E39 peale tagaõõtsa vahetust rool viltu?
E39 peale tagaõõtsa vahetust rool viltu?
Kas peale tagumise ülemise õõtsa vahetust on ka vaja silda reguleerida,sest peale vahetust otse sõites hoiab rool viltu ja ratas ise ka jookseb sissepoole?autoks siis E39 98a universaal.
Re: E39 peale tagaõõtsa vahetust rool viltu?
Minu mäletamistmööda oli ülemine õõts reguleeritav, vähemalt sedaanil, ülevaltpoolt. Kas just reguleeritav, aga tal oli oma kindel asend ja võimalus see valesti panna täitsa olemas.
Re: E39 peale tagaõõtsa vahetust rool viltu?
ei hakanud silma küll mingi regulli võimalus seal.mul tuli õõtsa sarniir väga väike hoo pealt pesast välja ja ratas vajus viltu,järsku tõmbas midagi kõveraks.
Re: E39 peale tagaõõtsa vahetust rool viltu?
E39-l on tagasilla kalded/nurgad reguleeritavad, nii et igaljuhul tuleks pärast asi reguleerida
Ülemise tagumise õõtsa puksi pool kinnitub ektsentrik poldi ja mutri abil.

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: E39 peale tagaõõtsa vahetust rool viltu?
no kui sharniir juba välja tuleb, siis millest me räägime
. Kulla mees kus su kõrvad on ?
Sillastendis kindlasti käia. Edu 


