Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 31.01.2011 18:03 58
- Peamine sõiduk: E60 3.0d
- Asukoht: Tallinn
Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
Kuna soov on osta omale eelnimetatud auto, siis tahaksin teada veidi kogenumatelt mis on selle auto head ja vead.
E39 525TDS M-Pakett MÜÜDUD -> E60 3.0d -> E60 3.0d M-Pakett 2007.a
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 31.01.2011 18:03 58
- Peamine sõiduk: E60 3.0d
- Asukoht: Tallinn
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
no keegi siis ei oska midagi öelda ? 

E39 525TDS M-Pakett MÜÜDUD -> E60 3.0d -> E60 3.0d M-Pakett 2007.a
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
Ma oletan, et otsing oskab.
Sellel teemal on juba nii palju jahutud, et halb hakkab
Sellel teemal on juba nii palju jahutud, et halb hakkab

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
Loe foorumi kasutajate autode kohta. Mõnel mehel on teema ikka väga pikk ja üksikasjalik. Pea rahakotiga nõu ja tee omad järeldused, milline võtta ja milline mitte.
Ise valisin 2.5 diisli just sellepärast, et vanakooli mootor. Rahaga ka priisata just polnud ja pigem võtsin korraliku 2.5 TDSi kui näruse 3.0d. Eeldatavasti odavam hooldada-remontida kui 3.0 diislit. 3-se diisli kasuks räägib muidugi tüki maad isasem minek sama või isegi väiksema kütusekulu juures. Aga eks võta kinni, siis kui midagi lagunema hakkab
. 3.0 diislid üldjuhul kallimad osta ka.
Soe soovitus on osta AUTO, mitte aastaarv ega läbisõit. Loe kokku, palju sul raha on ja osta nii võimalikult korralik masin kui vähegi saad. Läbisõitu ära usu, 95% müüdavatest autodest on keritud(müügimeeste jutud kirikuõpetajast omanike kohta on BS, diisel on palju sõitva inimese auto, nii et rehkenda sellega). Rõhutan veelkord, et osta AUTO, mitte aastaarv ega läbisõit.
Ise valisin 2.5 diisli just sellepärast, et vanakooli mootor. Rahaga ka priisata just polnud ja pigem võtsin korraliku 2.5 TDSi kui näruse 3.0d. Eeldatavasti odavam hooldada-remontida kui 3.0 diislit. 3-se diisli kasuks räägib muidugi tüki maad isasem minek sama või isegi väiksema kütusekulu juures. Aga eks võta kinni, siis kui midagi lagunema hakkab

Soe soovitus on osta AUTO, mitte aastaarv ega läbisõit. Loe kokku, palju sul raha on ja osta nii võimalikult korralik masin kui vähegi saad. Läbisõitu ära usu, 95% müüdavatest autodest on keritud(müügimeeste jutud kirikuõpetajast omanike kohta on BS, diisel on palju sõitva inimese auto, nii et rehkenda sellega). Rõhutan veelkord, et osta AUTO, mitte aastaarv ega läbisõit.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 31.01.2011 18:03 58
- Peamine sõiduk: E60 3.0d
- Asukoht: Tallinn
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
+1ramman kirjutas:pigem võtsin korraliku 2.5 TDSi kui näruse 3.0d.
kui keegi teab veel rääkida nn tüüpvigadest e39 2.5tds puhul siis kirjutage

E39 525TDS M-Pakett MÜÜDUD -> E60 3.0d -> E60 3.0d M-Pakett 2007.a
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
* Kütuse lekked kõrgsurvepumbast ning juhtmega pihustist. Pumba tihendamine pole odav lõbu - töö hind ühes tln. töökojas oli nädal tagasi 160EUR.
* soojalt või külmalt raske käivitumine. Soojalt rasket käivitumist põhjustab kulunud plunserpaar. Remonditud pumpade hinnad hakkavad kusagil 450EUR rajoonist. Odava Hiina plunserpaariga remontimine on enese petmine.
* kulunud turbo ajab õli sisselaskesse. Taastatud turbote hinnad hakkavad 350EUR kandist.
* lahja mootor raske E39 keres. 3.0 on hoopis teine tera.
* soojalt või külmalt raske käivitumine. Soojalt rasket käivitumist põhjustab kulunud plunserpaar. Remonditud pumpade hinnad hakkavad kusagil 450EUR rajoonist. Odava Hiina plunserpaariga remontimine on enese petmine.
* kulunud turbo ajab õli sisselaskesse. Taastatud turbote hinnad hakkavad 350EUR kandist.
* lahja mootor raske E39 keres. 3.0 on hoopis teine tera.
tel. 51 949 859
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
525 tds on lahja juhul, kui eelnevad autod on olnud tublisti võimsamad, millega oled harjunud paugutma. Olles sõitnud 525 diisliga, siis ei mõista, milleks rohkem kw vaja on, sest võimsusu tuleb siiski kütuse arvelt. Mis aga ülalnimetatud vigadesse puutub, siis kõrgsurvepumba kulumine on täiesti normaalne ning eriliseks tüüpveaks seda nimetada ei saa ning samas ämbrisse on raske astuda, sest seisukorra kontrollimine on lihtne - kui soojast ja külmast peast käivitub kiiresti, siis on korras. E39 tõsisem viga on siiski tõsiasi, et see auto ei ole mõeldud meie teedele. Auto on niivõrd madal, et talvel käib põhi suurema osa ajast vastu jääd/lund, ABS-andurid mädanevad lihtsalt küljest, sillajupid on nõrgad ning neid on palju. Samas kui leida enam-vähem korralikult hoitud auto ning ise olla sama hoolas, siis ei ole olukord midagi nii nutune.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Põhjused, miks osta BMW e39 2.5 tds ja miks mitte.
Ise omanud 2,5tdsi üle 3 aasta nüüd ja ma ei ütle ühtegi halba sõna mootori kohta sest siiamaani mootori juures vahetanud ainult aju, genekat remontinud ja kõrgsurve pumbal tihendid. 100000km nüüd sõidetud sellega ja ainult õli vahetanud ja filtreid, õli masin ei võta, ei suitse ja minek ei ole ka halvamaks läinud selle aja peale. Nii, et mina soovitan küll seda
, kuigi jah 3.0d on minek kõvasti parem kuid ka kallimad varusosad juba kindlasti.

BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)