Õlivahetusega klõbinast lahti.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Õlivahetusega klõbinast lahti.
tervist.
520-il siis arvatavasti hüdrotõukurid klõbisevad. päris jubedalt. õli mis sees, ei paista isegi vastu valgust läbi. ühesõnaga tahan teha õlivahetuse ja olen nagu aru saanud et uue õliga võib klõbisemine ka vaiksemaks jääda. seega paneks sisse siis vähe paksema õli, et ehk see aitab.
mõtlesin mingit poolsünti 10W40 või siis midagi muud. soovitage kui paksu õli tohib panna. auto andmed sigatuuris kirjas.
uurisin et kuskil 6 liitrit läheb õli sisse. keegi teab kust saab odavalt ja normaalse firma õli. ei ole vaja mobilit või castrolit aga ei taha ka erimelli sisse valada. ja vb nats loll küsimus: kas mineraalõli võib kallata?
äkki keegi teab kust saab lahtist õli osta, see peaks nagu odavam vast olema. vahetan ise. ja filter kust? ja mis hinnaga umbes?
pole kaua bmw-ga sõitnud niiet ei tea palju..
tänud mõistlikute postituste eest.
520-il siis arvatavasti hüdrotõukurid klõbisevad. päris jubedalt. õli mis sees, ei paista isegi vastu valgust läbi. ühesõnaga tahan teha õlivahetuse ja olen nagu aru saanud et uue õliga võib klõbisemine ka vaiksemaks jääda. seega paneks sisse siis vähe paksema õli, et ehk see aitab.
mõtlesin mingit poolsünti 10W40 või siis midagi muud. soovitage kui paksu õli tohib panna. auto andmed sigatuuris kirjas.
uurisin et kuskil 6 liitrit läheb õli sisse. keegi teab kust saab odavalt ja normaalse firma õli. ei ole vaja mobilit või castrolit aga ei taha ka erimelli sisse valada. ja vb nats loll küsimus: kas mineraalõli võib kallata?
äkki keegi teab kust saab lahtist õli osta, see peaks nagu odavam vast olema. vahetan ise. ja filter kust? ja mis hinnaga umbes?
pole kaua bmw-ga sõitnud niiet ei tea palju..
tänud mõistlikute postituste eest.
BMW 525d 120kW 2000a E39
Odavat ja normaalset õli pole olemas, kui tahad oma mootori siva manalasse saata. siis jah kalla kõige odavamat addinoli mineraalõli sisse (omast kogemusest tean). Ise kasutasin fordi 16 v mootoril valvoline poolsünti, aja jooksul hakkasid küll klapid klõbisema, aga õli süü see pold, unustasin õigel ajal õli vahetada (lasin mustaks muutuda), 16 klappi klõbisesid nii kõvasti, et majade vahel kajas vastu
Tegin siis mootorile sibula õliga läbipesu (3* järjest) ja panin täissünt valvoline sisse ja otsa panin veel X1-R ( http://www.x1r.com/ ). Klõbin muutus peaaegu olematuks.

Tegin siis mootorile sibula õliga läbipesu (3* järjest) ja panin täissünt valvoline sisse ja otsa panin veel X1-R ( http://www.x1r.com/ ). Klõbin muutus peaaegu olematuks.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Selle õli teemal on siin tõesti palju jahutud, väga hea teema näiteks see siin: Millist õli panna
Aga jah, kui ikka tahad mootoril elu sees hoida, siis ise ikka soovitaks Castrol-i õli. Ma usun, et 10w40 on küll hea valik, ehk siis poolsünt.
Aga jah, kui ikka tahad mootoril elu sees hoida, siis ise ikka soovitaks Castrol-i õli. Ma usun, et 10w40 on küll hea valik, ehk siis poolsünt.
Mercedes EQS 450+ 2022
Vaata mida siit sinu autole soovitatakse: http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/taal.asp
Muideks, Turbo V 10W-40 on mineraalõli aga hea ja kvaliteetne mineraalõli...
Muideks, Turbo V 10W-40 on mineraalõli aga hea ja kvaliteetne mineraalõli...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Valvoline mineraalõli võib tavaautole täiesti panna. Hüdrotõukurite kohta ei tea. Kooliajal sai mosse mootorisse seda All-Climate 10W-40 pandud, tuttavad naersid (90ndate alguses ei teatud asjast midagi). Sõitsin selle mootoriga 160 000 km (kapremondi norm oli 125 000) ning silindritel polnud ühtegi kulumisjälge, paljas peegelpind. Ja siis sai teinekord 100 km järjest mööda maanteed pandud, 120-140 sees ning midagi ei juhtunud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
2 ryan: ku..t seda teab mis seal sees on. sry aga ma ple kuuld "extra õlivahetuspunktidest"
tean et igast remonditöökodades vahetatakse õli aga nad nagu ei taha vist lahtist õli müüa, tahavad et seal laseks vahetuse ka teha.
2 truumu: õliteemasi küll ja olen arvatavasti enamus läbi ka lugenud aga teema tegin rohkem selle pärast et kasutajad jagaksid arvamust et kas õlivahetusega on võimalik klõbinast lahti saada või seda leevendada.
äkki viitsid sellest õlipaksendajast veidi rääkida? pole kuulnudki.
2 sander: ma pole öelnudki et tahan odavat addinoli mineraali sisse kallata. addinoli kohta olen liiga palju halba kuulnud et ei tea kas see on tõesti p..k või ainult jutud aga igaksjuhuks ei kalla sisse.
äkki räägid mis see X1-R on? kas see sama nö. õli "paksendaja" millest truumu mainis? ja palju see maksis ja kust ostsid?
2 Viljar: sulle sobib enamvähem sama vastus mis truumule kirjutasin.
ok. olge nii head ja ärge sõimama hakake. viimasel ajal foorumis seda läbu kuidagi palju

2 truumu: õliteemasi küll ja olen arvatavasti enamus läbi ka lugenud aga teema tegin rohkem selle pärast et kasutajad jagaksid arvamust et kas õlivahetusega on võimalik klõbinast lahti saada või seda leevendada.
äkki viitsid sellest õlipaksendajast veidi rääkida? pole kuulnudki.

2 sander: ma pole öelnudki et tahan odavat addinoli mineraali sisse kallata. addinoli kohta olen liiga palju halba kuulnud et ei tea kas see on tõesti p..k või ainult jutud aga igaksjuhuks ei kalla sisse.
äkki räägid mis see X1-R on? kas see sama nö. õli "paksendaja" millest truumu mainis? ja palju see maksis ja kust ostsid?
2 Viljar: sulle sobib enamvähem sama vastus mis truumule kirjutasin.
ok. olge nii head ja ärge sõimama hakake. viimasel ajal foorumis seda läbu kuidagi palju

BMW 525d 120kW 2000a E39
Ei tea õli paksendajatest midagi, ma lihtsalt läksin oma mootori mehhaaniku juurde, kurtsin et hüdrotõukurid teevad hullu häält; ta soovitas mootori korralikult läbi pesta ja uue õliga koos X1-R sisse valada.BMWpleasure kirjutas:
2 sander: ma pole öelnudki et tahan odavat addinoli mineraali sisse kallata. addinoli kohta olen liiga palju halba kuulnud et ei tea kas see on tõesti p..k või ainult jutud aga igaksjuhuks ei kalla sisse.
äkki räägid mis see X1-R on? kas see sama nö. õli "paksendaja" millest truumu mainis? ja palju see maksis ja kust ostsid?
X1-R parandab kummi jublakate omadusi\tööpindasi või midagi sellist

Ma ei tea täpselt, üldiselt kui klapid klõbisevad hüdrotõukuritega mootoril, siis ta vähendab seda kuuldavalt ja tuntavalt, ja kui veab siis võtab üldse ära. Nookuritega mootoril pole vahet.
Vist 300 eeku maksis, käisin autopoodides niikaua kui leidsin.
Ahjaa addinoli õli pärast kraapis ema fiatil (kunagi) saaled ära, ja need olid puha sinised kah

Pulli pärast valasin addinoli ka piixus oopeli mootorisse kunagi (mis õlist jooksis lohinal), ja nädal hiljem põles õlituli kestvalt: Paar nädalat hiljem, kui kõik õli oli ilusti mootorist välja jooksnud, valasin mingi muu firma kõige odavamat mineraali sisse ja õlituli kustus ära, normaalne. Ostan-ostan addinoli õli endale.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: Õlivahetusega klõbinast lahti.
oleks vaja 6 liitrit. poolsünti, 10W40 sobiks.BMWpleasure kirjutas: äkki keegi teab kust saab lahtist õli osta
BMW 525d 120kW 2000a E39
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Ma olen ise õli vahetanud ja olen lasknud vahetada, aga kus saab osta lahtist õli ei tea; sest õli ostan ikka kanistriga ja poest.BMWpleasure kirjutas:kas tõesti kõik lasevad oma autol õli vahetada kuskil firmas? keegi ei tee seda ise? ja seega ei tea kohta kust lahtist õli saab osta?
Kuna läbisõit on mul isiklikult väike, nii 8-9000 km 2-he aasta jooksul, siis see õli hind pole mulle nii tähtis. Loomulikult kui inimene sõidab 3-e kuuga 10000 km on hoopis teine asi.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
No mille pärast ma ei peaks ise õli vahetama kui huvi, riistad ja koht on olemas? Kus sa elanud oled? -- vanaõli konteinereid on terve linn täis. Samuti akude konteinerid.
Lahtise õli ostmiseks peab usaldusväärne koht olema. Tartus müüdi ühes kohas uue Valvoline'i õli pähe lahtiselt mingit regenereeritud solki. Tekkis kahtlus ja lihtne test salvrätiku peal näitas ära. Õli rändas müüjale tagasi ja vastu pikalt ei puigeldud.
Mineraalõlist nii palju, et Mosse mootor, mis 150 tkm vene mineraal- ja Zhiguli õliga sõitnud, klapikamber kuldpruun, kolvigrupp nagu uuel. Aga välp 5000 km, sest vene ajal olid õlid kehvad.
Lahtise õli ostmiseks peab usaldusväärne koht olema. Tartus müüdi ühes kohas uue Valvoline'i õli pähe lahtiselt mingit regenereeritud solki. Tekkis kahtlus ja lihtne test salvrätiku peal näitas ära. Õli rändas müüjale tagasi ja vastu pikalt ei puigeldud.
Mineraalõlist nii palju, et Mosse mootor, mis 150 tkm vene mineraal- ja Zhiguli õliga sõitnud, klapikamber kuldpruun, kolvigrupp nagu uuel. Aga välp 5000 km, sest vene ajal olid õlid kehvad.
Sõidurõõm