e36 cabrio ostuabi
e36 cabrio ostuabi
Kuna ei leidnud kongreetset teemat just e36 cabrio kohta, mis aitaks korralikku isendit välja valida, tegin uue teema. Nimelt võikski rääkida e36 cabrio iseärasustest. Just tema katusesüsteemist; mida vaadata auto valimisel. Kui palju vastavad näiteks autoweek-i kütusekulu andmed tõele cabrio kohta?
Pole endal absoluutselt kokkupuudet antud mudeli cabrio-ga, seega kuidas tal üldse kere läbipaindumisega lood on? Võite ka omapoolseid küsimusi esitada, igasugune info silmaringi laiendamiseks oleks abiks.
Plaan lähiajal "autode maale" sellist isendit otsima minna.
Pole endal absoluutselt kokkupuudet antud mudeli cabrio-ga, seega kuidas tal üldse kere läbipaindumisega lood on? Võite ka omapoolseid küsimusi esitada, igasugune info silmaringi laiendamiseks oleks abiks.
Plaan lähiajal "autode maale" sellist isendit otsima minna.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: e36 cabrio ostuabi
Kõige paremini oskab sulle ilmselt E36 Cabriost rääkida Kristjan330 või Reili/Tauri, kes pikemat aega sellise isendiga ringi liikunud või siis kasutaja Muhv, kes praegu vastava Alpinaga ringi sõidab. Üks asi on kindel, kui isendit välja valimas oled, siis vaata et esiistmete taga tuulevõrk olemas on, muidu võib kõrvusvihisev tuul juba suht madalatel kiirustel häirima hakata.
Mis Autoweeki kulunumbreid puudutab, siis minu Touringule näitab seal 15l/100km - allkirjas võid mu kulunumbrit näha praktiliselt puhtalt linnasõidul Tallinnas - üldjuhul jääb see 11-12l/100km vahele aga tehaseandemete näidatigi "vanasti" suhteliselt suuri numbreid võrreldes tänapäevase trendiga ulmevähe näidata (a la Toyota Prius)
Mis Autoweeki kulunumbreid puudutab, siis minu Touringule näitab seal 15l/100km - allkirjas võid mu kulunumbrit näha praktiliselt puhtalt linnasõidul Tallinnas - üldjuhul jääb see 11-12l/100km vahele aga tehaseandemete näidatigi "vanasti" suhteliselt suuri numbreid võrreldes tänapäevase trendiga ulmevähe näidata (a la Toyota Prius)
- Kristian330
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 24.11.2003 12:42 32
- Asukoht: Helsingi-Merivälja
Re: e36 cabrio ostuabi
Nooh..
E36 cabrio on väga ilus auto. Oleneb muidugi mis isendi omale leida suudad. Mingit esimest planku pole küll mõtet saksast koju tassida. Olenevalt rahakotist tasuks otsida suht lisaderohke pill.
Kere läbipainduvuse kohta ei oska küll midagi rääkida, kui just mätta peale hüppama ei lähe. Cabrio kere ju kaalult kõige raskem, sest põhi on tal teistest mudelitest tugevam.
Ostul vaadata, et katus ilma tõrgeteta/takistusteta peale-maha käiks. Samas näeb ära ka kohe, kuidas aknad liiguvad üles-alla. Kui katuseriie kena ss väga hullu peavalu mehhanismi remmimisel olla ei tohiks.
Ja nagu akibo eelnevalt mainis, siis tuulevõrk on väga hea/vajalik asi
Soovitaks vaadata 2.8 või 2.5 motoga masinaid, nende pealt võid leida ka mingeid lisasid. Ja noh kütusekulu jääb sellise auto puhul viimaseks mureks
E36 cabrio on väga ilus auto. Oleneb muidugi mis isendi omale leida suudad. Mingit esimest planku pole küll mõtet saksast koju tassida. Olenevalt rahakotist tasuks otsida suht lisaderohke pill.
Kere läbipainduvuse kohta ei oska küll midagi rääkida, kui just mätta peale hüppama ei lähe. Cabrio kere ju kaalult kõige raskem, sest põhi on tal teistest mudelitest tugevam.
Ostul vaadata, et katus ilma tõrgeteta/takistusteta peale-maha käiks. Samas näeb ära ka kohe, kuidas aknad liiguvad üles-alla. Kui katuseriie kena ss väga hullu peavalu mehhanismi remmimisel olla ei tohiks.
Ja nagu akibo eelnevalt mainis, siis tuulevõrk on väga hea/vajalik asi

Soovitaks vaadata 2.8 või 2.5 motoga masinaid, nende pealt võid leida ka mingeid lisasid. Ja noh kütusekulu jääb sellise auto puhul viimaseks mureks

E36 328i cabrio ex - 330d touring M ex - F07
kiire kaherattaline.
kiire kaherattaline.
Re: e36 cabrio ostuabi
Välti ümberehitatud autod, originaal vedrustus on minu arvamuste järgi "must be"!
Vaata, kas on originaal rist-tugevdus paigaldatud, kui ei ole, siis sa pead seda endale hankima, Eesti teed nõuavad seda.
Ukse tihendid peavad korralik olema, uus tihend maksab suht palju. Istmete kinnituspoltid roostes = auto sai vihmasadu kui katus oli maas = näppud eemale!
318i automaatkastiga olendid on tavalised kõige paremas formis (eeldan, et endine omanik oli mingi korralik ja rahulik Saksa naistkodanik), 325/328 must metallik värv, eriti musta nahaga, 18" veljed, kust Döner Kebab lõhna on veel katusest kinni jäänud tuleb osta ainult siis kui sa tahad tõelised elamused automaailmas.......
318i on rahulik tegelane, "cruising" sobib talle......
325i on sportauto/vajab pööred (aga hääl on kõige parem
), 328 juba rahulikum / sest rohkem pöördemoment
Arvesta, et alla 3500 Euro liiguvad ainult 318i kabriolettid. Korralik 325 või 328 maksab vähemalt 4500,- Euro.
Tuulevõrk on kena, aga kui ei ole siis ei ole, ebay aitab.....(hinnad alates 100,- Euro), Hardtop´i hinnad alates 400,- Euro - ei ole ka kallis.
Nädalalõppus ärkan oma masin talveunest, huvi korral tule Palamusest läbi, ma näitan sulle üks ja teist.....
Vaata, kas on originaal rist-tugevdus paigaldatud, kui ei ole, siis sa pead seda endale hankima, Eesti teed nõuavad seda.
Ukse tihendid peavad korralik olema, uus tihend maksab suht palju. Istmete kinnituspoltid roostes = auto sai vihmasadu kui katus oli maas = näppud eemale!
318i automaatkastiga olendid on tavalised kõige paremas formis (eeldan, et endine omanik oli mingi korralik ja rahulik Saksa naistkodanik), 325/328 must metallik värv, eriti musta nahaga, 18" veljed, kust Döner Kebab lõhna on veel katusest kinni jäänud tuleb osta ainult siis kui sa tahad tõelised elamused automaailmas.......
318i on rahulik tegelane, "cruising" sobib talle......
325i on sportauto/vajab pööred (aga hääl on kõige parem

Arvesta, et alla 3500 Euro liiguvad ainult 318i kabriolettid. Korralik 325 või 328 maksab vähemalt 4500,- Euro.
Tuulevõrk on kena, aga kui ei ole siis ei ole, ebay aitab.....(hinnad alates 100,- Euro), Hardtop´i hinnad alates 400,- Euro - ei ole ka kallis.
Nädalalõppus ärkan oma masin talveunest, huvi korral tule Palamusest läbi, ma näitan sulle üks ja teist.....
E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
Re: e36 cabrio ostuabi
See natukene mööda jutt. Kupeedel ja sedaanidel roostetavad need poldid samamoodi. Probleem on salongi liigses niiskuses.Baur TC kirjutas: Istmete kinnituspoltid roostes = auto sai vihmasadu kui katus oli maas = näppud eemale!
Re: e36 cabrio ostuabi
Hardtopi Ebay oksjonite alghinnad algavad tõesti 400.- aga reaalselt nii odavalt neid kätte ei saa. Arvesta ikka koos transpordiga kokku 600-800.- Uus pehmekatuse aken on kuskil 100.- ja vahetamine on suhteliselt lihtne. Planku ei ole mõtet tõesti osta. Ise kulgen juba aasta 320i autom. cabrioga ja bensukulu keskmiselt 12,5l sajale linnas koos ummikute ja lühikeste otsadega. Enda autol kahjuks kliima puudub ja seega ka salongifilter. Puudust tunnen sellest, sest seest läheb väga kiiresti tolmuseks. Samuti soovitan vaadata 2,5/2,8 masinaid, sest sõidurõõmu kindlasti rohkem. Pean tunnistama, et endal lekib kõvakatus rohkem kui pehmekatus. Kui kõvakatuse tihendid kulunud siis terve ring ainult OEM ja kuskil 150.- Tuulevõrk on tõesti hea lisavarustus, aga võid alati hiljem juurde osta. Osadel on lisavarustuses nö. anti roll-over süsteem mis lööb tagumiste peatugede tagant välja roll over barid. Tavaliselt on need olemas autodel millel tagumised peatoed. Nendega ainult võib juhtuda selline lugu, et väikse kõksu korral löövad välja ja teevad pehmekatusele kahju ning ostes on ka raske teha selgeks kas see süsteem on üldse töökorras või mitte.
1982 315 E21
1984 528i E28
1994 320i E36 Vert.
2001 330xD E46
1984 528i E28
1994 320i E36 Vert.
2001 330xD E46
Re: e36 cabrio ostuabi
Kriks kirjutas:Enda autol kahjuks kliima puudub ja seega ka salongifilter. Puudust tunnen sellest, sest seest läheb väga kiiresti tolmuseks.

Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: e36 cabrio ostuabi
Need filrid soojendusmootori küljes olid tõesti lihtsalt puudu. Olemas olid lihtsalt katted mis takistasid vee sissevoolu. Nüüd filtrid lisatud ja salong tunduvalt tolmuvabam.Fred kirjutas:Kriks kirjutas:Enda autol kahjuks kliima puudub ja seega ka salongifilter. Puudust tunnen sellest, sest seest läheb väga kiiresti tolmuseks.Päris nii ikka pole. Kliimaga masinatel on lihtsalt filter salongis kindalaeka all vasakul pool (ristkülikukujuline), aga ilma kliimata autodel on ka filtrid - koonusekujulised ja asuvad kapoti & kojameestehoovastiku all, otse soojendusmootori küljes. Umbes €35-40. Paljudel on nad üldse puudu olnud..
1982 315 E21
1984 528i E28
1994 320i E36 Vert.
2001 330xD E46
1984 528i E28
1994 320i E36 Vert.
2001 330xD E46
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: e36 cabrio ostuabi
Kas tegelikult on ka nii, et rohkem momenti = rahulikum auto?Baur TC kirjutas: 325i on sportauto/vajab pööred (aga hääl on kõige parem), 328 juba rahulikum / sest rohkem pöördemoment
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Re: e36 cabrio ostuabi
Siin mõeldi vast seda, et kui on madalatel pööretel rohkem jõudu, siis saab rahulikumalt kiirendada, ent auto liigub ikka kähku edasi, 2,5 - 245Nm vs 2,8 - 280Nm + 1kw.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- ErkoXD
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.04.2012 14:01 43
- Peamine sõiduk: BMW 320i (2,7) E30 1987a
Re: e36 cabrio ostuabi
Ainult kõvakatuse tihendid 150.-?Kriks kirjutas:Kui kõvakatuse tihendid kulunud siis terve ring ainult OEM ja kuskil 150.-
Ma ostsin ka nüüd 318 cabrio ja suurema vihmaga ikka katuse nurkadest tilgub läbi ja seda ka pehme katusega.