E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Nädala jooksul olen teist korda märganud et juhipoolt on auto vedrustus 10-15 cm kõrgemal kui teiselt poolt. Ja just siis kui auto seisab. Sõitma hakates vajub uuesti võrdseks. Ei oska paremini kirjeldada kah.
Milles võib probleem olla?
Milles võib probleem olla?
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
kui ainult seismise ajal ära vajub siis on õhkpadi katki.. mul oli sama jama miski kuu aega tagasi..
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Vastupidi, üks pool tõuseb imelikult kõrgele. Teine pool on normaalses olekus.
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Oled sa sellest 100 prossa kindel...
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Ikka olen, kõrgem pool on 10-15 cm rattakoopast ülevalpool, ebaloomulikult kõrgel nagu pool autot on äärekivi peal.
Kui auto on täislastis siis kompressor pumpab padjad kenasti õigele kõrgusele tagasi.
Kui auto on täislastis siis kompressor pumpab padjad kenasti õigele kõrgusele tagasi.
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Ei teki tarkasid mõtteid kellelgi?
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
üks tark mõte on diagnost...
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Ehk mõni anduritest hakkab saba andma. Annab aegajalt valet infi ???? Miks muidu pumpab ühe poole valele kõrgusele.
Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni
Seda arvan isegi. Lähiajal diagnosti minek.