroll lambi ja tutkisin vähe veel, igaljuhul kui toitejuhtmed ära sillata siis istmed toimivad, aga seda juhet küll üles ma ei leidnud mis relee kontakte kokku peaks tõmbama
,
Kusjuures, bmw releedel pole tavaliselt toitejuhtmed vastastikku, aga sellel relee pesal on.
Nüüd ei julgegi akut peal hoida autol, mine tea kuhu se juhe ennast kinni sulatas
Teaks täpselt milline se relee olema peab, ja kuhu se pruun massjuhe jookseb, mis mul sulama läks oleks asi palju lihtsam.

Hakkan siis asja selgitama, kuna minule pakutud elektrilisest, mäludega sisust sai sujuvalt manuaalne raipeks kulunud sisu siis see jäi ostmata, ja sellega korras

Soetasin eile elektrilise sissu mis oli 95a 740is, kus ka kõik toimis, sai siis enda autosse tõstetud pistikud sobisid soojendused töötavad ja puha, kuna relee puudu siis sai lollipeaga sinna samasugune relee pandud nagu teisedki, peale istme klahvide näppimist juhtus see, et ajas releetagant peene pruuni juhtme tossama.
Nagu aru saan siis käib asi nii, et istmel on pidev vool taga mis nupuvajutusel jookseb relee nr.85 klemmi (räägin numbritest mis on tavalistel releedel, mis numbrid sea peavad olema, ei tea) ja relee rõmbab kontaktid kokku ja vool jõuab istme mootorisse.
Aga minul juhtus siis nii, et vool jooksis jooksis läbi toite massi, mitte klemmi nr.87.
Kuna tester oli ei tea kus, siis tegin kähku kontroll lambi ja tutkisin vähe veel, igaljuhul kui toitejuhtmed ära sillata siis istmed toimivad, aga seda juhet küll üles ma ei leidnud mis relee kontakte kokku peaks tõmbama

Kusjuures, bmw releedel pole tavaliselt toitejuhtmed vastastikku, aga sellel relee pesal on.
Nüüd ei julgegi akut peal hoida autol, mine tea kuhu se juhe ennast kinni sulatas

Teaks täpselt milline se relee olema peab, ja kuhu se pruun massjuhe jookseb, mis mul sulama läks oleks asi palju lihtsam.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000