ETA terawaks!
ETA terawaks!
küsimus jargmine- kuidas teha eta mootorit veidike tootlikumaks(MOOTOR PRAEGU PLOKI VAHETUSEKS MAHA VÕETUD JA NIISAMA EI TAHAKS TAGASI KA PANNA) kombineerimiseks on 2,3i mootor+k.kast ,2.3i aju, 2.5i aju, 2.8i aju, eta 2.7mootor ja igast muud pudipadi. OTSINGUST ei leidnud midagi konkreetset
2,5i komplektne pea, aju, juhtmestik, õhukulumõõtja ja kolbid
ETA vänt ja kepsud
Kolb jääb plokis u. 2mm allapoole originaal kõrgeimast asendist. Vastavalt sellele mis surveastet soovid tuleb siis plokist 2-... mm maha võtta (arvestada tuleb ka sellega, et kas kasutad 9,7:1 või 8,8:1 kolbe).
Näiteks vana tüübi 9,7:1 kolbe kasutades ja plokist 2mm maha võttes on surveaste: 10,4:1
Uue tüübi 8,8 kolbe kasutades ja 2mm plokist maha võttes on surveaste: 9,44:1
*antud surveastmed on arvutuslikud ja reaalne elu võib tiba erineda...
ETA vänt ja kepsud
Kolb jääb plokis u. 2mm allapoole originaal kõrgeimast asendist. Vastavalt sellele mis surveastet soovid tuleb siis plokist 2-... mm maha võtta (arvestada tuleb ka sellega, et kas kasutad 9,7:1 või 8,8:1 kolbe).
Näiteks vana tüübi 9,7:1 kolbe kasutades ja plokist 2mm maha võttes on surveaste: 10,4:1
Uue tüübi 8,8 kolbe kasutades ja 2mm plokist maha võttes on surveaste: 9,44:1
*antud surveastmed on arvutuslikud ja reaalne elu võib tiba erineda...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
uurisn asja ja teeks hoopis nii- ETA plokk ja kaan jäävad alles,kaanele lähevad- 2.3i klapivedrud ja nukkvõll,-2.3i pritse+aju ning sisse ja väljalase,-2.3i süütemäng ja juhtmestik. Plokile läheks ainult 2.3 hooratas ja kasutada tuleks ka 2.3 diffrit. Pidi täiesti teostatav-toimiv projekt olema
arvamused-nõuanded teretulnud 


Alles hiljuti ehitati üks 2,7 millel kasutati seda väikeste kanalitega pead. Kanaleid uuristati tiba suuremaks, kõik muu jäi originaaliks (ETA summuti jäi alla) ning tulemuseks saadigi 150hp ja 240nm.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Pigem panna stock 2.5 pea kui väike stock või väike järgiaidatud. Arvan, et pöördemoment madalal tuleb umbes samasse auku, aga lõpp suurem.
Eta ise on analoogilise kaanega, ainult seal on vähem laagripukkasid ja nukkvõll ka teine.
Ega see kanalite suurendamine seal juurde suurt ei anna, vahe tuleb rohkem sellest, et 2.0-l on radikaalsem nukk kui 2.7-sel. 2.0-l on 2.0 töömahu kohta liiga suured kanalid, seepärast on see mootor madalatel tuuridel laisavõitu.
Eta ise on analoogilise kaanega, ainult seal on vähem laagripukkasid ja nukkvõll ka teine.
Ega see kanalite suurendamine seal juurde suurt ei anna, vahe tuleb rohkem sellest, et 2.0-l on radikaalsem nukk kui 2.7-sel. 2.0-l on 2.0 töömahu kohta liiga suured kanalid, seepärast on see mootor madalatel tuuridel laisavõitu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
mind jäi vaevama ikkagi küsimus-kas jagaja jätta nukkvõlli otsa nagu ETAl või panna alla? Kokku lapin ma mootori kindlalt nende vahenditega mis juba olemas-kui on bullshit siis teen stockiks tagasi. ega mootori tootlikust eestis vist muul moel mõõta saa kui parema jalaga
ja küttekulu ei tahaks ka sellist,et ainult ümber tankla sõita saab 


Ega see halba ei tee.
Jagaja kohta - ei oska soovitada aga kui kasutad 2,3 aju siis vast oleks targem panna see jagaja nii nagu 2,3 on ettenähtud. Kindlasti on ka võimalus jagaja nuka otsa panemiseks aga sellest räägivad ehk targemad mehed...
Jagaja kohta - ei oska soovitada aga kui kasutad 2,3 aju siis vast oleks targem panna see jagaja nii nagu 2,3 on ettenähtud. Kindlasti on ka võimalus jagaja nuka otsa panemiseks aga sellest räägivad ehk targemad mehed...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Jagaja nuka otsa (mõtlen seda motronicu standardjagajat) on mõtet kehel juhul
1. sul on keegi, kes neid ajusid ringi teha mõistab (kahtlane)
2. sa kasutad aftermarketi crank-trigger digisüüdet, kus süütekõverat muudab süüteboks (vaevalt)
Tavalise jagaja jaoks on see alumine koht kõige parem variant, esiteks sobivaid standardtükke saad kommiraha eest ja teiseks ei sega seal jagaja tööd nukkvõlli vibratsioon.
Tavalise jagaja puhul on võimalus vedrude ja viili abil süütekõverat ise "kustomiseerida".
1. sul on keegi, kes neid ajusid ringi teha mõistab (kahtlane)
2. sa kasutad aftermarketi crank-trigger digisüüdet, kus süütekõverat muudab süüteboks (vaevalt)
Tavalise jagaja jaoks on see alumine koht kõige parem variant, esiteks sobivaid standardtükke saad kommiraha eest ja teiseks ei sega seal jagaja tööd nukkvõlli vibratsioon.
Tavalise jagaja puhul on võimalus vedrude ja viili abil süütekõverat ise "kustomiseerida".
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ma olen kuulnud et kuskil maardus kas fordi või mb töökojas või selle kõrval peaks olema mingi stend et auto võimsust kontrollida,huvi pärast võiksid ju pärast sealt läbi lasta,kui selle koha üles leiaks ja asi väga kulukas poleks.Krix20 kirjutas:ega mootori tootlikust eestis vist muul moel mõõta saa kui parema jalaga![]()
käi on juba tükk aega pöördes
andmeid tahaks isegi teada aga ple praeg tlna poole aega tulla (tööd on ülepea) vt lugejate autod ,seal tiba haigustest ka juttu :?http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=12681
