Ei hakka uut teemat tegema siis mõtlesin, et kriban oma mure siia ja ootan arvamusi...
Mõni aeg tagasi vahetasin autol salongifiltri. Peale vahetust puhkus salongi kenasti kuid mitte sooja vaid leiget või isegi jahedamapoolset. Hakkas korralik külm peale tulema ja otsustasin vahetada jahutusvedeliku.
Vedeliku vahetust teostasin radiaatori lõdvikute kaudu(mootor oli eelnevalt töösoe). Sain mis sain mõlemast lõdvikust ja radikast siis takka panin korra auto käima(et ehk tuleb sealt veel) ja ei tulnudki tilkagi. Mis siis ikka, ma keerasin kõik lõdvikud kinni ja hakkasin uut jahutusvedelikku paisupaaki kallama. Vaatasin, et enam ei vaju tase allapoole siis käivitasin sõiduki ja kallasin tasapisi jahutusvedelikku juurde. Nii vaatasin, et on okey ja läksin sõitu(Lõpuks sain kõigest vahetatud 4l, ülejäänud ei saanud kätte). Saabusin siis Põhjakeskuse ette ja jätsin auto käima(ootasin üht), et tuba jahedaks ei läheks. Natukest aega ootasin ja mootoritemp näitab, et mootor jahtub maha. Nool näitas keskele kuid vajus tasapisi külmema suunas järgmise kriipsuni. Tulin siis autost välja ja vaatasin, et jahutusvedelik ikka normis. Sõitsin siis 70 km otsa ja otseselt sooja ei tule. Keskelt õhuavadest tuleb jahedamat ja klaasiservast tuleb lausa kuuma. Proovisin siis lülitada siseringlusele ja ohh näe, andis sooja. Nüüd on asi nii kaugele arenenud, et tulevad lekkiva salongiradika sümptomid ehk jahutusvedeliku hais ja juhipoolelt ei näe suurt miskit kuid kõrvalistujapoolel selged klaasid. Ei teagi nüüd mis lahti on. Termostaat, veepump või mõlemad? Salongiradika olen varasemalt välja vahetanud ja paigaldasin uued tihendid, ehk on mõni tihenditest järgi andnud? Ootan nõu
