Sellest lingist on päris palju abi. Tänan. Olen siin ise ka üksjagu asja uurinud ja paistab, et selle ahju asukoht ei ole suur probleem. Asi on keeruline hoopis juhtimises.
Arvestades seda, et ahju aktiveerimisel olenemata siis kas kellaga või puldist peab ka autol terve rida funksioone käima hakkama. Näiteks peavad avanema veeklapid, tööle hakkama lisa veepump klappide juures, avanema kliimapaneeli salongi klapid, tööle hakkama ventilaator. Kindlasti on siin ühtteist veel.
Samas on teada ahju juhtmete tähendused, aga probleem on kuhu need ühendada.
Minu, ehk siis 750´l peaks idee poolest olema juhtmestik ja valmidus olema, aga kus need pistikud on ja mis marki releed ja juhtplokid tuleb veel juurde hankida.
Vahepeal katkusin siis oma ahju lahti. Puhastamist on kövasti, palju asju on kinni roostetanud (oksüdeerunud), juhtplaadil ka üksjagu komponente oksiidiga kaetud, tihendid ka suht raped. Õnneks on ThermoTop bw50 suht levinud asi ja remondimanuaalid olemas.
Aga fakt on see, et kümmekond aastat autol peal olnud asi on ikka suht halvas seisus. Kas on põhjuseks mitte tihe kasutamine, rattakoopas olemine või jahutusvedeliku kehv kvaliteet.
Nii, kellel on el skeemi e32´le webasto paigaldamiseks, andke tulla. Kui kuhugi jöudma hakkan, lisan korraliku pildimaterjali ka teistele abiks
