http://www.auto24.ee/used/680091
Huvitab siis konkreetselt see sõiduk.
Oleks minu esimene 3 liitrine bensiinikas, esimene e46 ja esimene nelikveoline masin. Varem olen omanud peamiselt e36-tesi ja 2.0i-st suuremat mootorit ei ole olnud.
Mis need tüüpilised hädad e46-l on? Kuidas 3 liitrine bensiinikas vastupidavuselt on? küttekulu? Silladetailid jms varuosade saadavus ja hinnaklass? Xi ülekanded?
Kes on omanud analoogset sõidukit, võiks pikalt kommenteerida selle hädadest ja headest külgedest.
Simo.
EDIT:
Samamoodi võiks kommenteerida 330d automaat e46 omanikud.
EDIT 2:
Uurisin natuke interneti avarustest selle tagusilla difriraamistiku eraldumise kohta. Kui suur probleem see tavaliselt e46-tel on? Saab seda kuidagi ennetada/välistada?
BMW 330XI 170KW
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Re: BMW 330XI 170KW
330Xi - mäletamist mööda vahetati xxx korda nuka andureid- samas läksid need nii tihedalt peeti, et uued pandi Um-s alati garantii korras peale- ei mäletagi kas lõpuks ka põhjus tuvastati.
3.0 bensu mootor võttis ka natuke õli- pidi alati korra hooldusvälba ajal natuke lisama- UM kommenteeris, et pidavatki normaalne nähtus olema.
Nelikveoga probleeme ei olnud ja sõidurõõmu oli iga krooni eest, mis paaki sai pandud. Kulu oli mälujärgi ca 13l/100km
Diislite ja E46 tüüpvigade kohta peaks foorum paksult infot täis olema.
3.0 bensu mootor võttis ka natuke õli- pidi alati korra hooldusvälba ajal natuke lisama- UM kommenteeris, et pidavatki normaalne nähtus olema.
Nelikveoga probleeme ei olnud ja sõidurõõmu oli iga krooni eest, mis paaki sai pandud. Kulu oli mälujärgi ca 13l/100km
Diislite ja E46 tüüpvigade kohta peaks foorum paksult infot täis olema.

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw