E34 vibra sees, TEEMA LUKKU!!
E34 vibra sees, TEEMA LUKKU!!
asjal siis selline asi tekib umbes 110 juures ja on sel aina vähehaaval tugevnedes kuni lõpuni, alla 110 nagu ei ole.
viga ei ole mõtet pakkuda rehvidest, veljedest, sest talvekummidega sai proovitud, vahet ei miskit.
Gardaanil sai ära vahetatud vahepukk koos laagriga ja rist on heas korras.
Käigukasti tagumised padjad said ka vahetatud uute originaalide vastu.
autoks e34 141kw
viga ei ole mõtet pakkuda rehvidest, veljedest, sest talvekummidega sai proovitud, vahet ei miskit.
Gardaanil sai ära vahetatud vahepukk koos laagriga ja rist on heas korras.
Käigukasti tagumised padjad said ka vahetatud uute originaalide vastu.
autoks e34 141kw
Viimati muutis alts20, 30.07.2005 17:23 00, muudetud 1 kord kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 vibra sees
kus kohas sa sõitsid? kui pärnu maanteel siis on pärnu mnt ylimalt metsas, juba siis 3 e34 mis niiviisi teeb yle 110. sõida 140-150 siis kaob ära
.

mnoh.. ausaltöeldes mingi vahe oli eestis üks üüratuma suur teevorpimismismasin mis tegigi puhta triibulisi teid. siis kui haapsalu mnt valmis sai siis sai tükk aea nuputatud et mis autol viga on. midagi polnud...teatud kiirustel lihtsalt lööb läbi. risti-virtsu vahel on miskine 10km ulatuses tee täielikult sebraks lapitud ja mingi osa uuest teekattest on ka laines.
Naisel on bemm :p
Tere. Ma arvan, et need nn. ristilained ei ole lained, vaid hoopis jåljed autode(veokite) kummidest. Tekkisid nad nii, et kui asfalt oli just maha pandud, siis liiga pehme(liiga vårske) osa peale lasti autod ja kui nad ootasid seal jårjekorras, et liikuma hakata, siis vajutasidki sellised mygarad tee peale(teadagi on asfalti laotades tee yhesuunaline ja autod peavad ootama kuni nad søita saavad). 

OK!!!! Minu teemast on saanud küll Eestimaa teede korrasoleku välimääraja, kuid probleem on lahenenud.
Nimelt vahetatud sai gardaani vahepukk või tugilaager kuidas seda keegi nimetab ja käigukasti tagumised padjad, ning sellega ka probleem lahenes.
vaba pukk ei olnud katki ega mõraline vaid oli kummiosast tsentrist veidike alla poole välja vajunud.
Seega TEEMA LUKKU!!
Nimelt vahetatud sai gardaani vahepukk või tugilaager kuidas seda keegi nimetab ja käigukasti tagumised padjad, ning sellega ka probleem lahenes.
vaba pukk ei olnud katki ega mõraline vaid oli kummiosast tsentrist veidike alla poole välja vajunud.
Seega TEEMA LUKKU!!