E30 kuumeneb üle
E30 kuumeneb üle
Küsimus, et mis võiks viga olla tänase ilmaga, et ühtäkki hakkas mu 325i mootor punaseni kuumenema. Kas mingi andur andis otsad? Või termostaat saab jaMadis Ka?
Teine küsimus, et milline peab välja nägema jahutusvedeliku taseme selle väiksema korgi ots, kas korkmaterjalist julla või midagi ei peaks seal otsas olema või ongi selline pisike hark?
Kas BMW-l on jahutusvedeliku paagil lihtsalt veel lahtise otsaga ülevoolu peenike voolik?
Kuhu maani on õige õlitase BMW-l, kas kahe kriipsu keskel?
Teine küsimus, et milline peab välja nägema jahutusvedeliku taseme selle väiksema korgi ots, kas korkmaterjalist julla või midagi ei peaks seal otsas olema või ongi selline pisike hark?
Kas BMW-l on jahutusvedeliku paagil lihtsalt veel lahtise otsaga ülevoolu peenike voolik?
Kuhu maani on õige õlitase BMW-l, kas kahe kriipsu keskel?
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
võimalikud vea põhjused:
* Madis Kal jahutusvedeliku tase
* vigane termostaat
* õhutamata jahutussüsteem
* Madis Kal õlitase
ventikasidurit, andurit ja pidureid võid samuti kontrollida.
paisupaagil peaks tasemekriipsud peal olema.
paisupaagil on jah ülejooksuvoolik, mis läheb esitiiva alla.
õlitase peaks olema ikka kahe kriipsu vahel.
* Madis Kal jahutusvedeliku tase
* vigane termostaat
* õhutamata jahutussüsteem
* Madis Kal õlitase
ventikasidurit, andurit ja pidureid võid samuti kontrollida.
paisupaagil peaks tasemekriipsud peal olema.
paisupaagil on jah ülejooksuvoolik, mis läheb esitiiva alla.
õlitase peaks olema ikka kahe kriipsu vahel.
Näppisin kõikide andurite pistikud üle ja auto vedeles soojas 1,5 tundi ning asi läks paremaks, enam keema päris ei lähe ja salongi tuleb jälle ka sooja õhku, aga temperatuur on liiga kõrge ikka veel. Kuidas BMW-l jahutussüsteemi õhutada? Millisest korgist? (OPEL-il oskan kõike teha, aga BMW koha pealt veel suht dumm-dumm olen). Jahutuspaagi väike kork näitab siis ikka jahutusvedeliku taset? Mul see katki, korgist ots ära tulnud, kust sellise korki otsida? 

[quote][i]...ja salongi tuleb jälle ka sooja õhku...[/quote]
kui ennem ei tulnd sooja õhku siis võib viga olla termostaadis, see ei sulge külma mootori puhul suurt ringi, vaid uhab koguaeg läbi radika. endal esines sama probleem, abx termostaadi sisu vahetus. sellise ilmaga aga võib sõita või ilma ventikata, ise uhasin mitu suve ilma ventikata, ei tohtinud ainult kuhugi ummikusse toppama jääda. asi lõppes aga kurvalt - süüteandurid sulasid ära. nüüd ventikas ees ja probleeme pole.
kui ennem ei tulnd sooja õhku siis võib viga olla termostaadis, see ei sulge külma mootori puhul suurt ringi, vaid uhab koguaeg läbi radika. endal esines sama probleem, abx termostaadi sisu vahetus. sellise ilmaga aga võib sõita või ilma ventikata, ise uhasin mitu suve ilma ventikata, ei tohtinud ainult kuhugi ummikusse toppama jääda. asi lõppes aga kurvalt - süüteandurid sulasid ära. nüüd ventikas ees ja probleeme pole.

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
tundub jah, et kui soojas oli siis sulas mingi tropp kusagilt ära ja vesi hakkas jälle ringi käima.
Kontrolli jahutusvedeliku külmumistemperatuuri.
Kontrolli jahutusvedeliku külmumistemperatuuri.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kas said murest jagu???
Mul omal oli sarnane juhus.
Soojaks ei läinud ja tahtis keema ka minna.
VIGA: sisesoojendus radikas oli ära külmand
Ühesõnagajahutusvedelik liiga lahja.
Sulatasin garaazis ülesse ja lasin vana jah,vedeliku välja kallasin -36 kraadi sisse.
Asi kohe teine läheb soojaks ja kuumaks ei lähe.
Mul omal oli sarnane juhus.
Soojaks ei läinud ja tahtis keema ka minna.
VIGA: sisesoojendus radikas oli ära külmand
Ühesõnagajahutusvedelik liiga lahja.
Sulatasin garaazis ülesse ja lasin vana jah,vedeliku välja kallasin -36 kraadi sisse.
Asi kohe teine läheb soojaks ja kuumaks ei lähe.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Endal oli just e28 M535-ga peaaegu sama jama. Nimelt hommikul ei tahtnud salongi vent ei tahtnud tööle hakata, näppisin siis igast suva nuppe (suht alles ostsin selle pilli
) ja vent hakkas puhuma, kuna pea kõik aknad seest jääs olid ja rõvedalt külm kah panin siis asja ikka täiega puhuma. Umbes 10km hiljem oli siis termokas punase ääre peal, mina
ja jätsin ta seisma mingi 10miniks või nii ja siis panin uuesti hääle sisse ainult vendi panin seisma ja sõitsin mingi 3 km veel, termokas lõbusalt keskel. Auto seisis mingi 4 tundi õues külmas (veits oli päikest kah) ja siis sõitsin 13km tagasi nii et vent puhusk 2 kriipsuga algul ja pärast 1 kriipsuga, õnneks oli temrokas jälle keskel 
Ma siin uus nii et tere kõigile



Ma siin uus nii et tere kõigile

-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 02.08.2005 20:49 12
- Asukoht: Keila
Õhk sees
Üks variant on ka et õhk on veesärgis...õhutamine käib termostaadi pealt, 17või19nega ja suur ring 8 võtmega.